mcgroven Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er oppfølgeren like morsom? Les mer Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvis MotionPlus funker så bra som det høres ut så kan jo dette bli en stor suksess. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Blir dette bra nok til at jeg kjøper Wii igjen mon tro? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg tror at Wii Sports Resort vil bli bedre enn Wii Sports. Mer vil jeg ikke si. Jeg har mer tro på MotionPlus da forhåndsomtalene for Grand Slam Tennis og Tiger Woods har kun vært positive så langt. Gleder meg til når noen bestemmer seg for å bruke teknologien i en RPG eller et action-spill. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er for øvrig ikke kjent om selve MotionPlus kommer før selve spillet Wii Sports Resort. Det er kjent nå. MotionPlus blir solgt separat i løpet av juni. http://www.gamesindustry.biz/articles/wii-...ts-resort-dated Nintendo has announced that the Wii MotionPlus add-on will hit the US on June 8 and EU on June 12 12. juni er vel bare to dager før Grand Slam Tennis kommer hit til lands. Det er jo god timing. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er en endelig dato fastsatt for spillet her i norge? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Spillet skal være kommet ut nå. Mange her på forumet som har skaffet seg spillet. Fikk mitt i forrige uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå