Licht Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Kartet finnes for øvrig i 1920x1200 også - http://na.llnet.bioware.cdn.ea.com/u/f/eagames/bioware/dragonage/assets/media/gallery/wallpapers/downloads/thedasmap_wallpaper_1920x1200.jpg I går spilte jeg gjennom City Elf origins som kvinnfolk, det var noen markante forskjeller fra når man spilte en mannlig karakter. Dette bildet er en veldig passende illustrasjon http://images4.wikia.nocookie.net/dragonage/images/2/27/City_Elf.JPG Endret 3. desember 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Syntes female city elf er den beste origin selv. ... og kanskje dalish elf som dårligste. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Syntes female city elf er den beste origin selv. ... og kanskje dalish elf som dårligste. Dwarf noble er jo helt sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Hmm... har ikke fått tatt meg tid til å spille gjennom alle enda. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Syntes female city elf er den beste origin selv. ... og kanskje dalish elf som dårligste. Dwarf noble er jo helt sinnsykt bra! Syntes dwarf noble var bra, men problemet der var at jeg ikke klarte det jeg ville - nemlig å ikke tro på folk, noe som ødela litt for min del. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg likte egentlig Dalish elf ganske godt jeg Men dwarf noble var den absolutt kuleste originen. Human noble og mage of the circle var de kjedeligste... !! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Syns city elf origin er helt klart den beste, human noble er litt for kort, men ellers awesome. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Både Dwarf og Human Noble var så forutsigbare at det ødela hele greien, særlig når man ikke får lov til å gjøre noe annet enn å snuble rett inn i de mest åpenbare forræderiene. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Har kun spilt de 2, syns dwarf noble var litt mindre forutsigbar, mens human sin var litt for latterlig Men men, alt i alt er de gode nok til at jeg er villig til å lage en character for å se hvordan starten er Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Hadde du forutsett det om man ikke nevnte Arl Howe? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke nevnte Arl Howe? Du mener om jeg ikke visste hvem han var fra første gjennomspilling? Det er godt mulig det hadde blitt mindre åpenbart da ja, men det hjelper meg lite når det ikke er første. Lite spørsmål angående en quest i magetower: Hmm, finner ikke spoiler tags... Hva er poenget med summon circlene? Spesielt da nr 4 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Nei, jeg mener om BioWare valgte å utelate Arl Howe, og bare la soldatene gjøre jobben uten å nevne at de var på vei. Summoning Circle 4 henter fram Arl Foreshadow, de hadde en lignende kar i Baldurs Gate også. Om du stjeler fra ham får du en bok med hints til neste spill i Thedas. De andre bare henter fram div spirits. Endret 3. desember 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis soldatene bare hadde forsøkt å vandre inn på egen hånd, hadde de ikke kommet forbi murene. Hele planen til Howe var basert på at han - og med ham, følget hans - som gjester skulle befinne seg innenfor murene til Highever Keep, og dermed kunne overta det fra innsiden. Formodentlig er størsteparten av Howes hær fremdeles utenfor murene mens man stikker av, fordi han ikke fikk ta med seg mer enn det som sømmer seg for en adelsmann. Hele greien var så vanvittig forutisgbart fra begynnelse til slutt, og Bioware gikk også i verdens eldste felle når det gjelder karakterisering (som de fulgte opp med Loghain) - alle som ser suspekte ut, er det. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Verdenen er så sinnsykt stor. Bare tenk hva de kunne gjort ved expansions ^_^ Har fortsatt lyst til å se Orlais :rolleyes: Du får viljen din når neste spill kommer ut Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis soldatene bare hadde forsøkt å vandre inn på egen hånd, hadde de ikke kommet forbi murene. Hele planen til Howe var basert på at han - og med ham, følget hans - som gjester skulle befinne seg innenfor murene til Highever Keep, og dermed kunne overta det fra innsiden. Formodentlig er størsteparten av Howes hær fremdeles utenfor murene mens man stikker av, fordi han ikke fikk ta med seg mer enn det som sømmer seg for en adelsmann. Hele greien var så vanvittig forutisgbart fra begynnelse til slutt, og Bioware gikk også i verdens eldste felle når det gjelder karakterisering (som de fulgte opp med Loghain) - alle som ser suspekte ut, er det. Jepp, første gong eg møtte Loghain, på det møtet, så seier han: "Yes, Cailan, it will be glorious for us all." med ei stemme som berre roper forræderi, og eit blikk som seier det same. Ingen måte å ta feil av det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Verdenen er så sinnsykt stor. Bare tenk hva de kunne gjort ved expansions ^_^ Har fortsatt lyst til å se Orlais :rolleyes: Du får viljen din når neste spill kommer ut Har de begynt på nytt spill? Endret 3. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Dwarf commoner var utrolig sterkt uti spillet, faen ble litt lei meg husker jeg Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 må spør igjen, noen som skal kjøpe pen and paper versjon av Dragon Quest? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Dragon Quest? O_o Hva er det? Trenger tips til Morriigan sin quest: Noen tips om hvordan å ta Flemeth? Hun kverken ca hele bunten min GANSKE så kjapt Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Dragon Quest? O_o Hva er det? Trenger tips til Morriigan sin quest: Noen tips om hvordan å ta Flemeth? Hun kverken ca hele bunten min GANSKE så kjapt Masse potions: 1 tank, resten ranged. Fire resist på tanken hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå