HerrGhost Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja får satse på de kommer med home launching Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tror det kommer til og ta av når Uncharted 2 er ute. Vi kan møtes i huset så hoppe inn i MP delen på spillet JA! Gleder meg Forhåndsbestilt det for lengst, håper du ordner spillet på release! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tror det kommer til og ta av når Uncharted 2 er ute. Vi kan møtes i huset så hoppe inn i MP delen på spillet JA! Gleder meg Forhåndsbestilt det for lengst, håper du ordner spillet på release! Forhåndsbestill på Gamestop, og lever 2 PS3-spill i samme slengen, så får du Uncharted 2 for 1kr! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Så ingen som vil møte altså? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan komme innom jeg også, hadde vært kult og se de andre forum deltakerne! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan jeg joine eller er det fullt? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kan jeg joine eller er det fullt? Send forespørsel til klubben i Home, så tar vi det defra. Er lettere det enn om vi må huske navnene til alle som vil bli med. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har satt inn tøff gjenstand i klubbhuset nå Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Cool skal sjekkes Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har lagt til litt mer nå Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Invite meg, PSN: Joikamed Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 er det noen som pleier å være i klubbhuset? og isfall kan jeg være med i klubben? ser dere har snakket om å spille unchart ed og little big gjnnom klubben. Jeg har bgge spillene og synst dette høres spennende ut Lenke til kommentar
BillBleik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har sendt en forespørsel til klubben i Home.. Men har ingen av spillene som kan spilles gjennom Home.. Har heller ikke vært noe aktiv i Home.. men det forandrer seg vel kanskje. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvordamn er man blir medlem av Home klubben? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Beklager for at jeg ikke har vært så mye i klubbhuset. Må sette PS3 et annet sted enn stua for dama skal glo på tv`en hele tiden så jeg får aldri tid til og spille Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har satt opp litt julegreier i klubbhuset nå Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kult, synes Home er dritbra enda jeg, jeg føler jeg er med i et stort community iforhold til andre steder Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 høres veldig kult ut dette her, kosen kan man joine denne klubben egentlig? har aldri vært inne på home Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 høres veldig kult ut dette her, kosen kan man joine denne klubben egentlig? har aldri vært inne på home Søk etter klubben "Gamer.no" i Home og send en request, eller så kan jeg invitere deg. Men nå ser det faktisk ut som om klubben er full Så om det er noen som vet at de ikke har tenkt til å være så veldig aktive, så ville det vært fint. Veldig kjipt at man bare har plass til litt over 30stk. i en klubb. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Lenge siden jeg også har vert innom Home. Men det skranter sånn på plassen at hver gang det kommer et spill med stor install så er home det første som ryker, og akkurat i øyeblikket har jeg så mange forskjellige spill som jeg ikke har spilt gjennom med store installs at jeg har ikke plass til det. Må gjøre meg ferdig med Fallout snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå