Enceladus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hva brukes Science til i Fallout 1? Endret 13. april 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er vel til å hacke computere og forsvarssystemer hvis jeg husker rett Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jupp, kan brukes på maskiner for å hente informasjon/hacke osv. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I enkelte tilfeller kan du - som ved andre skills - få dialogmuligheter som er spesielt for den skillen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Andre spørsmål Er det noe poeng i å utstyre de andre i gruppen min med Big Guns og Energy Weapons? Altså feks Plasmavåpen, miniguns og rakettkastere? Og kan de i det hele tatt bruke slike våpen? ^_^ Endret 13. april 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 De kan bruke sånne våpen, men pass på at du ikke står foran de og målet deres når de har big guns, da ender du kjapt opp som hakkemat. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du ender VELDIG fort som hakkemat. I mi erfaring løna det seg sjeldan. Vic var god med SMG, Cassidy rå med alle hagler. Sniper rifler passar godt for mange av henchmens - då er dei litt meir kontrollerte. Gje dei minigun/rakettkasta og plutseleg er ein heil landsby lagt død for dine då crippla føtter. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Høhø ja! De dør i ett sett hele tiden! <_< De er igrunn bare i veien. Spillet blir sikkert mye lettere om jeg bare går rundt alene. Må jo laste spillet på nytt et uendelig antall ganger! Spesielt den dritthunden er ALLTID i veien! Men hva med plasmagunneren da? Den er jo litt mer kontrollert eller? Har skaffet meg en ekstra god en med Turbo Endret 13. april 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Høhø ja! De dør i ett sett hele tiden! <_< De er igrunn bare i veien. Spillet blir sikkert mye lettere om jeg bare går rundt alene. Må jo laste spillet på nytt et uendelig antall ganger! Spesielt den dritthunden er ALLTID i veien! Men hva med plasmagunneren da? Den er jo litt mer kontrollert eller? Har skaffet meg en ekstra god en med Turbo Personlig så har jeg alltid fullført Fallout spillene uten noen medhjelpere, vil også anbefale deg å gjøre det samme da AI i ihvertfall de to første spillene er mildt sagt møkk ^^ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Er det bare mulig å be vannhandlerene frakte vann til velvet ditt en gang? Har alt kjøpt fra de en gang men jeg får ikke gjort det flere ganger. Begynner å bli knapt med dager nå før vannet tar slutt Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jada, de kan det. Mener å huske at du må betale de for det. EDIT: Leste innlegget ditt feil, er visst bare en gang de gjør det ja. Endret 15. april 2009 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Shit da bør jeg få opp farta og finne den digsen de trenger! Men vil ikke spillet slutte da? Er fortsatt mye jeg skulle ha gjort. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Spillet slutter ikke når du har hentet vannchippen nei, er bare såvidt begynnelsen Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Etter at du har funnet og levert vannchippen har du uendlig med dager for å fullføre spillet....så da kan du sose rundt så mye du vil...som sagt tidligere så kan du altså få en utsettelse på deadlinen ved å kjøpe en hel haugh av vann fra vanndealerene....men det er pricy... Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Aaah. Walking down memory lane. Fallout-serien er vel eit av FÅ spel eg har orka å installert fleire gonger og spelt. Rakk du fristen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå