Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.no-forumet vil være utgangspunktet når man nå jobber med Innlegg.no. Det betyr at de som kommer fra andre forumer i Mediehuset Digital må registrere seg på nytt i vår database. Gamer.no sine brukere kan altså bare lene seg tilbake, slappe av, og bruke forumet som før.

Lenke til kommentar
Gamer.no-forumet vil være utgangspunktet når man nå jobber med Innlegg.no. Det betyr at de som kommer fra andre forumer i Mediehuset Digital må registrere seg på nytt i vår database. Gamer.no sine brukere kan altså bare lene seg tilbake, slappe av, og bruke forumet som før.

Flott, men når er det ting vil begynne å ta form? Skulle det ikke skje noe denne uken?

Lenke til kommentar
Flott, men når er det ting vil begynne å ta form? Skulle det ikke skje noe denne uken?

Det skulle skjedd noe for flere uker siden, men jeg har ikke fått så mye tid til å se på dette som jeg hadde håpet. Jeg har gjort en del ting de siste dagene, selv om det ikke synes enda. Det vi jobber med nå er å teste ut automatisk generering av tråder til artikkeldiskusjoner på Teknofil og Mobilen.

Lenke til kommentar

De brukerene der kan også være registrert for å hindre andre i å oppta brukernavnene. Det er mye som skjer bak kulissene, og det er bare å vente og se når det skjer noe. Om Mediehuset Digital eller Gamer.no kommer med noen kunngjørelser vet jeg ikke, men dere legger nok merke til når ting har skjedd. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...