Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Kartet finnes for øvrig i 1920x1200 også - http://na.llnet.bioware.cdn.ea.com/u/f/eagames/bioware/dragonage/assets/media/gallery/wallpapers/downloads/thedasmap_wallpaper_1920x1200.jpg

 

I går spilte jeg gjennom City Elf origins som kvinnfolk, det var noen markante forskjeller fra når man spilte en mannlig karakter. Dette bildet er en veldig passende illustrasjon :phttp://images4.wikia.nocookie.net/dragonage/images/2/27/City_Elf.JPG

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nevnte Arl Howe? Du mener om jeg ikke visste hvem han var fra første gjennomspilling?

Det er godt mulig det hadde blitt mindre åpenbart da ja, men det hjelper meg lite når det ikke er første.

 

Lite spørsmål angående en quest i magetower: Hmm, finner ikke spoiler tags...

 

Hva er poenget med summon circlene? Spesielt da nr 4

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener om BioWare valgte å utelate Arl Howe, og bare la soldatene gjøre jobben uten å nevne at de var på vei.

 

Summoning Circle 4 henter fram Arl Foreshadow, de hadde en lignende kar i Baldurs Gate også. Om du stjeler fra ham får du en bok med hints til neste spill i Thedas. De andre bare henter fram div spirits.

 

Endret av Joakim Crichton
Lenke til kommentar

Hvis soldatene bare hadde forsøkt å vandre inn på egen hånd, hadde de ikke kommet forbi murene. Hele planen til Howe var basert på at han - og med ham, følget hans - som gjester skulle befinne seg innenfor murene til Highever Keep, og dermed kunne overta det fra innsiden. Formodentlig er størsteparten av Howes hær fremdeles utenfor murene mens man stikker av, fordi han ikke fikk ta med seg mer enn det som sømmer seg for en adelsmann.

 

Hele greien var så vanvittig forutisgbart fra begynnelse til slutt, og Bioware gikk også i verdens eldste felle når det gjelder karakterisering (som de fulgte opp med Loghain) - alle som ser suspekte ut, er det.

Lenke til kommentar

Hvis soldatene bare hadde forsøkt å vandre inn på egen hånd, hadde de ikke kommet forbi murene. Hele planen til Howe var basert på at han - og med ham, følget hans - som gjester skulle befinne seg innenfor murene til Highever Keep, og dermed kunne overta det fra innsiden. Formodentlig er størsteparten av Howes hær fremdeles utenfor murene mens man stikker av, fordi han ikke fikk ta med seg mer enn det som sømmer seg for en adelsmann.

 

Hele greien var så vanvittig forutisgbart fra begynnelse til slutt, og Bioware gikk også i verdens eldste felle når det gjelder karakterisering (som de fulgte opp med Loghain) - alle som ser suspekte ut, er det.

 

Jepp, første gong eg møtte Loghain, på det møtet, så seier han: "Yes, Cailan, it will be glorious for us all." med ei stemme som berre roper forræderi, og eit blikk som seier det same. Ingen måte å ta feil av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...