Linoran85 Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Jeg kjøpte Deluxe Edition over Steam og lurer på en ting anngående ekstra innholdet som fulgte med den. Blir det installert automatisk eller må det lastes ned inne i spillet? Finner ikke helt ut av det Fulgte den her jeg http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1011420 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Lagde meg ein account, og logga inn, men har ikkje noko DLC eg kan laste ned, så det viser at ikkje alle versjonane har DLC. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Orlais håper jeg ikke på. Virker som en annen sa bare som et wannabe middelalder-Frankrike. Hadde vel håpet mer på Antiva (var det ikke det det het igjen?). Da spesielt siden det er et veldig annerledes samfunn med "The Crows" osv. Qunari-landene kunne vel også vært en mulighet, men jeg føler at Qunaris spiller en veldig liten rolle i spillet (dessverre). Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Lagde meg ein account, og logga inn, men har ikkje noko DLC eg kan laste ned, så det viser at ikkje alle versjonane har DLC. Alle versjoner har DLC, men du får den ikke uten å løse inn kodene du skal få i e-post fra de du kjøpte det hos. Qunari landene er langt borte, og du vil ikke se noe til dem (bortsett fra scouts som Sten) før de innvaderer Thedas. Selv er jeg litt interessert i Tevinter Empire, minner veldig om Roma, sterke magikere og det var der i fra Darkspawn kom! Endret 24. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Tevinter hadde også vært kult, men er det ikke slik at Tevinter har mistet nesten all makt de en gang hadde? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) De gikk på ræva ja, men så er ikke akkurat Ferelden en stor nasjon heller. Egentlig tror jeg Orlais kunne blitt ganske bra, har litt lyst til å besøke Val Royeaux, så mange NPC skryter av det. Endret 24. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Drømmen er at det kommer noen skikkelig svære expansions, ikke bare av typen Warden's Keep. Har lyst til å legge ut i kamp igjen med originalcrewet mitt, blei jo litt glad i gjengen fra første gjennomspilling. Blei rett over level 20 der før det var stopp. På mitt nåværende run er jeg level 14, og tror jeg ligger litt bedre an. Har fått bedre gear allerede, pimpa flere folk og har fortsatt en del ting igjen å gjøre. Men jeg skjønner jo at det nærmer seg slutten, skulle bare så inderlig ønske at det var mer innhold etter the landsmeet Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Lagde meg ein account, og logga inn, men har ikkje noko DLC eg kan laste ned, så det viser at ikkje alle versjonane har DLC. Alle versjoner har DLC, men du får den ikke uten å løse inn kodene du skal få i e-post fra de du kjøpte det hos. Qunari landene er langt borte, og du vil ikke se noe til dem (bortsett fra scouts som Sten) før de innvaderer Thedas. Selv er jeg litt interessert i Tevinter Empire, minner veldig om Roma, sterke magikere og det var der i fra Darkspawn kom! Eg har ikkje fått nokon mail, og eg har løyst inn den eine koden eg fekk av Steam (CD key'en) Eg håper faktisk på Orlais, det kunne vore bra. Folk kaller det wannabe-Frankrike-i-middelalderen, men eg syns ikkje at Ferelden er noko unikt. Dvergar (har lyst til å besøkje Kal Sharok, btw), Dalish elves (som du finn overalt), Alianeges (som du finn fleire steder) og eit menneskekongedøme med ein svak konge (Cailan). Eg har lyst til å besøker Anderfels! Weisshaupt fortress Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Eg har ikkje fått nokon mail, og eg har løyst inn den eine koden eg fekk av Steam (CD key'en) Eg håper faktisk på Orlais, det kunne vore bra. Folk kaller det wannabe-Frankrike-i-middelalderen, men eg syns ikkje at Ferelden er noko unikt. Dvergar (har lyst til å besøkje Kal Sharok, btw), Dalish elves (som du finn overalt), Alianeges (som du finn fleire steder) og eit menneskekongedøme med ein svak konge (Cailan). Eg har lyst til å besøker Anderfels! Weisshaupt fortress Da tror jeg du må sende en mail til Steam, du skal i allefall få 2 DLC. Enig ang. Orlais, Ferelden er ikke særlig unikt i Thedas, litt av alt virker det som. Dessuten ser de andre landene på Ferelden som en barbarisk nasjon. Har ikke lest alt om Anderfels, men husker det var store deler av landet som var lagt øde av den første Blighten, så kunne kanskje blitt litt lite å gjøre? Hadde vært interessant å se hvordan politikken er der, siden Grey Wardens bortimot styrer landet. Endret 24. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Store delar er lagt øde pga. dei to første Blight (trur eg, kanskje til og med tredje og fjerde også), ja, men det er fortsett store byar og ikkje minst Weisshaupt Fortress! Hm, må kanskje det, da... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Ja, hadde vært spennende å se hvordan Grey Wardens har det når de har mest makt i en nasjon. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Definitivt. Forresten, nokon som veit om ein suksesfull Intimidate alltid gir same resultat som ein suksesfull Persuade? For mine karakterar har ofte høgare strength, som gjer intimiadate lettare, men eg er litt redd for konsekvensane av og til... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Har ikke merket noe forskjell på mine 4 karakterer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Du skal kunne høyreklikke på Steamspill i Games-listen og velge View Promotional Codes eller noe sånt for spill som kommer med nøkler til ekstrainnhold. Prøvd det? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Har ikke merket noe forskjell på mine 4 karakterer. Ok, da kan eg bruke intimidate trygt Du skal kunne høyreklikke på Steamspill i Games-listen og velge View Promotional Codes eller noe sånt for spill som kommer med nøkler til ekstrainnhold. Prøvd det? Ja, får ikkje opp noko som liknar på det når eg høgreklikkar. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hm. Da hadde jeg mailet noen og vært irritert. Stone Prisoner virker såpass integrert i historien at den sikkert ble plukket ut av spillet og gjort til "DLC" for å gi folk et insentiv til å registrere seg på den irriterende Bioware Social Network-greien... Det hele minner meg om GTA IV til PC og "Rockstar Social Club". Men, ja, poenget var at det er jo litt dumt å ikke ha iallefall Stone Prisoner slik ståa er i dag. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Er det Steam eg må maile, da? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) at den sikkert ble plukket ut av spillet og gjort til "DLC" for å gi folk et insentiv til å registrere seg på den irriterende Bioware Social Network-greien... Det hele minner meg om GTA IV til PC og "Rockstar Social Club". Nei, innholdet i spillet hadde vært fastslått lenge, og The Stone Prisoner ble ferdig etter at original innholdet var låst. Dessuten er den gratis så ekstra flott. Endret 24. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Kan noen forklare hvordan man får tak i noe av dette? Jeg finner siden med info om de forskjellige DLC'ene, men ikke noe sted finner jeg ut hvordan jeg skal få kjøpt det The Stone Prisoner er gratis? Hvorhen? På siden står det 15* dollar, *at man skal få en kode ved kjøp. Vil det si at alle får eller blir jeg "snytt" for 15 dollar fordi jeg kjøpte det for en liten stund siden? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Om du kjøpte en ny kopi, eller gjennom Steam og lignende får du med en kode du kan løse inn for å laste Stone Prisoner. Alt DLC skal kunne finnes i DLC delen på hovedmenyen i spillet. Det er forresten best å laste ned DLC gjennom brukeren sin enn å installere manuelt, da den DLC ikke vil være koblet til din bruker. Endret 24. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå