Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kommer til å innføre en lik eller tilsvarende løsning på Gamer.no, men den er fortsatt under utvikling. Når vi har satt den i drift og vet at den fungerer godt vil vi selvsagt ta den i bruk så smart som mulig, men først må vi bli ferdig med den :-)

lolidude: Du har sendt en melding til bot-en, så det er kanskje noen av oss som mottar disse epostene som har besøkt profilen...

Lenke til kommentar
Oja, de opretter tråder automatisk når dere har laget en artikkel?

Det stemmer. Jeg tester nå med å lese RSS-feeden til Mobilen og Teknofil og det ser ut til å fungere veldig bra. Fordelen med dette er at det er en veldig enkel måte å få forum og publiseringssystem til å snakke sammen på. Dessuten slipper man alt tull med at forumtråden ikke vil dukke opp FØR artikkelen er publisert.

Det negative er at det kan ta 1-2 minutter før artikkelen får en egen forumtråd pga. cachetid i RSS-feeden. Dessuten har vi ikke navnet på artikkelforfatter i RSS-feeden i øyeblikket, så vi får ikke opprettet tråden i artikkelforfatterens navn. Det tror jeg imidlertid vi skal klare å fikse ganske greit.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det er litt trist at vi plutselig skal få inn så mange nye mennesker som ikke hovedsaklig intereserer seg for spill, men dette er bare meg. Jeg har ingen interesse for mobil og lignende og forstår ikke helt hvorfor Gamer sitt forum skal gjøre dette. Men det er vel ikke noe jeg kan gjøre med det. Betyr dette at vi også kommer til å se en hel nye mennesker i Siste Ordet tråden, som igjen kan resulterer til at Gamer sine medlemmer blir svakere.

Lenke til kommentar

Se heller på det som en mulighet til å få inn nye kunnskapsrike mennesker. Jeg ser ingen grunn til å tro at medlemmene hos de andre foraene er noe "dårligere" enn oss som er medlem her. Hver side vil jo ha hver sin kategori, og dermed trenger du heller ikke diskutere mobiltelefoner eller kameraer. Før det ble kjent at Gamer.no og Mediehuset skulle spleise sammen et par foraer var jeg også skeptisk til å opprette nye kategorier for allverdens, men nå vil vi jo få nye kategorier med det samme drivet som det er hos Gamer. Jeg kan ikke se noe annet enn positivt.

Gamer er ikke bare Gamer. Gamer er en del av et nettverk av sider, som også innebærer andre felt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Eller som Blizzard sier:

Now<-------------------|--Very Soon----------------------->End of Time

:D

Lenke til kommentar

Evt.

Soon: Copyright 2004-2009 Blizzard Entertainment, Inc. All rights reserved. "Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon."

:p

Lenke til kommentar

Beklager at dette har tatt tid, men det er like rundt gjørnet nå. Vi har opprettet kategoriene her på forumet (foreløpig ikke synlig for dere brukere) og tråder opprettes jevnlig ettersom nye artikler opprettes på mobilen og teknofil. Vi har også laget kommentarfelt og visning av eksisterende kommentarer som snart skal inn på mobilenartikler i første omgang. I tillegg er det opprettet forum for diskusjon rundt mobiltemaer, som vi vil innføre så snart vi ser at artikkelkommenteringen fungerer som den skal. Steget så er å implementere teknofil, og etter hvert andre siter som måtte dukke opp.

En gjest som går inn til forumet via mobilen/teknofil vil bli møtt med sitt "valgte" forum prioritert på toppen med de andre kollapset under. På samme måte vil en gjest som går inn via gamer.no eller direkte til forum.gamer.no bli møtt med spillkategorien øverst med de øvrige kollapset under.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...