- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Aller Siste Ordet Jeg og Lakus har startet en MSN-klubb, kalt Alle Siste Ordet. Skulle gjerne hatt ett nytt navn. Vi vurderer og bytte navn til Aller Siste Ordet. Det er sånn at vi legger til hverandre og snakker. Legg til meg eller Lakus på MSN, så legger vi til deg i gruppesamtalen. Gruppelink: http://cid-0009df82788911f1.groups.live.com/ Oppdater til nyeste MSN for enklest snakking! Adresser: HCG - [email protected] - Jeg knuse deg i alt :rolleyes: Lakus - [email protected] - - Jeg èr, og alle vet det. Laland - [email protected] - Jeg er kos, fetteren til Lakus og moderator B) Nøtte - [email protected] - Jeg er ganske så lik Daniel Craig! Atsjonas - [email protected] - Ingen over eller ved siden av, men gud så mange under. Mokko - [email protected] - Epic Win Snorre - orresneifbATgmailDOTcom - Don't Panic! Error - [email protected] - Livet er som en terning, det beste du kan få er seks! Erik - [email protected] - 'Cause you can't beat a 100% drugiS - sigurd.melsom(Alfrakrøll)hotmail.com - I can dodge bullets, baby! Myn Ona - [email protected] - Something, something, something, dark side. Something, something, something, complete Gormers - [email protected] - Er det her jeg skal skrive noe kult? Craxdm - [email protected] Bloodlines - [email protected] = DIE Or Not! Med ide fra Nøtte: Burde kanksje skrive noe sånt som at alle diskusjoner tas i MSN og at men kan avtale i tråden når vi skal møtes eller noe...? Vi skal ha regler i klubben og de er: 1. There are no rules2. Rule #1 isnt a rule 3. Read the rules again, and act the opposite of every rule 1337. Tits & GTFO Endret 13. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Såååå... hva diskuterer vi her? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Aller Siste Ordet er det best, ingen protest! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 [email protected] - ingen over eller ved siden av, men gud så mange under. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Lakus, komme med en kommentar? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 - Jeg èr, og alle vet det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 [email protected] - Epic Win Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg får ikke være med jeg nei Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Du er allerede med, men du må poste om du vil stå på lista i førstepost Det er imot forumreglene for oss å poste din mail. Endret 11. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Du stikker jo hele tiden, med en gang. Anyway: Adresse og kommentar? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Mokke, faktisk. Jeg føler meg såret. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Vær glad for at det ikke ble Møkka Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Selv om ingen av forumets retningslinjer skal gjelde, så burde du kanskje oppfordre folk til å oppføre seg litt. Uthenging, personangrep og rasistiske ytringer klarer vi oss godt uten. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Ja, vi skal selfølgelig har regler, men måtte bare sette det opp Noen ideer om ideer? Bare skriv de i tråden, Laland... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) "Alle (unntatt Snorre) må gjøre som Laland sier" "Alle (unntatt Laland) må gjøre som Snorre sier" Endret 11. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ble med på MSN i dag, nå er det bare å finne en kommentar.. Error - [email protected] - Livet er som en terning, det beste du kan få er seks! PS: Jeg heter Error/Gorm på MSN Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 "Alle (unntatt Snorre) må gjøre som Laland sier" "Alle (unntatt Laland) må gjøre som Snorre sier" Jeg liker dette forslaget meget godt. Ikke bare sikrer det en fri og demokratisk diskusjon. Det hindrer også kaos og urett. Gogo med disse reglene! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 "Alle (unntatt Snorre) må gjøre som Laland sier" "Alle (unntatt Laland) må gjøre som Snorre sier" Kiss my ass! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Du kan kanskje si det i den lille klubben din, men dette er vårt forum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå