TST Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Et sjarmerende og morsomt eventyr fra start til mål. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Weeee, gleder meg til jeg får tid til å spille dette... Fra andre anmeldelser også å dømme virker det som Telltale har gjort det igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Ok, lurer på noe nå. I artikkelen står det: "Spillet lagrer også automatisk når du greier nye oppgaver, og det er samtidig umulig å gjøre noe feil slik at du må begynne på nytt." Men problemet mitt er at jeg tror jeg har gjort en feil som gjør at jeg ikke kommer meg videre. Det er i kjelleren der biene har fest og hører på musikk. Problemet er at jeg har klart å sende den robotmusen alene opp dit til platespilleren, og nå vil den ikke komme tilbake. Jeg fant jo ut etter det at jeg må være med for å skifte plate, men det er da helt umulig da roboten ikke vil komme tilbake Noen som vet hva jeg må gjøre? Edit: Bare glem det, fikk det til nå Endret 9. juli 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå