KraniC Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 bare 30 stykker? det var egentlig ganske lite. men funker vel fint. men det haster ikke, kan bli litt kjent med home og lære meg kosen ting funker så kan eg se om det åpner seg opp en plass i klubben etterhvert. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, bare send en rquest om å få bli med, om det blir interessant, så skal vi nok få til noe. Men send en melding til med på PS3en så jeg vet hvem du er Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Enda noe liv i klubbhuset ell? har vært død i mange måneder jeg . . Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kan du slette HCGamer97 (eller usveinha97, er ikke sikker) og legge til TheEpicKnight? Ny PSN, skjønner du. Fra nå av kommer jeg til å være med på være treff (som jeg kan.) Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Var en tur innom Home for noen dager siden. Er det forskjellige servere eller blir alle most innpå de samme. Det er jo bare franskmenn og tyskerte der jeg er ihvertfall. Ikke et kløya ord engelsk eller norsk Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er regionbaserte servere. Vi er den europeiske serveren. Er veldig mye tysk, fransk og spansk ute og går der ja. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 så ikke ut som det ble noe av? Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hva med et møte i kveld kl 20:00? Sett på alarmen og kom Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg og Amored har party:) Join Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jepp. Brant ned klubbhuset Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fikk veldig dilla på Home i går og syns vi burde finne tid til et nytt møte Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Var endel på Home før helga, og så den ikke lenger var i Beta! Det ble ganske mye donwloading for alle spacene var såklart oppdatert.:-)Kikket innom klubbhuset men det var ingen andre der da. Får prøve å bli med på neste treff... Lenke til kommentar
Cirth Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 xD har hatt ps3 i ett år nå og gikk inn på home for første gang i dag... add meg - trenger flere venner som gamer >_> X-Santo ang de klubbene... var det piratbåt og musikk villa og sånt? tror jeg kjøpte en båt bare for å teste...men har ikke heeeeeeeelt funnet ut av hvor jeg har lagt den Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ligger under leiligheter. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Har ikke vært pålogget Home siden noen uker etter det kom ut som beta. Noen særlige forandringer siden den tid? Endret 12. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvis det er noen som ikke har vært aktive i klubben på leeenge, kan jeg få den plassen? PSN: Matjo1337 Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 samme her , hvis noen ikke er aktive så vil gjerne jeg også få en plass i klubbhuset... PSN: iskremgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå