Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et kjapt spørsmål, har ikke tid til å søke akkurat nå. Jeg har CE til PS3. Jeg skaffer PC utgaven når jeg oppgraderer senere, sikkert en gang på nyåret. Når jeg har begge utgavene registrert, har jeg da tilgang til DLC som jeg allrede har betalt for, eller må jeg kjøpe det om igjen?

Lenke til kommentar

Det er jeg usikker på, men hvis det er registrert som på f.eks Steam, vil jeg jo tro det fungere akkurat som som det.

 

Jeg mener at det ligger registrert at du har kjøpt det, og kan dermed laste det ned hvor du vil bare du logger på din account.

 

Står det noen plass om det er spesifikt til PS3 da? Hvis ikke skulle man jo tro det skal gå ann å bruke det til PC også

Lenke til kommentar

Wikien er etter min mening fantastisk. Særlig med tanke på hvor nytt spillet er. Kommer stadig nytt spennende innhold.

 

Tekniske ting etc hører hjemme andre steder etter min mening. Spillet er kjent for masse feil; særlig en alvorlig memory-leak (PC) som slår ut de fleste (men ikke alle) maskiner. Gir evigvarende lastetider og masse lagg. Men dette er ting som helt sikkert vil bli fikset.

 

Bioware sier de forventer å ha en patch klar neste uke. Blir spennende.

Endret av Chiana
Lenke til kommentar

Skal patchen bare fikse disse hovedproblemene, eller er det andre små godsaker også? :)

 

Er forresten er veldig god nyhet at de kommer med patch som fikser disse problemene allerede, veldig bra av BioWare :)

 

De vil ikke si hva patch 1.02 gjør foreløpig. Sikkert for å unngå mas om hva som burde være annerledes. Den skal imidlertid inneholde "masse", og det forventes av fansen at de fikser hovedproblemene.

 

De kan heller ikke utelukke forsinkelser, men målet er at de allerede i denne uken vi er i kan gi oss utgivelsesdatoen.

 

PS3 og 360 patch som fikser mindre problemer skal også være på vei, men må visstnok godkjennes av Sony og Microsoft.

Endret av Chiana
Lenke til kommentar

Har et kjapt spørsmål, har ikke tid til å søke akkurat nå. Jeg har CE til PS3. Jeg skaffer PC utgaven når jeg oppgraderer senere, sikkert en gang på nyåret. Når jeg har begge utgavene registrert, har jeg da tilgang til DLC som jeg allrede har betalt for, eller må jeg kjøpe det om igjen?

 

 

Det enkleste er nok å spørre på de offisielle DA:O forumene angående dette emnet. Er du heldig så får du svar av en av utviklerne selv.

Lenke til kommentar

Enig med Chiana ang wikien, fant til og med flere av dialogene de ulike karakterene har med hverandre!

 

Artig ikke sant! Vil ikke lese dem selv før jeg har rundet spillet ett par ganger til men ;)

 

Apropos gode samtaler, hvilken er deres favoritt?

 

Denne fikk meg virkelig til å le, beskriver Zevran rimelig bra spør du meg :p

 

 

* Zevran: "Hello my stocky little friend!"

* Oghren: "Huh. You got small breasts for a gal."

* Zevran: "Ah. This is where we begin the typical dwarven/elven rivalry, is it?"

* Oghren: "Nahhh."

 

Lenke til kommentar

Synes denne mellom Morrigan og Sten var bra!

 

 

Morrigan: You seem so deep in thought, my dear Sten. Thinking of me, perhaps? The two of us, together at last?

Sten: Yes.

Morrigan: I... what did you say?

Sten: You will need armor, I think. And a helmet. And something to bite down on. How strong are human teeth?

Morrigan: How strong are my teeth?

Sten: Qunari teeth can bite through leather, wood, even metal given time. Which reminds me, I may try to nuzzle.

Morrigan: Nuzzle?

Sten: If that happens, you'll need an iron pry bar. Heat it in a fire, first, or it may not get my attention.

Morrigan: Perhaps it would be better if we did not proceed.

Sten: Are you certain? If it will satisfy your curiosity...

Morrigan: Yes. Yes, I think it is best.

 

Lenke til kommentar

Synes denne mellom Morrigan og Sten var bra!

 

 

Morrigan: You seem so deep in thought, my dear Sten. Thinking of me, perhaps? The two of us, together at last?

Sten: Yes.

Morrigan: I... what did you say?

Sten: You will need armor, I think. And a helmet. And something to bite down on. How strong are human teeth?

Morrigan: How strong are my teeth?

Sten: Qunari teeth can bite through leather, wood, even metal given time. Which reminds me, I may try to nuzzle.

Morrigan: Nuzzle?

Sten: If that happens, you'll need an iron pry bar. Heat it in a fire, first, or it may not get my attention.

Morrigan: Perhaps it would be better if we did not proceed.

Sten: Are you certain? If it will satisfy your curiosity...

Morrigan: Yes. Yes, I think it is best.

 

Haha lo så jeg nesten datt ut av stolen når jeg hørte det der. Elsker simpelten karakterene i dette spillet, det er slik karakterutvikling burde være i alle spill, alle er en helt egen person samtidig som de ligger midt i suppa av stereotyper. Føler at jeg knytter bånd til hver og en av dem på en egen måte, men Alistair er den karakteren jeg utvilsomt liker best. Enkelte av dialogene mellom min karakter (en human rouge) og ham er simpelten fantastiske. Også samspillet mellom det faste partyet mitt (meg, Alistair, Morrigan og Wynne)er av en annen verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...