mcgroven Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Informasjon fra maiutgaven av Game Informer allerede på nett. Les mer Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Første Assassin's Creed var gøy helt i begynnelsen, men ble fort lei. Har enda ikke rundet første spillet, men det er kanskje på tide. Så håper de lager toren litt mer spennende i lengden, ikke bare det samme hele tiden. Så blir det nok bra dette her! Lenke til kommentar
neru_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 "Flere nye fiender er også med, inkludert bueskyttere." Det er vell forsåvit med bueskyttere i enern også, men men. Det er bare og gledeseg Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Synest den første var ekstremt oppskrytt, håper de gjør noe med variasjon etc med oppfølgeren. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fly med Da Vinci sine flymaskiner? No thank you Jeg synes eneren var grei, en bra historie, men alt for enkelt å komme seg igjennom spillet. håper de forandrer noe med dette i 2'ern da Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tja, jeg hadde håpet på Japan. Men, men. Kan bli bra dette, så lenge de fokuserer mer på nevnte ting, spesielt det å ikke gjøre spillet like ensformig. Håper det er tull at vi kan fly med da Vincis flyvemaskiner, det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Håper de har fler byer en kun Venezia. Hvis de har med Medici-familien, så burde Firenze være med også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Håper crossbow'en som Altair har på ryggen i introvidoen til AC blir brukbar denne gangen. Storkoste meg med AC og håper på mer av det samme, bare med mye større variasjon og flere mekanikker. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 AC var helt fantastisk. At vi nå skal til renessansen er intet mindre enn veldig bra. Om det bare blir halvparten så stemningsfullt som AC er jeg fornøyd (det er naturligvis ikke sant) og regner vel med at vi vil følge historien videre. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tja, jeg hadde håpet på Japan. Men, men. Kan bli bra dette, så lenge de fokuserer mer på nevnte ting, spesielt det å ikke gjøre spillet like ensformig. Håper det er tull at vi kan fly med da Vincis flyvemaskiner, det blir bare for dumt. Det er kun i selektive oppdrag man får bruke vingemaskinen til da Vinci, ikke alltid. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Håper jeg får være en snikmorder denne gangen, blir jeg enda en drapsmaskin som kan slakte meg vei gjennom en by, men ut ifra det som står i artikellen blir det enda ett slossespill. Ett utvannet og simpelt enn sådann. Fantastisk utsikt og klarte animasjoner hjelper ikke i lengden. Kall det iallefall noe annet enn "assassin", jeg tror ikke utviklerne helt vet hva det ordet betyr. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Ghaundan, jeg tviler på at de gjør noe ala Dynasty Warriors eller Ninja Gaiden Vi får nok holde oss til snikmorder-stilen. Endret 13. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tja, jeg måtte parrere og countere i AC, ellers holdt jeg på som jeg ville i Dynasty Warriors. Hadde aldri helt comboene til å dra en ninja gaiden =/ Men jeg vil sniiike, mye mer enn i 1'ern. Flere av snikmord oppdragene var jo scriptet slik at det var umulig å ta ett snikmord. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ser ut som at jeg er nøtt til å spille meg gjennom AC, blir spennende å se hvordan de skal tilrettelegge dette spillet. Det er jo ikke bare kniver og sverd i denne era'en hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Dette skal spilles, men jeg sitter ikke og hopper i stolen av spenning. Lenke til kommentar
Zaphon Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Fant nokon scanna sider frå Game Informer artikkelen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Eg er einige med dei vanlege klagane om det forrige AC, (for repetivt, etc.) og det levde ikkje opp til forventningane mange hadde, men bortsett frå det så likte eg det veldig godt. Men etter å ha lest den artikkelen ser eg faktisk fram til AC2, Ubisoft har tatt til seg klagane som folk kom med og laga eit mykje betre spel. Trur det her kan bli bra! Endret 13. april 2009 av Zaph Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Første Assassin's Creed var gøy helt i begynnelsen, men ble fort lei. Har enda ikke rundet første spillet, men det er kanskje på tide. Så håper de lager toren litt mer spennende i lengden, ikke bare det samme hele tiden. Så blir det nok bra dette her! Hvis du følte det var for lite variasjon i oppdragene burde du bli mer fornøyd denne gangen, med tanke på at antallet oppdragstyper er økt fra 4 til 16. Håper crossbow'en som Altair har på ryggen i introvidoen til AC blir brukbar denne gangen. Kasteniver er da langt kulere enn armbrøst. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nja.. definisjonsspørsmål. Å løpe fra tak til tak mens man skyter folk ned på altfor lang avstand med en cross-bow.. Det er ikke kjempemye som er kulere enn det! Lenke til kommentar
Folen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gleder meg vanvittig og kan godt være det samme repettetive mønsteret for min del, så lenge historien holder samme nivå. En ting skremmer meg dog - da vinci's flyvemaskin!? Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gleder meg vanvittig og kan godt være det samme repettetive mønsteret for min del, så lenge historien holder samme nivå. En ting skremmer meg dog - da vinci's flyvemaskin!? Da Vinci designet flyvemaskiner, men forskning viser at de aldri hadde fungert, noen av dem hadde kun fungert til glidning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå