saladin waits for alice Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvordan sjekker du postestatistikk? Men ja, jeg tror at wardens keep, stone prisoner, osv, er laget som eksempel her for om det fører til mindre piratkopiering eller ikke. Shale ble originalt fjernet fra spillet fordi det var problemer med modellen osv, de fikk den rett og slett ikke til å fungere. Så ble den som DLC i stedet, og da ble modellen forminsket og gjort om. Det ble cracket og fikset på dag 1 >< Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Har skrudd av AUC, men ingen DLC... Edit: Argh! Min tredje karakter endte opp med å bli dual-wield warrior, igjen, når planen var at han skulle bli two-handed. Jaja, gidd ikkje lage ein ny. Brukte sikkert halvannan time på å ordne med utsjåande. Edit2: No funkar det! Lastar ned Stone Prisoner og Blood Dragon Armor as we speak Endret 25. november 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvordan sjekker du postestatistikk? Men ja, jeg tror at wardens keep, stone prisoner, osv, er laget som eksempel her for om det fører til mindre piratkopiering eller ikke. Shale ble originalt fjernet fra spillet fordi det var problemer med modellen osv, de fikk den rett og slett ikke til å fungere. Så ble den som DLC i stedet, og da ble modellen forminsket og gjort om. Det ble cracket og fikset på dag 1 >< Jeg har ikke fulgt med siden jeg valgte å kjøpe det, men var det med DLC? Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 I går dinga alle folka mine 14, nå løper jeg rundt med 3 arcane warriors og en tank.. og fordi tanken min (Alistair) har stacka constitution i stedet for strength kan magene mine ha på seg massive armor, men ikke han Mister litt stats og gjør jo litt med aggro, men duverden å morro det ser ut med Wynne og Morrigan i full massiv armor. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvordan sjekker du postestatistikk? Men ja, jeg tror at wardens keep, stone prisoner, osv, er laget som eksempel her for om det fører til mindre piratkopiering eller ikke. Shale ble originalt fjernet fra spillet fordi det var problemer med modellen osv, de fikk den rett og slett ikke til å fungere. Så ble den som DLC i stedet, og da ble modellen forminsket og gjort om. Det ble cracket og fikset på dag 1 >< Jeg har ikke fulgt med siden jeg valgte å kjøpe det, men var det med DLC? Stemmer, var litt overraske de jobbet "såpass" kjapt,jeg kan trøste deg med at jeg valgte å kjøpe spillet når den kom ut (jeg lastet den ned dog, 2 dager før release). Nå venter jeg på å bli ferdig med eksamen og tilleggspakken som kommer rundt hjul (eller var det DLC den og?) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 DLC rundt jul ja. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Gleder meg, får se om jeg får 100% før den tida Endret 25. november 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Eg har lasta ned DLC inne på spelet no, men har ikkje Blood Dragon Armor i inventory, dvergane kan ikkje selgje noko til meg, og det er ikkje mogeleg for meg å reise til Honnleath. Når eg ser på DLC menyen, så står dei som Downloaded, men ingenting står under Installed Content, må eg gjere noko meir enn å berre laste dei ned? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Du må vente til installasjonen fullføres... Det kommer en progress bar med "installing" etter at du er ferdig med nedlastingen. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Nei, det gjer det ikkje. Det står derimot: Requiered Game Version: 1.0 med raud skrift... Men Steam skal jo oppdatere spel av seg sjølv, viss det betyr at eg ikkje har 1.0. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Edit: Argh! Min tredje karakter endte opp med å bli dual-wield warrior, igjen, når planen var at han skulle bli two-handed. Jaja, gidd ikkje lage ein ny. Brukte sikkert halvannan time på å ordne med utsjåande. Det finnes en addon som du kan bruke til å respecce karakteren din og NPCene i gruppa di, du finner en link til den ett par sider tilbake. Og ja Joakim: Du kvalifiserer til Dragon Age forum fanboy stempelet Endret 25. november 2009 av Onkel Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Nei, det gidder eg ikkje, dual-wield er godt nok det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Nei, det gjer det ikkje. Det står derimot: Requiered Game Version: 1.0 med raud skrift... Men Steam skal jo oppdatere spel av seg sjølv, viss det betyr at eg ikkje har 1.0. Du må trykke på den i downloadable content, så litt lengre nede trykker du install. Da havner den i Installed Content tror jeg. Det var det jeg gjorde med de to eksklusive greiene mine. Men Stone Prisoner bare står på 0 og laster ned hele tiden hos meg av en eller annen grunn, men det to andre funket fint. Ellers må jeg si at spillet ble betraktelig bedre da jeg skrudde ned på easy. Første gang jeg spiller et spill med denne type combat, så det var for vanskelig for meg på normal. Men når jeg kommer mer inn i det kan jeg skru opp igjen på normal. Men et kanskje litt rart spørsmål, hvordan åpner jeg kister? Hva må jeg trene? Kan ikke se noen alternativer som har med det å gjøre når du går opp i level. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Må bruke roguen din til det...må velge pick locks og ha en del poeng på cunning hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Lockpicking er rogues only evne, utrolig nyttig å ha med en i party Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Eg har innstallert Blood Dragon Armor no, Stone Prisoner står på download, det er den viktigaste. Eg SKAL ha Shale! Meg - DPS (dual-wield) Shale - tank Morrigan - Damager Leliana - Archer/Sten - DPS (two-handed)/Wynne - healer/Dog - DPS Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvem er rogue av folkene da? Har kommet der du Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): møter Mother og Morrigan og får henne med på laget. Har noen av de andre som har vært med vært roguer? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Daveth var rogue, ellers må du vente bittelitt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Ok, takk for svar Joakim Crichton Edit: Og selvfølgelig takk til Ghaudan og LinoraN Endret 25. november 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Du får ein rogue i Lothering, berre dra til tavern når du kjem til Lothering, så vil du få ein rogue på laget. No har eg Shale på laget 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå