Ghaundan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hmmm, har ikke fått noen kode fra steam foruten cd-key =/ Jaja, får sende de en mail og se hva som skjer... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Flosshatt har heller ikke fått noe i følge ham selv, så dette virker som noe slapt fra Steam sin side! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Fant ut at "show cd key" faktisk viste promo key og ikke spillets cd key. Den redeemet den,og ga meg absolutt ingenting. Kommer nok til å krangle meg til the stone prisoner for så å aldri røre dlc til dette spillet igjen, makan til styr. Er det mulig å få oversikt over hva man har lasted ned på profilen på nettet? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Har det på steam jeg ... var ikke så vanskelig: - Slå av UAC i windows - Høyreklikk og show cd key på steam - Lag / logg inn på social.bioware.com og redeem code - Start spillet, og logg inn med samme konto - Last ned downloadable content Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Har brukt CD key, men når eg er inne i spelet, og klikker på Downloadable Content, så finner eg ingenting. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Om du er på social.bioware.com så går du på Profile - Your registered game promotions, der har jeg funnet alle mine i allefall. Som Aebriol sier, så prøv å skru av UAC, fikk ikke oppe noe før det jeg heller. Endret 24. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Har det på steam jeg ... var ikke så vanskelig: - Slå av UAC i windows - Høyreklikk og show cd key på steam - Lag / logg inn på social.bioware.com og redeem code - Start spillet, og logg inn med samme konto - Last ned downloadable content Gjort alt det, foruten nederste del fordi ingenting kommer opp på listen. Har til og med funnet ut hvor det står på profilen min hva jeg har lov å laste ned og fortsatt ingenting. Makan til møkk har jeg faktisk ikke opplevd på lenge, får trøste meg med at det kunne vært verre. Tross alt kunne det vært dlc jeg hadde betalt for <.< Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hva ser du på: http://social.bioware.com/user_entitlements.php Da ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Colour me stupid, hva er uac? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hva ser du på: http://social.bioware.com/user_entitlements.php Da ? Som sagt har jeg sjekket Your registered game promotions Blood Dragon Armor The Stone Prisoner Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 ja nå står alle hos meg, warden keep osv, men kommer fortsatt ikke opp på gamet mitt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 UAC er den greia som kommer opp og gjør skjermen mørk og spør om du vil kjøre programmet. Kommer kun på Vista og Windows 7. Husker ikke hva det heter, men jeg måtte skru det av for å få DLC. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Jeg fikk det til til slutt Har hatt UAC skrudd av lenge, mest pga hvor irriterende det er. Det jeg gjorde var 1) dobbelt sjekke brannmuren 2)sette alle DA exe filene til "run as administrator". Ahhh, fryd å få til Burde kanskje ikke feire for tidlig, siden FAQ'n hadde flere sider med andre problemer som kunne oppstå... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Eg har sjekka, og eg skal ha Stone Prisoner, og Blood Dragon Armor. Korleis skrur eg av UAC? Og korleis velgjer eg at det alltid skal køyrast som admin? Endret 24. november 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Å skru av UAC: Gå til kontoll panel og søk på UAC. Der står det hvor du skrur av. Bare finn filen(e), høyre click, properties. Compatability så står det en rute med "always run as administrator" Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Kan du komme med ein litt betre guide til å skru det av? På norsk, helst, siden eg har pc'en min på norsk (eg er veldig dårleg til å finne ut av sånne ting sjølv) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Har du Xp, Vista eller Windows 7? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Eg har Vista. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Synes jeg husker den var vanskeligere å skru av enn Ghaundan forklarte, men har ærlig talt ikke peiling på hvordan. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Nå får jeg feilmelding fra steam "dette spillet er i øyeblikket ikke tilgjenglig, prøv på nytt senere" what the fuck skal det bety?:S har jo betlat og innstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå