Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater i hvert fall kamp- og gjenstands-systemer som ikke klar rene verdier.. "Does D23, if critical d10+8 times 9 times the digital weight of your character + 8 times your dexterity, that is IF your chars strentgth is above 3 and your armor has a dex. bonus above 2".

 

Da er det godt å komme "hjem" til Diablo II, damage 10 - 15 (+ 10 frost damage) :D

Lenke til kommentar

Nei nei, tilbake med THAC0 systemet sier nå jeg ;) Jeg er veldig fornøyd med at dette blir et semi turbasert rollespill, og ikke et fps type spill som Oblivion og Fallout 3. Jeg har virkelig ikke sansen for den typen rollespill, og hvis den spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate ble slik hadde jeg erklært rollespillsjangeren død.

Lenke til kommentar

Nei nei, tilbake med THAC0 systemet sier nå jeg ;) Jeg er veldig fornøyd med at dette blir et semi turbasert rollespill, og ikke et fps type spill som Oblivion og Fallout 3. Jeg har virkelig ikke sansen for den typen rollespill, og hvis den spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate ble slik hadde jeg erklært rollespillsjangeren død.

 

 

Skål for den!

Lenke til kommentar

Og her trodde jeg det var Baldur's Gate II som var Baldur's Gate oppfølger, på alle mulige måter.

 

Dårlig gjort å ødelegge poenget mitt ved å vise til fakta, la oss si at jeg mente Baldur's Gate serien så blir det ikke så feil.

 

 

Var vel snarere Neverwinter Nights som var den åndelige oppfølgeren til Baldur's Gate?

 

Vi har tidligere sagt at dette er en spirituell oppfølger til Baldur’s Gate, og det er sant. Vi returnerer på mange måter tilbake til røttene våre, sier Dan Tudge, sjefsprodusent på Dragon Age.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...