Lakus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nei. Alt skal til slutt ende opp her, og samtidig vil innlegg.no være fellesbetegnelsen for hele suppa. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gamer.no-forumet vil være utgangspunktet når man nå jobber med Innlegg.no. Det betyr at de som kommer fra andre forumer i Mediehuset Digital må registrere seg på nytt i vår database. Gamer.no sine brukere kan altså bare lene seg tilbake, slappe av, og bruke forumet som før. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Takk og lov. Da syntes jeg vi burde slå oss sammen, så lenge det bare går utover dem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hm-mm-hmm-hamm-ha. Småmorsomt ^_^ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gamer.no-forumet vil være utgangspunktet når man nå jobber med Innlegg.no. Det betyr at de som kommer fra andre forumer i Mediehuset Digital må registrere seg på nytt i vår database. Gamer.no sine brukere kan altså bare lene seg tilbake, slappe av, og bruke forumet som før. Flott, men når er det ting vil begynne å ta form? Skulle det ikke skje noe denne uken? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ok.Men jeg så de hvar sammen med teknofil forumet. Kommer det også hit da? Og er ikke Teknofil.no en av de sidene som postet de idiotiske konspirajsons teoriene? Nei Det var IT-pro, som jeg for øvrig ikke har besøkt siden det ble postet. Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Flott, men når er det ting vil begynne å ta form? Skulle det ikke skje noe denne uken? Det skulle skjedd noe for flere uker siden, men jeg har ikke fått så mye tid til å se på dette som jeg hadde håpet. Jeg har gjort en del ting de siste dagene, selv om det ikke synes enda. Det vi jobber med nå er å teste ut automatisk generering av tråder til artikkeldiskusjoner på Teknofil og Mobilen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ok.Men jeg så de hvar sammen med teknofil forumet. Kommer det også hit da? Og er ikke Teknofil.no en av de sidene som postet de idiotiske konspirajsons teoriene? Nei Det var IT-pro, som jeg for øvrig ikke har besøkt siden det ble postet. Ah, ja! Og ITavisen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ser vi ha fått en ny administrator med navn "Teknofil.no", er dette et tegn på at sammensåingen snart er er faktum? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det har jo vært et faktum ganske lenge nå at Gamer har slått seg sammen med nye partnere. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Men det skjer jo aldri? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nei det skal jeg være enig i. Først var det noen forandringer vi skulle se helgen før påske, så var det starten på en forumsammenslåing uka før påske. Deretter var det uka etter påske, og så nå skal det visst skje ting Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Akkurat Er på tide nå synes jeg. Får håpe at de to nye brukerene Teknofil.no og Mobilen.no er et tegn på at noe kanskje skjer snart. Burde være klart denne uken synes jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 De brukerene der kan også være registrert for å hindre andre i å oppta brukernavnene. Det er mye som skjer bak kulissene, og det er bare å vente og se når det skjer noe. Om Mediehuset Digital eller Gamer.no kommer med noen kunngjørelser vet jeg ikke, men dere legger nok merke til når ting har skjedd. Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Terje og jeg har jobbet en del i dag, og mye begynner å falle på plass. Likevel har vi noen ting igjen før vi kan lansere, men dette kommer vi tilbake til i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er ikke Teknofil.no og Mobilen.no bare boter? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det stemmer, de er lagt inn i en gruppe som vi har kalt "bot". Disse to brukerne kommer til å opprette trådene i "Diskuter artikler"-kategoriene her i forumet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Oja, de opretter tråder automatisk når dere har laget en artikkel? Endret 26. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 ... og hvorfor bruker ikke Gamer.no samme løsning? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Lurer på det samme som Lakus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg