Gå til innhold

Kaninmonstre på hjemtur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974asdfnb
Kanskje vi får et Rayman plattformspill igjen snart da. :)

Second det ja.

Syns ikke de kaninene gjorde annet enn å ødelegge den gode gamle stemningen fra tidligere Rayman-spill :(

Lenke til kommentar

I forhåndsomtalen til Nintendo Power omtales dette som et "comedy adventure"-spill. Jeg må si at spillet høres veldig lovende ut. Interessen steg et par hakk da jeg hørte at det ikke var snakk om en minispill-samling.

Ubisoft har virkelig skjerpet seg når det kommer til Wii.

Shaun White Snowboarding: Road Trip i slutten av 08.

Broken Sword: Director's cut i vår

Kommende spill

Red Steel 2

TMNT: Smash Up(utviklet av SSBB-teamet)

Rabbids Go Home

Det er kanskje ikke den mest imponerende listen med spill, men den ser langt bedre ut enn det Ubisoft har foret Wii-eierene med de siste to årene.

Lenke til kommentar
Om jeg husker riktig var det Rayman 1 og 2 han var med på.

Ja du hadde vist rett, han var med på RRR den stunden utviklet det som et plattformspill eller noe liknende (de første trailerne hadde gameplayvideoer ikke sett i det ferdige spillet), men ikke etter de gjorde det om til et minispill-spill. Han var den som kom opp med designet på kaninene, noe som var et av de "beste tingene" med spillet (sammen med stemmene).^^

Som sagt ble jeg interessert. Har jo tross alt likt alle de andre spillene han var med på, også King Kong. RRR var ikke et direkte dårlig spill heller da, men det blekner som en enspilleropplevelse mot de ander spilla i serien.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ny trailer:

http://www.gametrailers.com/game/rabbids-go-home/11282

Ign intervju:

http://wii.ign.com/articles/979/979811p1.html

Lite utdrag:

Jacques: The Rabbids Go Home core team is made up of people who worked together in Ubisoft's Montpellier Studio on Beyond Good & Evil, King Kong, the official game of Peter Jackson's movie, as well as the first Rayman Raving Rabbids party game.

Today, over 90 people are hard at work on Rabbids Go Home as we move into our third year of development… which is pretty rare for a Wii game. We wanted to give ourselves the time and the means on par with our ambitions for a big adventure.

Håper humoren (som det virker som spillet har mye av), både passer for små og store, som en pixar film :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...