Wangen_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Spill deg gjennom Legacy Mode....Jeg var rimelig noob i dette i forhold til FNR3, men etter 20+ kamper i Legacy har jeg lært å bli litt "smartere" mtp. hvordan jeg boxer. I starten så var det bare å hamre løs og vinne amateur league, for så å begi seg på den virkelige karrieren. Men ettersom spillet blir vanskeligere og vanskeligere, så blir du bare bedre og smartere. Du lærer deg å styre slik du skal for å kunne dodge slag (prøv å time dukkingen din akkurat under motstanderens hodeslag, for så å fullføre med en hook) og blokk akkurat idet han slår for å kunne få overtaket. Dette spillet er egentlig sentrert rundt den som er flinkest til å blokkere & dodge ettersom du får inn counters som virkelig tar på helsa/stamina til motstanderen. Haymakers er vanskeligere å treffe på, men når du først treffer så er det gull Så tipset er: Hold deg unna online delen ettersom det bare er feighet der (1 jab, for så å løpe unna resten av runden og vinne på poeng), og hold deg til Legacy. Skal love deg at du fort blir mye bedre når du blir contender og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå