Gå til innhold

kampen mot ... kjedsomheten

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

dagene blir mer og mer kjedelige ..

TV kan ikke lenger friste med nye og spennende programen .. bare hjærnedøde amerikanske komiserier hvor hovedtema på 90%av de familie!

og sport .. bare sport hele dagen .. og det blir mer!

livet blir mer og mer kjedelig

det finnes ingen kur!

hva skal vi gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dagene blir mer og mer kjedelige ..

TV kan ikke lenger friste med nye og spennende programen .. bare hjærnedøde amerikanske komiserier hvor hovedtema på 90%av de familie!

og sport .. bare sport hele dagen .. og det blir mer!

livet blir mer og mer kjedelig

det finnes ingen kur!

hva skal vi gjøre?

enig, å så enig! :cry: livet blir bare tristere og tristere enkelte ganger...

Lenke til kommentar
hva skal jeg gjøre da`sitter her bak resepsjons disken på jobb... av de 8 timene jeg sitter herr, har jeg kanskje jobb å gjøre i 7 av dem... HVA SKAL JEG GJØRE!?!??!

du har ikke rett til å klage.. jeg er på jobb fra halv åtte til fire.. og jeg har noe å gjøre ca en gang hver andre time!

Lenke til kommentar
hva skal jeg gjøre da`sitter her bak resepsjons disken på jobb... av de 8 timene jeg sitter herr, har jeg kanskje jobb å gjøre i 7 av dem... HVA SKAL JEG GJØRE!?!??!

du har ikke rett til å klage.. jeg er på jobb fra halv åtte til fire.. og jeg har noe å gjøre ca en gang hver andre time!

akkurat som meg da... bare at jeg jobber fra 8-4

hva jobber du med A?

Lenke til kommentar

akkurat som meg da... bare at jeg jobber fra 8-4

hva jobber du med A?

samme som jeg har gjort resten av året.. ikt-lærling.

Lenke til kommentar
lamt svar etter å ha lest feil ..

ARRG

hva! og så fikk jeg det ikke med meg? kjedelig!!!

var bare jeg trodde du skrev livet istedefor året ... så jeg kom med enda en av mine smarte kommentarer .. :roll:

lol! åssen leser man feil av året og livet? :o hm okok! jeg kan tenke meg det var no frekkheter med horeri innblandet? =P

Lenke til kommentar

du får kjøss meg betalt for å kjede deg bak en skranke, ikke klag. :p

:yes: bedre enn å kjede seg og bare BRUKE penger...

Lenke til kommentar
jeg er på jobb fra halv åtte til fire.. og jeg har noe å gjøre ca en gang hver andre time!

Da er du heldig! Mye fri med andre ord..

Jeg jobber ifra 6.45 til 15.05 (Slutter tidligere på fredager for og ikke få overtid). Må stå opp over en time før deg! SÅ ikke klag!

Men skal du på jobb imorra?

Lenke til kommentar

Dere kan ikke klage i det HELETATT!!!

jeg må opp klokka 6 og kommer hjem klokka 15.30 hver dag!

og har IKKE internett i det HELETATT!!!!!

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...