Joachim_F Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Konami børster støvet av sin taktiske rollespillserie. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Likevel har ikkr spillutvikleren glemt sin lille taktikkserie, for nå har de annonsert et flunkende nytt spill til Xbox 360 og Playstation 3. Skrivefeil. Aldri hørt om serien, faktisk, men det hørtes interessant ut Endret 14. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vil ha dette som retail! Typisk at når de endelig gjenoppliver denne serien, så blir det digital distrubisjon. Liker å ha spillene mine i hylla jeg. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Endelig! Har ventet på dette i mange år nå! Endelig gjenoppstår denne serien! Jula '96 og sommeren '99 ble brukt til disse 2 juvelene av noen spill. Mange mange timer ble brukt til optimalisering av figurer og equippe daggeren som gjorde at man fant skatter i bakken. Når man i tillegg fant alle de hemmelige brettene og alternative verdener ble jeg totalt solgt. Har også brukt masse tid med Final Fantasy Tactics Advance og spiller as we speak "FFTA2 Grimoire of the rift" Ogre tactics ble også spilt, så denne type spill er jeg helt hekta på. Eneste som kan komme i nærheten av å gi meg den samme følelsen er Suikoden, som nå har gjenoppstått i DS utgave. Det må dog presisieres at jeg ikke på noen måte er fan av jrpg, men akkurat den spillsjangeren de ovennevnte tilhører trigger en eller annen hjertemuskel hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå