saladin waits for alice Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 mhm, hvor lang tid brukte de på dette da? Jeg regner med minst 3 år da siden de begynte før mass effect? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Dragon Age: Origins prosjektet begynte allerede i 2004, så de brukte god tid på det som jeg mener vises godt i det spillet vi kan nå spille i 2009. Endret 30. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Da var jeg kommet meg til Brecilien Forest. Besøket mitt i "The Fade" ble preget av irritasjon da filteret kverket øynene mine til de grader, men det var moro Fant forøvrig ut at jeg skulle drepe Flemeth når jeg var ferdig der, så nå er Morrigan fornøyd, i tillegg til at jeg tok et oppgjør med fortiden til Leliana. Alistar som tank, bikkja som damage-dealer, wynne som healer, og meg selv som damage-mage nå. Fungerer mye bedre enn den forrige sammensetningen min. Edit: La til spoiler-tag. Endret 30. november 2009 av Såpestykke Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvordan likte du questet som foregikk der da? Personlig syns jeg det var et av de beste. PS: Husk å sette spoilers Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Om du tenker på Brecilien Forest, har jeg igrunnen bare kommet dit, så jeg kan ikke si så mye om det. Må uansett si at Mage Tower var noe av det bedre jeg har sett til nå. Gleder meg til å prøve meg hos Dvergene også, da jeg har hørt at man får oppleve litt av politikken deres og slikt. Sjekket nettopp antall timer jeg har spilt. Har visst rundet 35 timer allerede Endret 30. november 2009 av Såpestykke Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mage Tower var genialt! Dvergbyen var også genial... Alt er genialt med det spillet! Har egentlig ingen favorittquest, er vanskelig å avgjøre. De er så forskjellige å inneholder alltid noe nytt. Har du enda skogen og dvergbyen igjen så har du myyye å glede deg over! Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Spiller gjennom som mage på nightmare nå. Er lvl 13.5 ca, og skal starte på hovedquestene med å samle allierte. Gjort stort sett det meste av småquests først. Diskusjoner med Shale, Morrigan og Leliana i gruppa er geniale, ler så det holder av dem. Er det noen som har noen anbefalinger om karakterer som bør tas med på spesifikke steder? Har tenkt som følger: - Shale og Oghren i deep roads - Alistair i Redcliffe - Ikke wynne i urn of sacred ashes (skal være ond ... eneste spec jeg ikke har unlocka) - Spiller vel ingen stor rolle med hverken varulvene eller tower (men må ha med wynne selvfølgelig der). Endret 30. november 2009 av Aebriol Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Level 13 før hovedquestene? Det er en veldig god start vil nå jeg si, så tror det skal gå greit det der De har alle sammen noe å si, som enten gjør at man sitter igjen sjokkert/forundrende eller i latteranfall. Synes noen av dialogene Dragon Age har er geniale. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Level 13 før hovedquestene? Det er en veldig god start vil nå jeg si, så tror det skal gå greit det der De har alle sammen noe å si, som enten gjør at man sitter igjen sjokkert/forundrende eller i latteranfall. Synes noen av dialogene Dragon Age har er geniale. Er runde to for min del, men jeg spilte også tre karakterer opp til lvl 10-13 først, og gjorde en del quests, så første gang jeg rundet det var det bare deep roads & urn som var nytt for meg + slutten selvfølgelig. Har det med å restarte og ta meg goooood tid på spill som dette Så nå vet jeg jo hvordan ting trigges - og hvilke quests som kan gjøres før man går i gang og samler allierte. Hovedpoenget er egentlig å ikke stikke til redcliffe, mage tower eller deep roads for tidlig sånn jeg ser det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Questene blir jo ikke mulig å ta etter du er ferdig med mainquesta der, som er en av de tingene som jeg ikke liker med dette spillet. Så, som du sier, det er viktig å ta seg god tid å finne en vei å gå, slik at du kan få tatt alle questene på riktig måte uten å forlate en plass og aldri kunne dra tilbake dit. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kan fortsatt dra til Lothering Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jo, tenkte mest på Mage Tower, Bracilian Forest osv. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Må si ting har blitt litt lettere nå som jeg har fått Wynne, pluss at jeg gav en healing spell til Morrigan. Jeg er selv Warrior (tank). Vet ikke helt hva jeg vil med hun Rogue dama. Damage er så der. Men hun er jo kjekk å ha til å åpne kister og slikt. Hun har nå 3 (av 4) i lockpicking(?), men det er en del som hun ikke kan åpne for det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Trengs den siste for å klare de mest kompliserte. Helt ærlig finner jeg kistene som bortkastet, har ALDRI funnet noe som var verdt en skit mer en det jeg allerede hadde... alltid noe random kjedelig som man finner i butikken. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er rogue selv nå ,har selvfølgelig lockpick lignende skillen på fullt og enig over her, finner lite nyttig i kister, bare ting som kan selges og gjøres om til sovereigns(gull) som man egentlig ikke trenger. Labber rundt med 300 av dem nå på lvl 17, har begynt på orzammar delen nettopp på min andre gjennomspilling. Men det er god xp av og kunne åpne alle kistene da, 4 kister kan være 200 xp på kort tid, ufattelig kjekt syns nå jeg. Så Leliana er nyttig sånn sett og ranged dmg er decent. Arrow of slaying ftw! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ja, selvsagt, du har helt rett med det med xp fra kister Syns bare det er litt synd at det ikke kan være noe utrolig bra i dem; våpen, rustning, ringer og slike ting istedet får møll som ikke brukes bedre enn å selge til nermeste selger. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg vurderer å bytte CODMW2 mot dette spillet, burde jeg det? Ser veldig bra ut siden jeg er RPG-fan Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Liker du RPG-spill bedre en Skytterspill så vil jeg helt klart anbefale dette Lang historie hvor du kan ta egne valg som forandrer historien, og du kan lage din helt egen karakter ved flere muligheter i en veldig bra character-creator, du har flere klasser å raser å velge mellom, massevis av spennende, morsomme og ikke minst overaskene quests, flotte steder og karakterer. Her er det helt klart mye godt for pengene Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Viss jeg skal gjør det innbytte, hvilken konsollversjon skal jeg gå for? Har ikke en sterk nok pc til å Dragon Age på very low engang Har sett flere rapporter det er PS3 versjonen som er den du bør velge, ja PS3 versjonen har litt dårligere framerate men finere animasjoner, higher texture-resolution, color saturation osv Skal bli ferdig med MW2 før jeg bytter til Dragon Age Origins!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bruker PS selv, så det kan jeg dessverre ikke svare deg på. Har ingen av konsollene selv, men hører at de fleste går for PS3 nå om dagen. Hvorfor vet jeg ikke. Hvis du har mulighet til å spille ferdig CoD:MW2 vil jeg anbefale deg til å gjøre det, det er jo et av de beste skytespillene gjennom tidende hvis jeg forstår rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå