Gå til innhold

Gamer.no Homeklubb + Klubbhus?

Tullsau

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klubbhus eller ei, det må skje noe stort på Home før jeg begynner å "henge" der. Men så klart er et klubbhus bare positivt.

Om du ikke har startet på XI oppdragene enda så har du mer en nok å drive med en stund. Det er ihvertfall en start :)

Lenke til kommentar
Klubbhus eller ei, det må skje noe stort på Home før jeg begynner å "henge" der. Men så klart er et klubbhus bare positivt.

Om du ikke har startet på XI oppdragene enda så har du mer en nok å drive med en stund. Det er ihvertfall en start :)

Jeg kommer til å være opptatt der en stund når jeg får ps3'en tilbake :p

Lenke til kommentar

Hva er det jeg ikke har fått med meg...?

Lenke til kommentar
I home har det kommet et område som heter: The Hub (teleport i home sentrum), en plass hvor man må løse gåter,spille spill og gjøre masse gøy! det kommer noe nytt hver uke:)

Men on topic

Kommer faktisk nye ting hver dag. Selv nå i påsken har den blitt oppdatert hver dag.

Lenke til kommentar
Yeah

Men noen som vil kjøpe klubbhus som har Visa her?

Synes noen fra Gamer.no burde gjøre det, hvis ikke så er det jo som hvilke som helst klubb. Nei det må være en representant fra Gamer.no...når mulighetene blir bedre så har Gamer.no evnt muligheter for å holde et slags event i klubbhuset osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...