Hockax_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Husker å ha lest på et forum på nettet at det skal finnes en Nissan i GTAIV, men har ikke funnet den. Er det noen som vet hvor den er??? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Godt mulig, men da heter den ikke Nissan. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er sikkert snakk om Sultan RS, bilen som har turbo og dumpventiler. Du finner den lettest med et googlesøk, men den ligger lengst nord på tredje øya, bak et hus gjemt i noen busker. Lenke til kommentar
Pale Rider Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er sikkert snakk om Sultan RS, bilen som har turbo og dumpventiler. Du finner den lettest med et googlesøk, men den ligger lengst nord på tredje øya, bak et hus gjemt i noen busker. - og der bør den få stå i fred Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Ja, takker for svar^^ Skal sjekke det ut nå, og den får ikke stå lenge i fred når jeg er i nærheten ass... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er sikkert snakk om Sultan RS, bilen som har turbo og dumpventiler. Du finner den lettest med et googlesøk, men den ligger lengst nord på tredje øya, bak et hus gjemt i noen busker. Skal ikke det forestille en Subaru da? Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Ja så mer ut som en subaru, men funker fett. Er digg med lyden av turboen som setter i Takker forresten for svarene Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Er sikkert snakk om Sultan RS, bilen som har turbo og dumpventiler. Du finner den lettest med et googlesøk, men den ligger lengst nord på tredje øya, bak et hus gjemt i noen busker. Skal ikke det forestille en Subaru da? Det skal forestille en Mitsubishi Evolution 5 Endret 22. april 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Aha, jamen da så. Ihvertfall den feteste bilen på spillet Lenke til kommentar
Stigern Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fet bil den ja, men av en eller annen grunn så har jeg begynte å like Futoen(Futo). Perfekt balanse mellom motor og styring mener jeg. Den skal vel forestille en Toyota av noe slag? Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fet bil den ja, men av en eller annen grunn så har jeg begynte å like Futoen(Futo). Perfekt balanse mellom motor og styring mener jeg. Den skal vel forestille en Toyota av noe slag? Den skal forestille en Toyota Levin/Trueno mener jeg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Nei, Sultan (RS) skal være en Mitsubishi Lancer Evolution V, men i GTA IV er den ganske lik Lexus IS. Spesielt lyktene er like de på en Lexus IS. Kilder: Sultan. Sultan RS. Endret 10. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Åånei, skal nok være en Subaru ja, enhver motorentusiast hører at de har kopiert boxerfirerlyden i Subaruen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 @^: Bare i San Andreas. I GTAIV ligner den som sagt mer på en Lexus IS enn en Subaru. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er sikkert snakk om Sultan RS, bilen som har turbo og dumpventiler. Du finner den lettest med et googlesøk, men den ligger lengst nord på tredje øya, bak et hus gjemt i noen busker. Så vidt jeg kan se,er Sultan lik en Nissan i virkligheten. Søk på google,det er nok av nerder som har lagt ut slik info om hvor man finner både biler og annet, Forøvrig er Sultan RS den absolutt råeste bilen i spillet.Den slår Turisimoen glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå