Tullsau Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei Tenkte jeg skulle lage en topic hvor events,meetups og game lunching skrives ned Lyst til å prøve å få til litt aktivitet i klubbhuset som nettopp har åpnet for Gamer.no fans! Alle som vil kan melde seg på så lenge det er igjen plasser! Vi vil lage events og forskjellige game lunchinger i forskjellige spill Dette blir en fin måte for PS3 /Gamer.no entusiaster å sosialisere med resten av fellesskapet Er du ikke med? Post PSN ID i denne topicen! Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Meetup at the Clubhouse! Åpningsfest: Fikser et lite meetup som vil foregå 21:00-22:00 April 17! Dette er en spennende mulighet for at vi skal få i gang litt aktivitet i klubbhuset vårt ^_^ Jeg vil personlig delta mellom 21:00-22:00 om jeg må sitte der alene! Håper mange dukker opp for å snakke, dele nyheter og kanskje litt gaming? (burnout? Worms?) mange muligheter i klubbhuset:) Hvis vi holder mulighetene oppe vil vi kunne ha juletrefest,sommerparty m.m! Grip muligheten og bli med i Gamer.no sitt klubbhus PS: Det ble ikke servert kaffe og kaker! Muligens vi graver fram litt pinnekjøtt på kvelden! -_- Endret 17. april 2009 av Tullsau Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Bra saker, tullsau! Vet ikke om jeg rekker 19 - 20, men vi får se. Uansett veldig bra du arrangerer noe så tidlig. Kanskje det booster interessen Toman85, SirKratos og jeg hadde en kort kosestund med musikk i klubbhuset tidligere i dag, takket være micen til Toman85 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ÅÅåå jeg skulle så ha vært der! Hadde vært konge og danse til tenker jeg Fant en dritt mic som jeg kan bruke, men den er elendig og jeg tror den funker dårlig da.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Æsj, jeg er borte i kveld. Ellers hadde jeg kommet! :unsure: Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tullsau, er det mulig å flytte det til litt senere på kvelden, hvis passer bedre for noen? Hadde forresten vært kult joine tournament i MGO sammen andre i klubben Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Da tar vi den fre 21:00 - 22:00 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er sikkert ikke hjemme før ti eller kvart over. Kommer i alle fall inn når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 jeg skal på fest til en kammerat i kveld. men skal prøve å komme innom på hans ps3 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja var ikke så gale lyd vil jeg tro i miccen min ja Jeg stiller gjerne opp, men ta å fiks førstepost med ny tid da Kan utvoer fra 20.00- 23.00 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nydelig klubbhus. Stillige møbler og alt. Eneste som var kjipt var at jeg var den eneste der nå. Men det er jo sikkert pågrunn av tiden nå Bra jobba Amored! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hehe. Takk for det. Bra det falt i smak. Jeg må bare beklage at jeg ikke dukket opp i kveld. Var noe som kom i veien. Hadde gleda meg skikkelig. Another time though. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 En kan lage et eller annet 1 mai, fredag.. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Vil bare høre om det var litt "lyst" her . . Noen som vil at jeg skal fikse en event Tirsdag eller Onsdag? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan du sette den til fredag? Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er med på både Tirsdag og onsdag, fredag tror jeg også kan gå bra. Forhåpentligvis kommer det litt flere enn sist gang Men hadde vært morro med en ny event ^_^ Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Fredag er egentlig en veldig dårlig dag . . siden mange er opptatt på nettopp fredager:= Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Onsdag. Tidlig vakt på jobb ^^ Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Meetup at the Clubhouse! Party: Fikser et lite meetup som vil foregå 20:00-21:00 April 28! Dette er en spennende mulighet for at vi skal slå rekorden i fra åpningsfesten. Det vil bli musikk og dans som vanlig Jeg vil personlig delta mellom 20:00-21:00! Håper mange dukker opp for å snakke, dele nyheter og kanskje litt gaming? (burnout? Worms?), mange muligheter i klubbhuset:) Hvis vi holder mulighetene oppe vil vi kunne ha juletrefest,sommerparty m.m! Grip muligheten og bli med i Gamer.no sitt klubbhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå