_KroSjefen_ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Som eg skulle sagt det sjøl Spesielt fysikken når bokseren fekk seg ein skikkelig på tygga var ganske festlig og sjå i instant replay funksjonen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er mulig spillet er mer realistisk, men da er det tydeligvis ikke realisme jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Noe jeg synes var utrolig irriterende var at kontrollene aldri føltes ordentlige. Altså at det aldri føltes som at bokseren min faktisk gjorde det jeg ville han skulle. Om jeg ville kline til dro jeg i FNR3 spaken ned og svingte den rundt, og hansken ville svinge rundt å smelle motstanderen i trynet. Her virker det som at kontrollene er litt for løse slik at den svingen ikke alltid bli noen sving overhodet, men kun en jab. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noe jeg synes var utrolig irriterende var at kontrollene aldri føltes ordentlige. Altså at det aldri føltes som at bokseren min faktisk gjorde det jeg ville han skulle. Om jeg ville kline til dro jeg i FNR3 spaken ned og svingte den rundt, og hansken ville svinge rundt å smelle motstanderen i trynet. Her virker det som at kontrollene er litt for løse slik at den svingen ikke alltid bli noen sving overhodet, men kun en jab. kontrollene vart fiksa og finpussa etter demoen vart sluppen vistnok.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det håper jeg. Vet ikke om det er jeg som er klønete, men jeg slet i hvert fall med å få til uppercut med venstrehånden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Spilte noen runder i demoen nå for noen minutter siden og jeg fikk bøyd meg litt mer rundt kontrollene. Endte opp med å ta 1-2 knockdown per kamp mot slutten, og regner med at det for det meste dreier seg om å bli vant til kontrollerne. Skate var jo også uhyre vanskelig med en gang (de som sier noe annet lyver), men så løsnet det opp når du ble vant til de litt merkelige kontrollerne. Er bare rimelig uvant å måtte holde inne diverse knapper for å kunne slå forskjellige steder på kroppen og for å utføre haymakers, men som sagt er det helt sikkert en vanesak. Jeg leste i et innlegg lenger opp her at de har fikset litt på kontrollene siden demoen ble sluppet, så det lover jo enda bedre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skate var jo også uhyre vanskelig med en gang (de som sier noe annet lyver), men så løsnet det opp når du ble vant til de litt merkelige kontrollerne. Vanskelig? Neh. Dette(FNR4) er vanskelig. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sjekket 360 versjonen mot ps3 versjonen av demoen, på samme 40 tommer full hd og begge maskiner med 1080p og hdmi kabel. 360 er klarere og ps3 versjonen er mer tåkete. er faktisk en liten forskjell der. For de som lurte. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Klarte endelig å vinne en kamp på knockout tidligere i dag Da ble jeg glad! Hatton endte i bakken tidlig i 3. runde. Han prøve å komme seg på beina, men datt bakover på 9 Utrolig hva 3 haymakere på rad gjør med en stakkar. Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er det imorgen releasen er? Har lest et par plasser at det er utsatt til 9.juli. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lydene var litt merkelig syns jeg, høres ut som man slår i hard plastikk når man treffer hodet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har laget en god del kjente folk nå, så sjekk de ut Bl.a. Niko Bellic, DMX, Ice Cube m.m. Bruker 360-versjonen. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Michael Jacksom, Borat & Rocky er veldig like Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvordan får jeg sett de du har laget? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Download boxers Massevis av kvalitet. Kanye West er kanskje den som ligner aller mest......... Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Utrolig kult! Dette viste jeg ikke om Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Sjekk ut noen av mine a. Og si hva dere synes Om dere ikke orker å sjekke på Xboxen, så kan dere ta en titt her. EDIT: Hittil har jeg laget Niko Bellic, DMX, Jason Statham, Inuzuki Kiba, The Game, Ludacris, 50 Cent, Dr. Phil, Ewan McGregor, Tupac, Young Jeezy, Orlando Bloom, Brad Pitt, Cristiano Ronaldo og Chuck Liddell. Og flere kommer! Si ifra hvis det er noen dere vil at jeg skal lage Synes det er kjempegøy! Endret 7. juli 2009 av Amored Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg skal kjøpe FNR4 i dag Gleder meg til å ta en Tyson vs. Ali kamp B) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Skal nok kjøpe dette etterhvert, men da må kontrollene fikses, likte ikke styringa i demoen . Og prøve å finne spillet til en billig penge... Men jeg elsket FNR3, kansje jeg kjøper det heller Endret 8. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det noen som har dette til 360 og som kunne tenke seg og gi en noob litt læring? Jeg suger virkelig i dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå