Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget med AW er ikke at du skal selge staven din og autoattacke resten av dine dager, iallefall virker det som en dårlig plan. Spring rundt som vanlig mage og CC/AoE til du er tom for mana. Først da pauser du, aktiverer Combat Magic, slenger på en rustning, og skifter fra stav til melee-våpen. En rejuvenation + regen-bonusen fra Combat Magic gir deg mana tilbake mens du deler ut deng, og når du er klar for en ny runde som klassisk mage - bytt tilbake.

 

Og for all del, ligg unna strength. Litt av greien med AW er at du bytte ut strength-krav med Magic-krav - og både Magic og Willpower må du nødvendigvis pumpe om du skal spille mage. Eneste grunnen til at jeg har mer i strength enn 10 (har 13 eller noe), er at man får noen gratispoeng i løpet av spillet.

I the Fade

.

Lenke til kommentar

Karakteren får en sånn injury hver gang de "dør" i en kamp. Skru på Cleansing Aura eller bruk Injury Kits for å fjerne dem.

 

Hvordan får man brukt injury kit, fikk aldri gjort det, er ikke noe alternativ å bruke dem :(

Har du injury kit da?

Enten Lesser Injury Kit som tar bort en injury eller Injury Kit som tar bort 3 injuries.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Karakteren får en sånn injury hver gang de "dør" i en kamp. Skru på Cleansing Aura eller bruk Injury Kits for å fjerne dem.

 

Hvordan får man brukt injury kit, fikk aldri gjort det, er ikke noe alternativ å bruke dem :(

 

Man skal få fjernet disse injuriene ved å dra til Party Camp. Du finner den oppe i høyre hjørne på World-Map

Lenke til kommentar

Du kan alltids gi Morrigan noen Healing-spells. Jeg spilte som mage med kun den grunnleggende heal-spellen, uten Morrigan i party, gjennom hele Redcliffe/Urn-serien før jeg fikk Wynne. Det gikk greit, det, med litt bruk av health poultices. Du kan tross alt lage dem selv, uten så mye arbeid. Ellers kan man jo alltid dra til Circle Tower først...

 

Injury Kits bruker du ved å dobbeltklikke på dem i inventory. Eller man kan dra til campen, som sagt. Om du ikke har muligheten til å stikke av, er kits imidlertid veldig greie å ha.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Nettopp kommet til

hvor man blir tvunget inn i The Fade/drømmeverden i Mage Tower og må drepe alle de forskjellige demonene og stuff.

Har noen et bra tips for hvordan en mage skal klare seg der uten å bli toastet av grupper av darkspawn?

 

Har cone of cold og crushing prison som funker fjell mot de litt større krekene, men er litt ny på dette her, så sliter med å finne en effektiv metode for å drepe de mindre gjengene.

Lenke til kommentar

Må man ikke være out of combat til å bruke injury kit, hvis jeg ikke tar helt feil?

 

Ang. der du er nå Såpestykke, så kan jeg ikke gi noen særlig tips når det gjelder Mage. Var warrior med mye armor og health, så for meg gikk det relativt greit.

Bruke mye pots og ikke ta for store risker, mobsa der kan være bitch til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...