Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og folk som spiller skal ikke få lov til å diskutere andre ting? Tror ikke du kommer så langt med den mentaliteten.

Tror heller ikke du kommer langt med å hoppe på meg :)

Poenget mitt var og er fremdeles at et gamingforum ikke eksisterer for at gamere skal diskutere alt mulig annet. Det kunne isåfall taes i Off Topic kategoriene. Nå som Gamer har slått seg sammen med andre sider ser jeg ingen problemer med å inkorporere disse sidenes forum inn i vårt forum, da vi ikke lenger kun er et forum for gamere. Klart at gamere også snakker om andre ting enn gaming, men det var tross alt kun en enkeltstående gamingside - om gaming - før Mediehuset kom inn i bildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke noe problem med at Gamer.no utvider litt, men liker at fokus er på spill først og fremst. Vil ikke at dette skal bli et slags Klara Klok forum. Men så lenge det ikke er det dere sikter til, er jeg fornøyd :p .

Korrekt :) Planen er på ingen måte å slå sammen alt i en stor mølje, vi ønsker å skille de ulike forumseksjonene såpass med skin og prioriteringer på hva som skal vises på brukeren, men samtidig gi de som tilhører "sin" del av forumet en mulighet til å utforske resten også om de vil. Går en gjestebruker bruker inn på http://forum.gamer.no vil en få opp spillforumet først, med andre forum kollapset under, med forum.gamer.no sitt skin som default.

Lenke til kommentar
Korrekt :) Planen er på ingen måte å slå sammen alt i en stor mølje, vi ønsker å skille de ulike forumseksjonene såpass med skin og prioriteringer på hva som skal vises på brukeren, men samtidig gi de som tilhører "sin" del av forumet en mulighet til å utforske resten også om de vil. Går en gjestebruker bruker inn på http://forum.gamer.no vil en få opp spillforumet først, med andre forum kollapset under, med forum.gamer.no sitt skin som default.

Dette høres jo sympatisk ut, men samtidig jeg er mindre overbevist om at det er særlig lurt å foreta en "gradvis utfasning" av det tidligere forumet, dersom det endelige målet likevel er å samle alt her. Da vil man få en periode på flere uker (eller måneder?) med to samtidige forum innenfor nettverket - jeg kan ikke se for meg at det vil være særlig brukervennlig.

Velg heller en dag der det kunngjøres at det gamle forumet snart vil avvikles som et ledd i nettverksutbyggingen, og send så brukerne avgårde hit for å omregistrere seg snøggast råd - men gi dem også en uke eller to til å raske med seg det de måtte ønske å beholde/lagre (tenker spesielt på omfattende guider eller informasjonstråder) for framtiden eller reposting. Når den perioden er omme, stenges det gamle forumet permanent uten videre dilldall. En uforbeholden anbefalning om å benytte seg utelukkende av dette forumet for alt nytt innhold i løpet av den stengningsperioden hører i så fall også med.

Lenke til kommentar
Har ikke noe problem med at Gamer.no utvider litt, men liker at fokus er på spill først og fremst. Vil ikke at dette skal bli et slags Klara Klok forum. Men så lenge det ikke er det dere sikter til, er jeg fornøyd :p .

Dette høres jo veldig flott ut! Vil vi få egene moderatorer som passer på de nye kategoriene eller vil de vi allerede har ta seg av hele forumet?

Ellers veldig enig med Zealuu. Ser for meg at det fort kan bli veldig rotete med to forum over en lengre periode.

Lenke til kommentar

Nå er ikke planen å aktivt linke til begge forumene fra våre nettsteder, men når det kommer til artikkelkommentering på artikler publisert før sammenslåingen er planen foreløpig at disse skal peke til det eldre forumet. Alle nye artikkeldiskusjoner, samt linken i header vil linke til nye innlegg.no :)

Lenke til kommentar

Høres bra ut :) Skal alt være klart i neste uke, eller hvordan var det? Blir det eget data forum også forresten? Forumer for Linux, Windows, OSX, hardware og overlokking hadde vært flott. Teknofil skriver jo mye om data? Ligger dette i planene eller blir det bare mobil og GPS i første omgang?

Beklager om jeg har gått glipp av noe.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Har ikke fått gjort noe som helst verken i går eller dag fordi det har dukket opp masse arbeid med MyAd.no, men jeg kommer til å gjøre en del testing i helga. Først ut blir altså Mobilen.no, og deretter vil vi sette opp det samme for Teknofil. Tenker det bare går et par dager fra vi har Mobilen.no på plass til vi ruller ut Teknofil også.

God idé med egne kategorier for data og operativsystemer. Dette er helt klart noe vi ønsker å satse på. Samtidig må vi tilpasse kategoriene til det som brukerne har interesse av å diskutere, så det vil nok helt sikkert utvides og tilpasses over tid.

Lenke til kommentar
Høres kult ut. Men vi mister vel ikke allen inleggene fra her? :o

Er fremdeles samme forum bare at flere kategorier blir lagt til, så innleggene blir :)

Jeg venter forresten i spenningen, men holder ikke akkurat pusten. Håper ting skjer snart!

Lenke til kommentar

Tviler på at de går bananas fordi de mister forumet, men er selvfølgelig kjipt for de som er der. Vi ønsker de uansett velkommen til dette forumet. Uansett skulle det vel være der i en overgangsperiode?. I tillegg kan det virke som det ikke er den største aktiviteten der, med 250 medlemmer sist jeg sjekket(mindre en en uke siden).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...