protoboy2_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Klarte da selvfølgelig å flytte på Xboxen (360) mens cod4 cd'en kjørte så den har selvfølgelig blitt nesten ''ødelagt'' Cd'en funker kjempebra men lager en så irriterende lyd at det ikke er mulig, akkurat som den hakker i plata når jeg spiller online. Det er en ring med riper i plata, har faktisk prøvd å finpusse det ned med tannkrem men ga ikke noe bedre resultat. Noen som har en genial måte å fiksa plata på? hvis det er altfor komplisert kjøper jeg bare spillet på nytt.. Endret 13. april 2009 av protoboy2 Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Begynn å installer spillene dine. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hva om han ikke har kjøpt eller har en overpriset HDD? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hva om han ikke har kjøpt eller har en overpriset HDD? Da går han glipp mye moro. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tja, er vell ikke så mye mer morro, kun Lost and Damned som gjorde at jeg måtte skaffe meg en HDD. Han går hvertfall ikke glipp av støyen. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Har 120 GB HDD så ...men må vell fortsatt ha CD'en i Xboxen når jeg spiller da.(?) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har 120 GB HDD så ...men må vell fortsatt ha CD'en i Xboxen når jeg spiller da.(?) Innstaller spillet, og etter det trenger ikke plata spinne. Da bråker ikke Xboxen mer enn når den ikke har et spill i seg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har 120 GB HDD så ...men må vell fortsatt ha CD'en i Xboxen når jeg spiller da.(?) Bare for å verifisere at du har spillet. Så når du spiller spinner ikke disken. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Ok, kjøper nytt imorra da eller noe, siden det går ikke an å innstallere spillet siden cd'en er ripet..:/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lån av noen du kjenner, innstaller med deres plate og spill med din egen! Ikke kjøp spillet to ganger Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Genialt! Takk for alle svar alle sammen:) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kan si at den ringen er sykt vanlig. Kjenner ingen med Xbox som ikke har minst et spill med den ringen på. Du må aldri bevege på xboxen mens det står en disk i, sier bare jeg. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Det kan man si at jeg har erfart nå.. går ikke å flytte på den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå