Tullsau Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kunne dette vært aktuelt? At Gamer.no hadde laget en klubb og et klubbhus som vi i dette Sony silivisasjonen på gamer.no kunne ha vært medlem i? Kunne økt interessen for home blant oss gamer.no folk? :rolleyes: Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kunne blitt med på noe sånn ja Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg hadde vært der ofte... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det synes jeg høres ut som en artig ide! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Klubbhus eller ei, det må skje noe stort på Home før jeg begynner å "henge" der. Men så klart er et klubbhus bare positivt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Klubbhus eller ei, det må skje noe stort på Home før jeg begynner å "henge" der. Men så klart er et klubbhus bare positivt. Om du ikke har startet på XI oppdragene enda så har du mer en nok å drive med en stund. Det er ihvertfall en start Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Klubbhus eller ei, det må skje noe stort på Home før jeg begynner å "henge" der. Men så klart er et klubbhus bare positivt. Om du ikke har startet på XI oppdragene enda så har du mer en nok å drive med en stund. Det er ihvertfall en start Jeg kommer til å være opptatt der en stund når jeg får ps3'en tilbake Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Men noen må finansiere prosjektet og gamer.no adminene på godkjenne at navnet her brukes:) Men dette hadde vært veldig gøy om vi kunne hatt en liten Gamer.no gjeng i home<3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Klubbhus eller ei, det må skje noe stort på Home før jeg begynner å "henge" der. Men så klart er et klubbhus bare positivt. Om du ikke har startet på XI oppdragene enda så har du mer en nok å drive med en stund. Det er ihvertfall en start Hva er det jeg ikke har fått med meg...? Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 I home har det kommet et område som heter: The Hub (teleport i home sentrum), en plass hvor man må løse gåter,spille spill og gjøre masse gøy! det kommer noe nytt hver uke:) Men on topic Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I home har det kommet et område som heter: The Hub (teleport i home sentrum), en plass hvor man må løse gåter,spille spill og gjøre masse gøy! det kommer noe nytt hver uke:) Men on topic Kommer faktisk nye ting hver dag. Selv nå i påsken har den blitt oppdatert hver dag. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Yeah Men noen som vil kjøpe klubbhus som har Visa her? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Yeah Men noen som vil kjøpe klubbhus som har Visa her? Synes noen fra Gamer.no burde gjøre det, hvis ikke så er det jo som hvilke som helst klubb. Nei det må være en representant fra Gamer.no...når mulighetene blir bedre så har Gamer.no evnt muligheter for å holde et slags event i klubbhuset osv... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kan man kjøpe klubbhus? Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ca. 40 kr, tror jeg Må ikke TST kjøpe da? Tror ikke han har PS3. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ca. 40 kr, tror jeg Må ikke TST kjøpe da? Tror ikke han har PS3. Er det sommerhuset det er snakk om her? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nei, en klubb. En klubb med klubbhus. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nei, en klubb. En klubb med klubbhus. Kikka litt på det nå. Litt kjipt at man bare kan ha 31 medlemmer da. Angående lederskap, så burde vel det være en som er aktiv i Home. Må ikke være en av karene i Gamer.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå