Gå til innhold

Fight Night Round 4 Nyheter


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg synes var utrolig irriterende var at kontrollene aldri føltes ordentlige. Altså at det aldri føltes som at bokseren min faktisk gjorde det jeg ville han skulle. Om jeg ville kline til dro jeg i FNR3 spaken ned og svingte den rundt, og hansken ville svinge rundt å smelle motstanderen i trynet. Her virker det som at kontrollene er litt for løse slik at den svingen ikke alltid bli noen sving overhodet, men kun en jab.

Lenke til kommentar
Noe jeg synes var utrolig irriterende var at kontrollene aldri føltes ordentlige. Altså at det aldri føltes som at bokseren min faktisk gjorde det jeg ville han skulle. Om jeg ville kline til dro jeg i FNR3 spaken ned og svingte den rundt, og hansken ville svinge rundt å smelle motstanderen i trynet. Her virker det som at kontrollene er litt for løse slik at den svingen ikke alltid bli noen sving overhodet, men kun en jab.

 

kontrollene vart fiksa og finpussa etter demoen vart sluppen vistnok..

Lenke til kommentar

Spilte noen runder i demoen nå for noen minutter siden og jeg fikk bøyd meg litt mer rundt kontrollene. Endte opp med å ta 1-2 knockdown per kamp mot slutten, og regner med at det for det meste dreier seg om å bli vant til kontrollerne. Skate var jo også uhyre vanskelig med en gang (de som sier noe annet lyver), men så løsnet det opp når du ble vant til de litt merkelige kontrollerne.

 

Er bare rimelig uvant å måtte holde inne diverse knapper for å kunne slå forskjellige steder på kroppen og for å utføre haymakers, men som sagt er det helt sikkert en vanesak. Jeg leste i et innlegg lenger opp her at de har fikset litt på kontrollene siden demoen ble sluppet, så det lover jo enda bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sjekk ut noen av mine a. Og si hva dere synes :)

Om dere ikke orker å sjekke på Xboxen, så kan dere ta en titt her.

 

EDIT: Hittil har jeg laget Niko Bellic, DMX, Jason Statham, Inuzuki Kiba, The Game, Ludacris, 50 Cent, Dr. Phil, Ewan McGregor, Tupac, Young Jeezy, Orlando Bloom, Brad Pitt, Cristiano Ronaldo og Chuck Liddell. Og flere kommer! Si ifra hvis det er noen dere vil at jeg skal lage :) Synes det er kjempegøy!

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...