TST Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lite nytt under solen når et stort strategispill gjenoppstår Les hele saken Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Pff, denne her kan da vel umulig være noe bra eller bedre i det heletatt en det originale WiC, siden alle gir den 5/10 og sånt Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Pff, denne her kan da vel umulig være noe bra eller bedre i det heletatt en det originale WiC, siden alle gir den 5/10 og sånt Oppdragene i seg selv er bra, men det er bare 7 nye oppdrag i singelplayer ikke noe nytt til å forsvare å kjøpe spillet. Jeg syntes da iallefall de russiske oppdragene var gode og fortalte en god historie på russernes side, men det å ta betalt for så lite er det som trekker den ned. Endret 14. april 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Og etter hva jeg husker er enkelte soviet oppdrag ganske lange. Men jeg forstår karakteren godt Man får litt lite for penga Endret 14. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg så frem til at WiC skulle komme på konsoll, desverre ble de planene avlyst. Det er vel ikke så interessant med 6 oppdrag til heller at jeg gidder å kjøpe denne utvidelsen. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Det siste bildet fungerer ikke. Det er en .jpg for mye i linken. Var blodfan av WiC, må skaffe dette uansett, samme hva edit: Ingen av bildene fungerer faktisk, ".jpg" for mye i alle linkene. Slurv! Endret 14. april 2009 av Habitats Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 edit: Ingen av bildene fungerer faktisk, ".jpg" for mye i alle linkene. Slurv! Dette er nå fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå