Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. der du er nå Såpestykke, så kan jeg ikke gi noen særlig tips når det gjelder Mage. Var warrior med mye armor og health, så for meg gikk det relativt greit.

Bruke mye pots og ikke ta for store risker, mobsa der kan være bitch til tider.

Har horet pots til nå, men begynner å minke. Var liksom ikke så stort problem når jeg hadde Alistar og Sten stående foran meg som mur, så jeg tenkte aldri så mye over det. Jaja, tenker jeg kjører human noble warrior(/tank) på neste gjennomspilling bare for å kunne cruise litt mer gjennom det :p

 

Kjører forresten Shapeshifter, så jeg kan muligens bare hoppe over til spidey-drakta for å deale med dem. Får se hva jeg gjør.

 

Edit: Fetteren min kjørte gjennom som Dwarfen Noble uten å dø en eneste gang, men han spilte på easy.

Endret av Såpestykke
Lenke til kommentar

Kjører forresten Shapeshifter, så jeg kan muligens bare hoppe over til spidey-drakta for å deale med dem. Får se hva jeg gjør.

 

Vil tro at det er det beste du kan gjøre. Bruke Spider-shapen og ta dem ned sakte og rolig uten store risker. Å springe tulling inn i de diverse rommene å spamme litt av hvert vil jeg annse som selvmord. Mage er , lite knips på dem og de ligger 6 feet under.

Lenke til kommentar

Kjører forresten Shapeshifter, så jeg kan muligens bare hoppe over til spidey-drakta for å deale med dem. Får se hva jeg gjør.

 

Vil tro at det er det beste du kan gjøre. Bruke Spider-shapen og ta dem ned sakte og rolig uten store risker. Å springe tulling inn i de diverse rommene å spamme litt av hvert vil jeg annse som selvmord. Mage er , lite knips på dem og de ligger 6 feet under.

Du aner ikke hvor fort jeg lærte det i begynnelsen av spillet... x)

 

Gleder meg forøvrig til Jul. har ønsket meg spillet til 360'en i tillegg(gamescore :rolleyes: ). Ender vel med å kjøpe all DLC'en som er tilgjengelig for å gjøre det litt mer variert fra PC-versjonen jeg sitter på nå.

 

Må forresten spørre, er bikkja noe man kan vurdere på laget i stedet for f. eks. Sten(som jeg ikke tåler trynet på)? Isåfall, hvilke fallgruver står man overfor med den?

Lenke til kommentar

Hvilken party-kombinasjon mener dere vil være den beste til å kunne klare Nightmare uten å dø/wipe?

 

Blir vel et slikt vanlig party vil jeg tro, 1 Tank, 1-2 Healer og 1-2 DmgDealers.

 

Spiller gjennom nå på nightmare med mage og planen min er:

- Shale (sten fram til det, alistair fram til det)

- Morrigan dmg / litt heals

- Meg mage dmg / litt heals

- Leliana, kun pga extra xp fra traps / chests.

 

Slik jeg ser det: Jo mer ae stuns / dmg man har, jo lettere er spillet. Hadde det ikke vært for traps / locked chest xp, hadde 3 mage + tank vært bra.

Lenke til kommentar

Mulig det bare er meg, men jeg ser virkelig ikke noe vits i å ha en rouge på laget, så Leliana pleier som regel ligge i campen og varme teltet mitt mens jeg er borte. kjører en lesbisk mage...( :whistle: ) mens jeg drasser på Alistar(warrior one hand + shield/alternativ tank), Sten(two hand/tank) og Morrigan(generell mage med litt av hvert).

 

Bytter trolig ut Sten med bikkja neste gang jeg er i campen. Kan ikke fordra fyren av flere grunner. Anyway, noen som har noe tips om hvilke faksjon jeg burde ta etter Mage Circle? Har tatt Redcliff, og tar vel mage tower iløpet av morgendagen.

 

Edit: Vil mene dual daggers er bedre, da du får en del høye DPS.

Endret av Såpestykke
Lenke til kommentar

Brecilian Forest-questet var morsomt og spennede :) Vil anbefale det jeg.

 

Har det litt morro med min Warrior hvor jeg kjører dualwield, en serie med 2x dagger og en med 2x longsword. Er nok neppe det ulitmate å bruke en warrior til, men synes det er kult :)

Brecilian Forest 'tis then. Noe usikker på hvem jeg vil ha med meg av alvene og lodottene though. Ser vel når jeg kommer dit.

Lenke til kommentar

Litt forskjellig egentlig. Tatt noen gang drittsekk, noen gang snill... og noen gang ikke vist hva det var jeg tok hehe :)

 

For de som har en sympatisk tankegang og lever seg inn i spillet, vil nok ha problemer med å gå slem i alle situasjoner.

 

Men likte det der spørsmålet, må jo være noen som har gått 100% ond da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...