Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Hvordan sjekker du postestatistikk?

Men ja, jeg tror at wardens keep, stone prisoner, osv, er laget som eksempel her for om det fører til mindre piratkopiering eller ikke.

Shale ble originalt fjernet fra spillet fordi det var problemer med modellen osv, de fikk den rett og slett ikke til å fungere. Så ble den som DLC i stedet, og da ble modellen forminsket og gjort om.

Det ble cracket og fikset på dag 1 ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skrudd av AUC, men ingen DLC...

Edit: Argh! Min tredje karakter endte opp med å bli dual-wield warrior, igjen, når planen var at han skulle bli two-handed. Jaja, gidd ikkje lage ein ny. Brukte sikkert halvannan time på å ordne med utsjåande.

Edit2: No funkar det! Lastar ned Stone Prisoner og Blood Dragon Armor as we speak :)

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Men ja, jeg tror at wardens keep, stone prisoner, osv, er laget som eksempel her for om det fører til mindre piratkopiering eller ikke.

Shale ble originalt fjernet fra spillet fordi det var problemer med modellen osv, de fikk den rett og slett ikke til å fungere. Så ble den som DLC i stedet, og da ble modellen forminsket og gjort om.

Jeg har ikke fulgt med siden jeg valgte å kjøpe det, men var det med DLC?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fulgt med siden jeg valgte å kjøpe det, men var det med DLC?

Stemmer, var litt overraske de jobbet "såpass" kjapt,jeg kan trøste deg med at jeg valgte å kjøpe spillet når den kom ut (jeg lastet den ned dog, 2 dager før release).

Nå venter jeg på å bli ferdig med eksamen og tilleggspakken som kommer rundt hjul (eller var det DLC den og?)

Lenke til kommentar

Edit: Argh! Min tredje karakter endte opp med å bli dual-wield warrior, igjen, når planen var at han skulle bli two-handed. Jaja, gidd ikkje lage ein ny. Brukte sikkert halvannan time på å ordne med utsjåande.

Det finnes en addon som du kan bruke til å respecce karakteren din og NPCene i gruppa di, du finner en link til den ett par sider tilbake.

Og ja Joakim: Du kvalifiserer til Dragon Age forum fanboy stempelet ;)

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Nei, det gjer det ikkje.

Det står derimot:

Requiered Game Version: 1.0 med raud skrift... Men Steam skal jo oppdatere spel av seg sjølv, viss det betyr at eg ikkje har 1.0.

Du må trykke på den i downloadable content, så litt lengre nede trykker du install. Da havner den i Installed Content tror jeg. Det var det jeg gjorde med de to eksklusive greiene mine. Men Stone Prisoner bare står på 0 og laster ned hele tiden hos meg av en eller annen grunn, men det to andre funket fint.

Ellers må jeg si at spillet ble betraktelig bedre da jeg skrudde ned på easy. Første gang jeg spiller et spill med denne type combat, så det var for vanskelig for meg på normal. Men når jeg kommer mer inn i det kan jeg skru opp igjen på normal. Men et kanskje litt rart spørsmål, hvordan åpner jeg kister? Hva må jeg trene? Kan ikke se noen alternativer som har med det å gjøre når du går opp i level.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...