Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags spesifikasjoner har spillet for pc? Har fått tilbake pcen min fra Rep nå, lurer på om jeg kanskje skal bytte bestillingen min til pc istedet.

 

Edit: Fant spesifikasjonen selv, pcen min er så vidt dårligere enn det som er satt som Recomended, usikker på om jeg skal bytte til pc da...

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=mS2pAvntfms

Bare jeg som syns at det blir helt feil med dverger som snakker rent amerikansk?

 

Hvorfor ikke? Jeg syntes det passet veldig bra og viser at Bioware lager et fantasy RPG med egen autoritet. Jeg mener det gir mer rom for dybde i dvergerasen at man ikke legger seg opp til den stereotypiske fremstillingen vi ser i stort sett alle spill i denne sjangeren. Og når ble det egentlig vedtatt at alle dverger er fra Skottland?

 

Edit: At alvene ikke har rollen som en "overlegen" rase men er undertrykt av menneskene som posten over meg nevner mener jeg også er et positivt trekk. Denne sjangeren lider til tider litt av å blåkopiere Tolkien sitt univers.

Endret av PushThePramAlot
Lenke til kommentar

Det at alver er undertrykt av mennesker er heller ikke dagligdags i de fleste rpg settings.

The Witcher utnytter jo det til fulle da. Men innen fantasy-sjangeren begynner det å bli mer vanlig. Personlig er jeg litt lei av alver og dverger, skulle gjerne sett litt mer fantasifulle skapninger. Men bevares dette ser fremdeles ut til å bli årets beste spill. :) Flott at de kommer med karakterskaper også, men blir da bare vanskeligere og vanskeligere å vente til CEen min hopper ned i postkassen min. :(

Lenke til kommentar

Bare en kort kommentar; hvorfor i all verden har de så latterlig store skuldergreier?

Flere av figurene som er vist til nå har jo ikke sidesyn for fem flate øre.

 

Vet det er fantasy, vet det bare er et spill, men det der er sånne totalt ulogiske ting som ødelegger litt for meg.

Samme med de gigantiske sverdene. Når sverdet ditt er så langt som det er, og du bærer det på ryggen... hvordan i helvete greier du da å løpe uten å kutte av deg hælsenene?

 

/rant off

Lenke til kommentar

Det meste av utstyr skal vel være vanlig størrelse, men jeg har ikke sett så mange klipp, redd for spoilers :)

Er et par knalleksempler på gigantiske skulderbeskyttere i den aller første videoen som ble frigitt (sånn ca for et år siden).

 

Svaret er enkelt, det ser fett ut B)

Det vil ikke se fullt så fett ut når skulderbeskyttelsen klipper inn i skallen på figuren din hver gang han snur hodet mer enn 45' til hver side.

 

Men, uansett, om dette blir det eneste jeg finner å klage over, så skal jeg være godt fornøyd.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...