Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 En Dragon Age-wiki hadde jo vært flott det Finnes vel allerede en god del informasjon om diverse rundt omkring på det store nettet som kan brukes, og så kan man dele sine erfaringer og statestikker om det som enn måtte være interessant i denne wikien. Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Man har en veldig bra Dragon Age wikia her: http://dragonage.wikia.com/wiki/Dragon_Age_Wiki Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde store mistanker om at det allerede fantes en ja, brukes som oftest å bli lagget en slik rimelig kjapt når det kommer et populært RPG Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns også Circle Tower var en av de lettere. I starten på det stedet som dere vet, så var det litt vanskelig i starten. Men det var nok fordi jeg gjorde ting i litt feil rekkefølge. Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Er forresten lurt å ta Circle tower først av mange grunner etter min mening. Som nevnt er Wynne gull verdt, og for det andre åpner det for finere løsninger på problem som oppstår senere. Særlig redcliffe. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hadde store mistanker om at det allerede fantes en ja, brukes som oftest å bli lagget en slik rimelig kjapt når det kommer et populært RPG Den er søppel. EDIT: feil sitering... Var ment å sitere "Chiana". Endret 2. desember 2009 av Batabusa Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis den er søppel, for vi medlemmer her på Gamer.no bare sette igang å lage vår egen Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Den er søppel. EDIT: feil sitering... Var ment å sitere "Chiana". Tull. Meget bra guide laget av meget bra folk som har fulgt utviklingen av DAO i flere år. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Then we agree to disagree. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Du kan jo begynne med å ordne litt på din egen wiki da Batabusa, samle informasjon og tips selv og fra andre, å se hva du kommer opp med Så kan du jo legge den fram for oss, så kan jo vi se hva du mener er en god wiki? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde et party som greide å ta seg av dem relativt lett, selv om noen av de var ganske tricky. Fightene med Swiftrunner var jo ikke like lett uten å bruke litt taktikk Eg berre fokuserte alle på Swiftrunner, fordi eg var sikker på at det kom dialog etter at han hadde mista nok skade. Forresten, eg har tenkt litt på kva slags rustning eg ville brukt på forskjellige klassar og typar. Mage: Light (bortsett frå med Arcane Warrior, men har ikkje spelt det, klarte aldri å unlocke den, så kjenner ikkje til taktikken der) Warrior: Tank = Massive DPS = Medium/Heavy (kjem ann på kor godt tanken klarar å tanke, viss han kan miste nokon av og til, så er det fint med heavy armor så DPS kan tanke vekk frå rogues/mages) Rogue: Archer: Light Melee: Medium Er folk einige i dette? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, for jeg alene er så flink at jeg kan konkurrere mot ei gruppe som har holdt på i månedsvis om ikke årevis. - Jeg sier bare at det er en del punkter som kunne vært gjort mye bedre. Ett punkt f.eks. det er såvidt meg bekjent ikke nevnt taktikker (ok det står hvordan knerte broodmother og sannsynligvis andre bosser), det er heller ikke nevnt noe som helst reint teknisk, da tenker jeg spesielt hvordan DA har en tendens til å brenne grafikkort... Men den blir såklart bedre med tiden den der og. Dessuten, hvem har sagt at jeg mener man trenger en wiki til? Det var det Nesumar som sa. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde bare i den oppfatningen at du ville lage din egen wiki eller informasjonsside om Dragon Age Tok jeg feil, så beklager jeg det. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Nei, en guide eller kanskje et norsk community var vel mer det jeg tenkte på. Men er vel for lite folk uansett. Dessuten har ikke jeg no web-designerskills eller penger til å leie domene/server. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Ah, du tenkte på et slags forum av noe slag? Du kan jo lage slike gratisforumer som er lett å designe selv, mange claner og guilder til forskjellige spill som tar i bruk slikt. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Har ikke tro på sånt og som nevnt, hvis man først hadde tatt seg tid til dette er det heller tvilsomt at man hadde fått til et levedyktig community, trist men sant, bare se på denne tråden. EN tråd klarer seg lenge i noe som antageligvis er Norges største gamingcommunity. :/ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Gamer.no er veldig populært, og er derfor interessen for det er så stort. Er enig i det du sier, å lage ditt eget community blir vanskelig å få til å brukes aktivt. Vil heller bare foreslå deg å bruke Gamer.no aktivt, og legge ut diverese guider og annen informasjon du enn har lyst å dele her, så kan vi alle ta nytte av det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Et separat, norsk DAO-community virker litt bortkastet, iallefall så lenge det er et singleplayerspill. En norsk kunnskapssamling og nybegynnerguide som kan bringe flere folk inn i sjangeren via spillet er imidlertid en god idé, men da virker det mest logisk å ha denne på gamer.no. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Til dere som har rundet spillet som human noble fra cousland. Får du noensinne møte broren din igjen Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Til dere som har rundet spillet som human noble fra cousland. Får du noensinne møte broren din igjen Ja Han overlevde, og blei tatt hand om av nokre Chasind i Korcari Wilds, og du møter han igjen på slutten av spelet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå