Ironmann Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så enern mer som en sandkassespill med noen få valgmuligheter og en fantastisk historie om du gadd slenge deg på. Elsket simpelt bare å gjøre oppdrag å få tak i nytt utstyr og dermed leke meg rundt i byene og snikmorde folk. Om de fortsetter historien, bevegelsesfriheten og pøser på med mer innhold i form av område, våpen, oppdrag og andre diverse ting så vil dette spillet hoppe rett inn i handlekurven til denne karn;) Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 jeg likte ac1 veldig bra,synes det var et kjempe bra spill.kansje noe av det beste jeg har spillt de siste årene,så jeg gleder meg til ac2 kommer ut.jeg spillte ac1 på en annen måte enn mange andre gjore.jeg tok alle side oppdragene først før jeg dro til byrået for og få info om målet.synes det var kult og komme i en ny del av byen og bare se seg om etter kirketårn og få tilgang til alle side oppdragene i spillet.på mange måter spillte jeg ac1 som et sandbox spill som gta.dette spillet kommer til og bli et av høydepunktene i år. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fant nokon scanna sider frå Game Informer artikkelen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Eg er einige med dei vanlege klagane om det forrige AC, (for repetivt, etc.) og det levde ikkje opp til forventningane mange hadde, men bortsett frå det så likte eg det veldig godt. Men etter å ha lest den artikkelen ser eg faktisk fram til AC2, Ubisoft har tatt til seg klagane som folk kom med og laga eit mykje betre spel. Trur det her kan bli bra! Fy faan Enzio så tøff ut AC var jo et fantastisk spill men veldig enformig Men uansett AC vil alltid være i hjertet mitt. On-t: Siklet da jeg leste artikkelen og dette blir et garantert kjøp Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Litt pirking fra min side, men broen som nevnes i artikkelen heter Rialto, ikke Riatto. Men ellers synes jeg det virker som et bra valg å legge AC 2 til denne perioden i Italia. Her har vi en rekke løst samlet bystater med mange mektige familier som kjemper om makt, og så har man pavedømmet oppi alt dette. Dette kan det bli en bra historie ut av. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men ellers synes jeg det virker som et bra valg å legge AC 2 til denne perioden i Italia. Her har vi en rekke løst samlet bystater med mange mektige familier som kjemper om makt, og så har man pavedømmet oppi alt dette. Dette kan det bli en bra historie ut av. Og samtidig er ikke perioden akkurat overrepresentert i spillmediet. Jeg ser definitivt fram til AC2 - jeg moret meg kostelig med AC1, og dette tegner til å bli mer av det samme, bare større, bedre og mer raffinert. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gleder meg vanvittig og kan godt være det samme repettetive mønsteret for min del, så lenge historien holder samme nivå. En ting skremmer meg dog - da vinci's flyvemaskin!? Da Vinci designet flyvemaskiner, men forskning viser at de aldri hadde fungert, noen av dem hadde kun fungert til glidning. Tja, jeg har hørt at de hadde fungert helt utmerket, men da Vinci manglet én viktig ting: Motoren Lenke til kommentar
lrims Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Natt og dag syklus skal bli herlig Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gleder meg vanvittig og kan godt være det samme repettetive mønsteret for min del, så lenge historien holder samme nivå. En ting skremmer meg dog - da vinci's flyvemaskin!? Da Vinci designet flyvemaskiner, men forskning viser at de aldri hadde fungert, noen av dem hadde kun fungert til glidning. Tja, jeg har hørt at de hadde fungert helt utmerket, men da Vinci manglet én viktig ting: Motoren You just proved my point. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Håper Assassins Creed vil bli litt mer rollespill aktig, mesteparten av historien var såpass synlig kodet at det ødela noe av feelinga. Håper de rett og slett gjør litt mer som Oblivion på assassin questene de var konge, selv om jeg skjønner at det ikke vil bli likt hadde det vært morsomt å kunne kjøpe ting som våpen beskyttelse etc isteden for å få det. Kunne greit tenkt meg at bedre våpen dess dyrere og lenger inn i historien vil du komme, men du kan velge mer hvilke våpen du vil ha om du går for brute force eller mer sniking. Ja til flere valg, og mindre scripting av finale oppdragene. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Og samtidig er ikke perioden akkurat overrepresentert i spillmediet. Akkurat det tenkte jeg også. Veldig original og tilsynelatende god ide! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 AC2 er på must buy listen uansett, regner med at flyvemaskinen skal bli brukt som glider da det ikke er så veldig far out fantasy. Men hvorfor oversetter dere direkte til 'morgenstjerne', er ikke 'spikerklubbe' et bedre norsk navn å bruke? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 AC2 er på must buy listen uansett, regner med at flyvemaskinen skal bli brukt som glider da det ikke er så veldig far out fantasy. Men hvorfor oversetter dere direkte til 'morgenstjerne', er ikke 'spikerklubbe' et bedre norsk navn å bruke? Det heter morgenstjerne på norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå