Gå til innhold

Singstar trophies

Tullsau

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brorparten der burde jo gå greit, men blir vanskelig å få så mange til å rate noe, for ikke å nevne å rate det over fire stjerner. :o

Blir nok en ganske eksklusiv platinum, dette. Ellers mange morsomme (og billige, hvilken vi ikke klager på) trophies her da. :)

Lenke til kommentar
Prøv å få tak i mikrofonene utenlandsfra og kjøp et brukt singstar-spill (for tilgang til SingStore)? Var i London i helga og så mikrofoner separat til £20 på HMV, må jo være mulig å få smugla de inn på et eller annet vis da?

Jeg får nok til noe. Lips kosta jo 599 da jeg kjøpte så da klarer jeg nok 599 for SingStar også. Men finnes det en bundle med trådløse mikrofoner?

Lenke til kommentar

Jeg så ingen når jeg var på HMV, og finner ingen bundles sånn uten videre på nettet. Ser også at de nye mikrofonene koster skjorta rundtom på nettet (i standalone-pakke), så dette er jo eminent markedsteknikk fra Sony sin side med tanke på konkurransen mot Lips.

På den lyse siden kan du jo få tak i diverse PS3 SingStar-spill ned i under 200 brukt, så utgiftene trenger ikke bli altfor høye, men er frustrert på dine vegne over at det ikke går an å få tak i dem til rimelig pris.

Du gav 599 for Lips med trådløse mikrofoner, altså? De mikrofonene fungerte bra? De har fått grei tilbakemelding rundtom i alle fall, Singstar-mikrofonene med kabel er jo knapt verdt plasten de er lagd av.

Lenke til kommentar

Vi får se hva jeg gjør. Ender nok opp med SingStar snart uansett. Jeg MÅ ikke ha trådløse mikrofoner, men det hadde jo vært greit.

Ja, Lips bruker bare trådløse mikrofoner. Noe som kanskje er en fordel siden man må gjøre forskjellige bevegelser i ny og ne.

Jeg er i alle fall fornøyd med kvaliteten på de.

Lenke til kommentar

Singstar pop som kommer nå snart og de trådlåse mikrofonene blir ca 680 kr ferdig betalt til norge fra play.com. Litt dyrt kanskje.. jeg har i allefall bestilt slike trådløse mikrofoner fra play.com. Gidder ikke vente, spesielt siden en av de trådmikrofonene jeg har nå ikke ser veldig bra ut etter sist gang de ble brukt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det noen som veit om en kronologisk oversikt over sanger som er sluppet på Singstore? Veit den offisielle sida har liste over alle sangene, men jeg trooor ikke jeg gidder å bla igjennom ~750 sanger for å se om jeg finner noe nytt, ikke husker jeg hva jeg har sett tidligere heller. :\

Edit: dobbel i samme post, faktisk. :o

Endret av JoeDohn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...