robert2 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Noen som kan si meg hvor jeg kan få kjøpt dette? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Noen som kan si meg hvor jeg kan få kjøpt dette? mente du silicon spray? isåfall får du det på clas og biltema Lenke til kommentar
robert2 Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 nei, mener plastspray. noe som sa at det kan brukes istedenfor silikonspray. Har nemelig ikke fått til helt dette med silikonspray. Det blir bare til store klomper når jeg sprayer det utover, og det oppfører seg ikke seg særlig likt fett. Er dette uvanelig? har nemelig en ganske gammel sprayboks så det kan være problemet... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 nei, mener plastspray. noe som sa at det kan brukes istedenfor silikonspray. Har nemelig ikke fått til helt dette med silikonspray. Det blir bare til store klomper når jeg sprayer det utover, og det oppfører seg ikke seg særlig likt fett. Er dette uvanelig? har nemelig en ganske gammel sprayboks så det kan være problemet... kan nok vaere det ja Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 HVa skal du bruke dette til ? farge kort ? Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Skal du støpe noe så kan du prøve deg med polyester. Det er tokomponent og ganske greit å jobbe med. Skal du ha en glatt overflate så kan du bruke gelcoat. Ta deg en tur innom en båt butikk og prat med dem eller gå på Biltema og kjøp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå