LarZen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Om du har lyst til å prøve det nye Red Faction som kommer til X360 og PS3 så kan du det ved å lage en konto her. Du får da en nøkkel som du registrerer på din PS3 eller X360 for å laste ned demoen. Happy gaming Endret 14. april 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Testet demoen nå og det lille en får prøve imponerte, noen textures var kanskje ikke helt bra men det er pirk når resten av gameplayet er såpass bra som det er. Det kuleste er jo at ALT kan skytes,slås,kjøres ned og sprenges til biter! Skikkelig kult... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Takk for tipset LarZ skal testes. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ja, jeg likte demoen kjempegodt. Lo meg nesten ihjel da jeg døde etter å ha slått i filler en bygning med hammeren (den raste i hodet på meg) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg må si den var litt for vanskelig med mindre du brukte bil, men det er eneste feilen jeg kan finne Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg fikk demoen via Qore men takk for tipset anyway Gameplayet var ganske bra. Det føltes kanskje litt vinglete å sikte, men slikt blir man fort vant til. Det jeg reagerte mest på var at omgivelsene var så lite detaljerte. Tenker da mest i forhold til spill som Fallout3 og GTAIV som også er sandbox men klarer å gjengi en veldig detaljrik og levende verden. I Red Faction Guerrilla var det liksom så sterilt, og det var ikke like lett å leve seg inn og glemme at man spiller dataspill. De måtte vel skru ned detaljnivået for å kunne ha så ekstremt ødeleggbare miljøer tenker jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 faen meg det kjedeligste jeg har prøvt i år.. <_< Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Takk for tipset _LarZen_, skal teste nå. Lenke til kommentar
Naglefaar_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg digger det! Satt vel en time i strekk og bare ødela og kødda helt til tiden gikk ut og begynte på nytt igjen. Sinnsykt gøy å knuse og sprenge bygninger sønder og sammen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Takk for dette, registrerte meg nå! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tusen takk for dette. Har hatt veldig glad til å prøve dette spillet! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Utrolig at så få titter i konsollkafeen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Utrolig at så få titter i konsollkafeen. Har vel noe med at det er bare en stor rotete tråd? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Mener å ha lest at det skal være en en destruction mode, der man skal prøve å knuse diverse bygninger med f.eks. minst mulig bomber. Om dette stemmer så kommer jeg til å digge denne modusen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Om jeg ikke husker helt feil, så kan man se denne moden fra hovedmenyen til demoen. Endret 15. april 2009 av Bebeluv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Prøvde dette i går, og må si jeg likte det veldig godt Endret 16. april 2009 av Thomas Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tomt for PS3 keys Lenke til kommentar
Northland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette var faktisk meget morsomt. Litt stress og vanskelig i begynnelsen, helt til du begynte å oppdage mulighetene ved å ødelegge ting. Har sett på litt trailere til dette spillet, men det har ikke helt fenget meg, enda jeg likte veldig godt red faction 1 og 2. Jeg tenkte faktisk framedrops og hakking kom til å prege dette spillet.. Men det gikk jo så å si smertefritt. For sikkert første gang har jeg fått lyst på et spill pga en demo alene. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fantastisk destruction, men jeg likte ikke gameplayet. Det var bare noe galt med det, men eller; konge. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Syns personlig demoen var aaaaaalt for kort -__- kunne tenkt meg å få prøve destrucion crew eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå