joker78th Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har nettop spilt meg til Prestige lvl. 37 og så plutselig neste gang jeg slår på Xboxen så er jeg tilbake til lvl. 1 (uten prestige) og alle mine våpen er "locked" så jeg får verken laget min egen klasse eller brukt noe annet enn colt .45 Jeg får heller ikke lagt til noen perks fordi alt er "locked" og i den ene klassen jeg har tilgjengelig er både primary weapon, secondary weapon colt .45 + der beskrivelsen av granater skal være så står det colt .45 det ser rett og slett ut som en gigantisk bug som har tatt over maskinen min... noen som opplever det samme??? Please help! Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 nope men OMG hvis dere der hadde skjedd med meg hadde jeg klikka Lenke til kommentar
joker78th Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 nope men OMG hvis dere der hadde skjedd med meg hadde jeg klikka Ja jeg ble ganske forbanna! Sendte en ganske hissig e-post, men har ikke fått noe svar Har en kompis som studerer IT og han skjønte heller ikke hvordan det kunne ha gått til for all "online" informasjon osv. ligger jo på en separat server til CoD folka så noen må ha gjort en glipp i Påsken! Kan jo ikke fly rundt med en Colt .45 hele tiden heller... hadde det bare vært å spille seg opp i lvl så kunne man kanskje ha overlevd, men dette er jo bare heelt sykt!! Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er du sikker på at du ikke har signet inn med en annen profil enn den vanlige? Lenke til kommentar
joker78th Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Er du sikker på at du ikke har signet inn med en annen profil enn den vanlige? Ja, jeg har til og med slettet alle andre profiler og installert spillet på nytt i maskinen... Prøvde det igjen i går kveld og nå er alle brettene fått "svart" himmel så det må være en server feil et eller annet sted med tanke på alle bugsa med klassene osv. Men jeg klarer ikke å skjønne hva som er feil siden det kun har rammet meg..... Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Høres helt sprøtt ut. Men har du prøvd med en annen Gamertag? Bare lag en midlertidig å se hva som skjer da? Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har lest om dette problemet før men jeg husker ikke hvor... Jeg kan sikkert gjøre litt research og sjekke om jeg finner nettsiden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ja, jeg har til og med slettet alle andre profiler og installert spillet på nytt i maskinen... Prøvde det igjen i går kveld og nå er alle brettene fått "svart" himmel så det må være en server feil et eller annet sted med tanke på alle bugsa med klassene osv. Men jeg klarer ikke å skjønne hva som er feil siden det kun har rammet meg..... Om du begynner å få grafiske feil i spillet ligger ikke fielen på serversiden. Da er det noe galt med boksen din eller spillplaten din. Lenke til kommentar
joker78th Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg fant ut på hjemmesiden til COD at det var flere som har samme problemet, det virker som om det er en bug med den nye map-packen som reagerer med xboxen noen ganger Så ikke ut som de fikk fikset det igjen, men skal prøve å fikse en midlertidig profil bare for å sjekke ja. Mulig det går å avinstalere den nye map-packen også! Mer info kommer om jeg fikser det! Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det skjedde med en kamerat av meg tror jeg... Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skjedde med tanta til dama til broren min. Tror jeg............. Men sersiøst, hvis du begynnner å få artifakter eller merkelig grafiske hendelser i spillet synger mest sannsynlig xboxen din på siste verset. Har opplevd dette to ganger selv, plutselig forsvinner objekter, himmelen blir svart, ting blir gjennomsiktig osv. Ikke lenge etter ble det RROD begge ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå