Joachim_F Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det ser ut som vi har flere radioaktive eventyr i vente. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Stalker trenger sårt en ny grafikkmotor. Ikke fordi grafikken i de to første spillene er stygg, men rett og slett fordi motoren er elendig kodet. Den krever alt for mye, ser ikke særlig bra ut, og byr på mer bugs og frustrasjonsmomenter enn spillbarhet og glede. CryEngine høres ut som en bra motor for Stalker. Crysis har jo mange store områder, og grafikken er rett og slett nydelig. Uansett hva GDC har bestemt seg for, håper jeg virkelig ikke de ender opp med å bruke den samme motoren som tidligere. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sier ja takk til mer stalking. Og er forsåvidt enig med Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sier ikke akkurat nei til et nytt STALKER spill med CryEngine 2 . Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Stalker med CryEngine 2, ja TAKK! Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Var jo snakk om kunst og spill her hos Gamer i det siste, det jeg tenkte på da var STALKER spillene. Litt sånn som filmen er det ikke for alle, og jeg opplever folk enten hater det eller elsker det. For meg er STALKER et sånnt spill som ikke blir verre på grunn av bugs, jeg aksepterer den og elsker den sånn som den er Nevnte grafikkmotor hadde uten tvil vært megakult i Stalker. Håper alt dette er sant Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sånn bortsett frå WOHOOO! MOAR STALKAR! Stalker trenger sårt en ny grafikkmotor. Ikke fordi grafikken i de to første spillene er stygg, men rett og slett fordi motoren er elendig kodet. Den krever alt for mye, ser ikke særlig bra ut, og byr på mer bugs og frustrasjonsmomenter enn spillbarhet og glede. CryEngine høres ut som en bra motor for Stalker. Crysis har jo mange store områder, og grafikken er rett og slett nydelig. Uansett hva GDC har bestemt seg for, håper jeg virkelig ikke de ender opp med å bruke den samme motoren som tidligere. Så vil eg påpeke at dette er alt ein treng å sei om det :> Lenke til kommentar
Sw1ft_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Også cry engine av alle ting. Sjarmen med stalker hang mye sammen med hvor enkelt det var å modifisere x ray motoren. Men den kan riktig nokk være ****** ustabil. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Syntes ikke de skal gå for cryengine viss man ikke får den samme grafikk stilen som i det første spillet(kan ikke si noe om det andre siden jeg ikke har spilt det). Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 CryEngine har ikke samme stemmningen. det ville ikke funket Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Nå er det vel ikke selve motoren som skaper stemningen i spillet, får vi håpe. CryEngine har kanskje godt av å bli brukt til noe annet enn strand og palmer, også. Clear Sky gav meg så mye tekniske problemer at jeg til slutt gav opp hele spillet, til tross for at jeg hadde sett fram til det siden det ble annonsert, og hadde spilt gamle Stalker (med og uten modifikasjoner) til døde. Ja takk til en motor som ikke lider under Sovjet-koding. Endret 14. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 kan se fram til dette. håper de får gjort det likt som de gamle med cryengine 2, den gamle hadde jo trossalt sin sjarm tross masse bugs og feil. men kanskje vi nå kan oppleve en stor åpen verden med biler og alt slik første stalker skulle være Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg håper virkelig de faktsik bugsjekker denne gang, og det grundig, før de lanserer noe. Jeg prøvde aldri Clear Skies, men jeg hadde en del problemer med det første. Til tross for det; jeg elskter hver lille sekund jeg hadde med det. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hmm. Det er neppe noen tilfeldighet at de mest uforglemmelige spillopplevelsene mine stammer fra de to spillene som jeg også har opplevd som desidert mest stemningsmettede: Silent Hill 2 og Stalker: Shadow of Chernobyl. Det er faktisk samtidig disse som etter min mening har hatt de overlegent beste plotene/historiene. Som en som elsker shootere, vil jeg til og med banne i kirka og si at jeg fikk en enda større totalopplevelse av Stalker enn av Half Life 2. HL2 er selvsagt mye bedre produsert, glattpolert, mer umiddelbart og variert. Stalker er fullt av feil/bugs, dårlig sammenheng mellom kart, obskur inventory/pda-funksjon, elendig oppdragsstruktur, stupbratt læringskurve - og jeg elsker det til døde. Stalker er som en klassisk rockelåt: Det fenger på ingen måte umiddelbart, men du hører at det har den ubestemmelige dybden som bare vokser på deg. Stalker suger deg inn, og desto mer du spiller, desto mer dystopi-avhengig blir man! Stalker er samtidig kanskje verdens mest geniale spillkonsept. Tsjernobyl-mytologien er, på samme måte som Silent Hill-mytologien så potent, sterk og brutal-vakker i all sin mystikk at resultatet blir fantastisk, til tross for en mengde tekniske feil og lyter. Og jeg er ikke enig i at spillet ikke er vakkert med X-ray engine. Den grafiske stilen passer perfekt til settingen. I tillegg har jeg for øvrig opplevd langt flere problemer og krasj med Crysis/Crysis warhead i Vista enn med Stalker-spillene. Her er samtidig en liten bønn om at neste Stalker dog blir bedre enn Clear sky, som var en liten skuffelse i sammenlikning med eneren, til tross for bedre enkeltstående nivå-design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå