Kenny000 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg jobber fra klokken 23.00 til 06.00. Har alltid noe å gjøre på jobb. så tiden flyr. Sover om morgenen, kan selv bestemme hva jeg skal gjøre på dagen. Ja, nevnte jeg at jeg har 180 kroner i timen..... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Dere må lære dere å nyte ingenting. Jeg kunne sitti i en (behagelig) stol i to timer i strekk uten å bli skikkelig rastløs. Bare la tankene fly. Ellers kan du alltids prøve å bygge noe, Alexander. Kanskje av fyrstikker. Det virker kanskje kjedelig, men når du først eventuelt har starta, vil du liksom fortsette. Eller du kan skrive selvbiografi? Føles godt å ha alle tanker og meninger nedskrevet. Har jobba 8-16 i åtte dager nå, og jeg holder på å krepere av kjedsomhet.. fordi det alltid er noe å gjøre. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Shit!! 100% overtid da? Bra lønn og arbeidstid det.. RIP: FFS DA! Bussen min går klokken6.. Kommer hjem kvart over4. Og jeg driver med fyskisk hardt arbeid. (Pleier og være rimelig fyskisk hardt) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Shit!! 100% overtid da? Bra lønn og arbeidstid det.. RIP: FFS DA! Bussen min går klokken6.. Kommer hjem kvart over4. Og jeg driver med fyskisk hardt arbeid. (Pleier og være rimelig fyskisk hardt) hehe, jeg driver også hardt fysisk arbeid, som elektrikker(sommerjobb) løpe rundt med tromler på ryggen og dytte motorer er IKKE gøy, serlig ikke i denne varmen... inni fabrikken er det verst - målte 47,8 grader der!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 jeg står opp klokken 5:45 hver dag året rundt .. jeg kommer hjemm halv 4 hver dag året rundt (minus helger og ferie) jeg jobber så hardt at jeg svettet i vinter da det var på det kaldeste .. og jeg jobbet ute på den tiden .. jeg klarer såvidt å legge meg på sofaen da jeg kommer hjem .. bare det er forslitsomt! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg står opp klokken 5:45 hver dag året rundt .. jeg kommer hjemm halv 4 hver dag året rundt (minus helger og ferie)jeg jobber så hardt at jeg svettet i vinter da det var på det kaldeste .. og jeg jobbet ute på den tiden .. jeg klarer såvidt å legge meg på sofaen da jeg kommer hjem .. bare det er forslitsomt! Og du jobber som? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Shit!! 100% overtid da? Bra lønn og arbeidstid det.. RIP: FFS DA! Bussen min går klokken6.. Kommer hjem kvart over4. Og jeg driver med fyskisk hardt arbeid. (Pleier og være rimelig fyskisk hardt) hehe, jeg driver også hardt fysisk arbeid, som elektrikker(sommerjobb) løpe rundt med tromler på ryggen og dytte motorer er IKKE gøy, serlig ikke i denne varmen... inni fabrikken er det verst - målte 47,8 grader der!! Var endel det. Vet ikke hvor varmt det var hos oss ,men damene hadde iallefall tskjorter som var blitt intillsittende. Kan se former og mere til da =D Kebabgud er eliktrikkerlærling.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hm.. tror tråden bør omdøpes til whinetråden.. whine whine whine.. jeg har det mye værre for jeg må stå opp da og da og må gjøre ditt og datt i så og så mange grader hele dagen frem til jeg kommer hjem klokka da og da.. STAKKARS MEG!! =P tenk på de som ikke har noe å gjøre da.. de som må være hjemme eller bare henge på gata hver dag.. uten å få no særlig penger eller noenting.. jeg er trøtt.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Tenk på de som ikke har noe å gjøre da.. de som må være hjemme eller bare henge på gata hver dag.. uten å få no særlig penger eller noenting.. Du har et godt poeng. Jeg er sjeleglad for at jeg får jobbe jeg. Er jo bare kjipt og være hjemme og sløve. jeg er trøtt. Jeg som prøvde og vekke deg og alt. Tror jeg må gjøre dette flere ganger for og forsikre meg over at du forblir våken jeg da... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Menneh.. hvorfor sier alle "det er jo ikke noe å gjøre HJEMME!"? Altså, har vi ett sosialt liv, så stikk UT å plei det!! Når jeg har fri, tilbringer jeg all tia til kjærste og venner, gjerne ut på båttur eller lignende.. Pc'n min har vært ødelagt i over en mnd, og jeg har ikke prøvf å fikse den engang, bruker den ikke nå på sommeren uansett. Er faktisk veldig deilig å ha datafri! (Hmmm, nå bør jeg løpe og gjemme meg før alle som tror de er hardbarka geeks kommer og skambanker meg..) Er det forresten fremdeles like mye liv og seriøsitet(nei, ikke le, jeg var med på mye morsom spamfri konversasjon med #hw.no gjengen før ferien..) på #hw.no? Har ikke irc på denne pcn.. God sommer og mange hilsner, nvoetfiv Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 @nvoetfiv: Mannfolka burde DEFINITIVT komme seg ut i finværet å nyte litt. Har hatt ett to-ukers, et enogenhalvukes og ett ukes-opphold fra forumet de siste månedene, og det har nesten vært deilig! PC-fri, og PC-frank. Dessuten er jo ingenting som de norske damene! Mmm, ut å let! Det burde ikke ta lange ria (et dialektisk ord for stunden) å finne noen å finne på noe med... Har selv nytt Jazz-livet her i Molde, før jeg tok en tur på stranda. Lekkert. Hadde jeg hatt båt hadde det vært enda bedre! I morgen er det Kaizerskonsert, og strandtur til Møre og Romsdals flotteste strand; Farstadstranda! Så det så, meet me there! Takk for meg. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 yeah tadcomp, du har skjønt det Er canal street her i Arendal neste uke (jazz/blues/diverse festival). Ifjor var det en utrolig dyktig fyr på 19 som covra Tom Waits, det var en sinnsyk opplevelse. Trodde ikke det gikk an å covre han omtrent jeg Er meldt sol imorra, da finner dere meg ikke her ihvertfall.. (Har vel ikke funnet meg her siden midt i mai egentlig..) Neste uke skal jeg nyte fyrjazz med kald pils og mine nærmeste venner. Så skal vi dra hjem i 02 tia og sløve helt ned til Miles Davies og filosofere om livet Tradisjon vi har.. Slike ting er hva jeg vil kalle "myye viktigere/bedre enn data'n.." Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Se på Simpsons på tv3 det blir du aldri lei av Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ...ting jeg vil kalle "en smak av honning"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå