Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Leste opp om Revenants ja, den anbefaler å angripe fra avstand. Ikke så lett når den drar deg intill :p

 

Har hele Juggernaught armoren, men en ting som irriterer meg. Hva ser set bonusen? Er det noen måte å finne ut uten å ta av alt, for så å ta på og sjekke alt av stats?

 

 

Høyreklikk på en rustningsdel og inspiser den (PC, du vil få informasjon angående set bonuser her, selv om det er veldig grovt fortalt. Det står f.eks at set bonusen øker styrke og armor, ikke mengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble litt irritert etter jeg lagde drakeskin armor. Fant ut senere at hvis jeg betalte for det så kunne jeg få superior dragonscale armor... :(

 

Fins en mye bedre som er lettere å skaffe ;)

 

Ikke les hvis du ikke har eller kommer til å spille noen form for DLC

 

 

Skal være en skikkelig god rustning i Grey Wardens keep, bruker den forsatt og er nesten ferdig med spillet.

 

Rustningen du får av han fyren er jo bare flame retiliant eller no

 

Lenke til kommentar

Jeg ble litt irritert etter jeg lagde drakeskin armor. Fant ut senere at hvis jeg betalte for det så kunne jeg få superior dragonscale armor... :(

 

Fins en mye bedre som er lettere å skaffe ;)

 

Ikke les hvis du ikke har eller kommer til å spille noen form for DLC

 

 

Skal være en skikkelig god rustning i Grey Wardens keep, bruker den forsatt og er nesten ferdig med spillet.

 

Rustningen du får av han fyren er jo bare flame retiliant eller no

 

 

Ikke enig med deg akkurat der. Superior versjonen av den beste armoren han kan lage har følgende stats:

 

 

+70% fire resistance

+2 stamina regeneration in combat

+25 stamina

set: -10% fatigue

set: +5 defense

 

Bare husk at du MÅ betale 20 gull ekstra!

 

Du får den i tre forskjellige rustningtyper også.

 

Lenke til kommentar

Du trenger bare betale ekstra på den første, altså 10 gull.

 

 

Ikke for å flisespikke eller være en kødd, men det står følgende på DA:O Wikien:

 

If you paid an addition 20 sovereigns for the last commissioned piece, then Wade will be sufficiently skilled to craft Wade's Superior Dragonbone Plate Armor. Otherwise, Wade will lack the skills to craft the superior version and will result in Wade's Dragonbone Plate Armor
Lenke til kommentar

Skal være mulig uten å betale også tror jeg. Vet ikke om det kommer an på hva du sier til han eller ikke, men jeg har i alle fall Superior Dragonbone Plate armor, og er rimelig sikker på at jeg ikke betalte noe. Jeg savet og reloada for å sjekke, men synes ikke forskjellen var 20g stor (var ganske blakk da). Har fått 3 eller 4 sett fra han, er jo bare å fortsette å levere inn drageskjell til krampa tar deg.

 

Får jo en del drageskjell i templet med urnen. Og litt snadder for Arcane Warriors :

 

 

Om du dreper han karen som tilbyr deg drageblod for å helle oppi urnen, må du slåss med dragen etterpå, og han/hun/den dropper et Arcane Warrior sverd som ser kuuult ut på en mage.

 

Lenke til kommentar

Jeg ble litt irritert etter jeg lagde drakeskin armor. Fant ut senere at hvis jeg betalte for det så kunne jeg få superior dragonscale armor... :(

 

Fins en mye bedre som er lettere å skaffe ;)

 

Ikke les hvis du ikke har eller kommer til å spille noen form for DLC

 

 

Skal være en skikkelig god rustning i Grey Wardens keep, bruker den forsatt og er nesten ferdig med spillet.

 

Rustningen du får av han fyren er jo bare flame retiliant eller no

 

 

Ikke enig med deg akkurat der. Superior versjonen av den beste armoren han kan lage har følgende stats:

 

 

+70% fire resistance

+2 stamina regeneration in combat

+25 stamina

set: -10% fatigue

set: +5 defense

 

Bare husk at du MÅ betale 20 gull ekstra!

 

Du får den i tre forskjellige rustningtyper også.

 

 

 

20 gull er jo ikke noe stress. Da jeg skulle til siste boss, hadde jeg 300 gull, og da jeg lagde drakeskin armoren så hadde jeg 150 gull.. Fant ikke noe som det var verdt å bruke det på. :D

Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke for å flisespikke eller være en kødd, men det står følgende på DA:O Wikien:

 

If you paid an addition 20 sovereigns for the last commissioned piece, then Wade will be sufficiently skilled to craft Wade's Superior Dragonbone Plate Armor. Otherwise, Wade will lack the skills to craft the superior version and will result in Wade's Dragonbone Plate Armor

 

Gjorde selv dette ved å betale 10 sovereigns, og har også sett flere som har sagt de bare betalte 10 sovereigns. Fortsatt mye som er uklart rundt ting i DAO, ;)

Lenke til kommentar

Apropos å svi spenn på NPC'er. OBS Alistair spoiler(?) :

 

 

Noen som har fått til noe lurt med søstera hans? Prøvde å gi henne 15 gull en gang, men det skjedde ikke noe "bra" av den grunn. Reloada, nekta å gi henne noe som helst, og det samme skjedde. Har maxa ut coersion (prateskill), men fikk fortsatt ikke til noen form for forsoning. Noen som har brukt henne til noe annet enn å kunne si at "vi prøvde i alle fall" til Alistair? (Dukker hun kanskje opp seinere og er like sur og gretten og kanskje kongens søster? Bleh, tenker for mye på DA:O på jobb :p )

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...