Gå til innhold

Red Faction Demo keys til PS3 og X360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet demoen nå og det lille en får prøve imponerte, noen textures var kanskje ikke helt bra men det er pirk når resten av gameplayet er såpass bra som det er.

Det kuleste er jo at ALT kan skytes,slås,kjøres ned og sprenges til biter! Skikkelig kult...

Lenke til kommentar

Jeg fikk demoen via Qore men takk for tipset anyway :)

Gameplayet var ganske bra. Det føltes kanskje litt vinglete å sikte, men slikt blir man fort vant til. Det jeg reagerte mest på var at omgivelsene var så lite detaljerte. Tenker da mest i forhold til spill som Fallout3 og GTAIV som også er sandbox men klarer å gjengi en veldig detaljrik og levende verden. I Red Faction Guerrilla var det liksom så sterilt, og det var ikke like lett å leve seg inn og glemme at man spiller dataspill. De måtte vel skru ned detaljnivået for å kunne ha så ekstremt ødeleggbare miljøer tenker jeg.

Lenke til kommentar

Dette var faktisk meget morsomt. :D Litt stress og vanskelig i begynnelsen, helt til du begynte å oppdage mulighetene ved å ødelegge ting. Har sett på litt trailere til dette spillet, men det har ikke helt fenget meg, enda jeg likte veldig godt red faction 1 og 2. Jeg tenkte faktisk framedrops og hakking kom til å prege dette spillet.. :p Men det gikk jo så å si smertefritt. For sikkert første gang har jeg fått lyst på et spill pga en demo alene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...