Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Fight Night Round 4 Fight Night Round 4 er ikke overraskende etterfølgeren til Fight Right Round 3. Begge er laget av EA Sports og er foreventet til Sommeren 2009. I likhet med det forrige i serien vil Round 4 gå sterkt for det visuelle og samtidig levere storstilt gameplay. Det tredje i serien så nydelig ut, men det hadde tendenser til å bli veldig tregt etterhvert som bokserne ble slitne, og man kom aldri helt innpå motstanderen. Nå er dette snudd. Fysikk drevet gameplay sørger for at du kan gå helt inntil din motstander og fortsette din ødeleggelse der inne. Det sørger også for at slagene virker troverdige og at de ikke er drevet av en treff/bom-modell. Av utøvere vil det være over 40 tilgjengelige boksere, som blant annet Mike Tyson, Muhammad Ali, Lennox Lewis, George Foreman, Joe Frazier, Tommy Morrison, James Tone, Eddie Chambers. Jeg tør også å påstå at muligheten til å skape din helt egne bokser vil også være i Round 4. Videoer: Skjul Bilder Skjul Om dette faktisk er representativt for hvordan spillet ser ut ... da kan jeg like så godt kaste kjeven min med en gang, for den vil jeg aldri finne igjen uansett. Endret 12. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Husker jeg spilte Knockout Kings den gangen det var kult. Jeg regner med at Fight Night er fortsettelsen på den serien? Kan ikke si jeg har holdt meg så oppdatert i bokseverdenen i det siste. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Herlig tråd, fint å ha samlet informasjon på ett sted. Gleder meg helt villt til dette spilet, har brukt mye tid på både #1 og #2 på xbox. Og Ali vs Tyson blir legendarisk Husker jeg spilte Knockout Kings den gangen det var kult. Jeg regner med at Fight Night er fortsettelsen på den serien? Kan ikke si jeg har holdt meg så oppdatert i bokseverdenen i det siste. Det stemmer, det er fortsettelsen av "Knockout Kings"-serien Endret 12. april 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ser fantastiskt ut, men lurer på om de kommer til å være like "kreative" med achievementsa som i 3'ern. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Håper på achievementer som "Win with an uppercut-knockout" osv. Hadde iallefall vært x90 bedre enn de gamle, selv om de var innbydende ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Håper på achievementer som "Win with an uppercut-knockout" osv.Hadde iallefall vært x90 bedre enn de gamle, selv om de var innbydende ^_^ Eller: Tyson 20G Get a KO within 36 seconds Endret 12. april 2009 av Erik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Det hadde faktisk vært ganske kult. Men jeg klarte tre knckdown på ett minutt ca i FNR3 B) Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 FNR3 var genialt, så jeg håper virkelig 4ern lever opp til det 3ern klarte. Grafikken på de bildene ser helt utrolige ut ihvertfall Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har alltid hatt lyst til å skaffe meg 3'rn, og ikke bare for achievementene :rolleyes: Så det er et spill man kan anbefale? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Det er mitt favoritt fighting spill på lenge. Dead or Alive 4 ble fort uinteressant, Soul Calibur 4 ble det samme, men i FNR3 hjelper det ikke med buttonmashing overhodet. Det er så deilig å spille mot en kompis når han prøver å slå meg ned helt sporadisk og jeg bare blokker en liten stund før jeg sender han ned i matta fra ett enkelt slag. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Anbefales lett, en klassiker når det gjelder MP med kompiser. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Skru av regler så low-blows er lov og sånt da? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Spilte toern mye på PS2 husker jeg, og det var veldig moro. Utrolig gøy å spille slåssspill der man ikke bare kan bashe buttons hele tiden og vinne på det. Men er ikke sikker på om det blir kjøp ennå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Skru av regler så low-blows er lov og sånt da? Det gjelder å alltid bryte reglene to ganger for å få overtaket. Man er ikke ute før den tredje advarselen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Den fulle listen med tilgjengelige boksere er ute, og den er rimelig imponerende! Mike Tyson Muhammad Ali Ricky Hatton Ray Robinson Thomas Hearns Miguel Cotto Shane Mosely Jake Lamotta Marvin Hagler Roy Jones Jr. Carlos Monzon Jermaine Taylor Kelly Pavlik Manny Pacquiao Pernell Whittaker Julio Caesar Chavez George Foreman Joe Frazier Lennox Lewis Ray Leonard James Toney Roberto Duran Marco Antonio Barrera Amin Asikainen Paulie Malignaggi Kermit Cinteron Eddie Chambers Arturo Gatti Corey Spinks Tommy Morrison Sergio Mora Fernando Montiel Jorge Armando Arce Arementa Anthony Mundine Emanuel Agustus Vinny Paz Vivian Harris Billy Dib Diego Corrales Erik Morales Nate Campbell Ronald "Winky" Wright Yuriorkis Gamboa Nonito Donair Arthur Abraham Joe Calzaghe Roberto Guerrero Edwim Valero Victor Ortiz Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Den fulle listen med tilgjengelige boksere er ute, og den er rimelig imponerende! Shane Mosely Shane Mosley er helt syk på forsvar, aldri sett noe lignende av en bokser før. Ene kampen jeg så med han la han armene på ryggen, og dodget hvert eneste slag fra motstanderen i flere minutt før han deiset motstanderne tilslutt i bakken med 2-3 slag. Sånne personligheter som gjør boksing morro. Endret 4. mai 2009 av Laland redigerte bort en del av sitatet Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Og Jake Lamotta er fyren som portretteres i filmen "Raging Bull" Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Gleder meg til dette spillet Elsket 3eren!!! Og grafikken i 3eren var helt syke, dem var som helt ekte boksere omtrent Endret 4. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Gamer kommer med sniktitt på fredag Twitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå