Gå til innhold

Events and Gaming i Gamer.no klubbhus

Tullsau

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg skulle lage en topic hvor events,meetups og game lunching skrives ned :)

Lyst til å prøve å få til litt aktivitet i klubbhuset som nettopp har åpnet for Gamer.no fans!

Alle som vil kan melde seg på så lenge det er igjen plasser!

Vi vil lage events og forskjellige game lunchinger i forskjellige spill :) Dette blir en fin måte for PS3 /Gamer.no entusiaster å sosialisere med resten av fellesskapet ;)

Er du ikke med? Post PSN ID i denne topicen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meetup at the Clubhouse!

Åpningsfest:

Fikser et lite meetup som vil foregå 21:00-22:00 April 17! Dette er en spennende mulighet for at vi skal få i gang litt aktivitet i klubbhuset vårt ^_^

Jeg vil personlig delta mellom 21:00-22:00 om jeg må sitte der alene! Håper mange dukker opp for å snakke, dele nyheter og kanskje litt gaming? (burnout? Worms?) mange muligheter i klubbhuset:)

Hvis vi holder mulighetene oppe vil vi kunne ha juletrefest,sommerparty m.m! Grip muligheten og bli med i Gamer.no sitt klubbhus :)

PS: Det ble ikke servert kaffe og kaker! Muligens vi graver fram litt pinnekjøtt på kvelden! -_-

Endret av Tullsau
Lenke til kommentar

Bra saker, tullsau! Vet ikke om jeg rekker 19 - 20, men vi får se.

Uansett veldig bra du arrangerer noe så tidlig. Kanskje det booster interessen :)

Toman85, SirKratos og jeg hadde en kort kosestund med musikk i klubbhuset tidligere i dag, takket være micen til Toman85 :p

Lenke til kommentar

Meetup at the Clubhouse!

Party:

Fikser et lite meetup som vil foregå 20:00-21:00 April 28! Dette er en spennende mulighet for at vi skal slå rekorden i fra åpningsfesten. Det vil bli musikk og dans som vanlig ;)

Jeg vil personlig delta mellom 20:00-21:00! Håper mange dukker opp for å snakke, dele nyheter og kanskje litt gaming? (burnout? Worms?), mange muligheter i klubbhuset:)

Hvis vi holder mulighetene oppe vil vi kunne ha juletrefest,sommerparty m.m! Grip muligheten og bli med i Gamer.no sitt klubbhus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...