Gå til innhold

kjøpe chippet ps2

Jikla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du allerede har en europeisk PS2, kan du spille de fleste NTSC-spill ved hjelp av SwapMagic. Løsningen krever at du starter konsollen med SwapMagic-disken i, hver gang du skal spille ikke-Europeiske titler. Spiller du mange amerikanske/asiatiske spill blir det en del styr med SwapMagic (disk ut, disk inn, hver gang du skal spille), men hvis det bare er snakk om få titler, er det ikke en dum løsning.

Lenke til kommentar
fungerer den også med ps3? :p min ps2 ligger visst hos brodern så blir litt stress å få skaffet den ja.

Nei, fungerer ikke sammen med PS3.

Har samme problem som som deg! har lyst på Tales spillene til PS2. Da virker jo dette som en bra løsning! Men skal man kun bare sette inn discen? (som freeloader til gc og wii?) Og er det garantert at den vil funke på tales spillene?

Flott å se at folk liker Tales! Jeg liker PS2-utgivelsene (spesielt Abyss) kjempegodt! Veldig synd at spillene ikke ble utgitt i Europa. Når det gjelder bruk av SwapMagic, så fungerer det akkurat som Freeloader, men først må du bytte ut lokket på PS2-en din. Lokket du trenger følger med en av pakkeløsningene til SwapMagic. På den måten unngår du konsollens reset-mekanisme, som blir trigget når du åpner original-lokket på PS2. SwapMagic-nettstedet har alt av informasjon om dette, så les der. Begynner å bli en stund siden nå (2006), men har selv brukt dette løsningen til å spille meg gjennom Tales of the Abyss, uten problemer.

Lenke til kommentar

håper det fungerer med PStwo Slim 90004-modellen. Kjøper en ny ps2 så sannt den andre er sølt øl i og ikke er til å stole på til tider. Men hvordan får jeg sjekket de region scph nummerene før jeg kjøper en ps2? sende mail til forhandler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...