Bata Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Blir nok et definitivt kjøp dette! Likte både SW:KotOR I + II og Mass Effect. Nå har jeg ikke gjort alt for mye research på Dragon Age, men blir det det TEITE "vent-på-terningkast-før-man-slår-systemet"? Det sugde i Neverwinter Nights. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dragon Age bruker ikke samme system som NwN, men noe som ligner. BioWare har laget dette systemet selv. Det vil være turbasert, noe mere restriktivt enn KoTor men mindre enn NwN. Vil vel ikke ligne på Mass Effect i det hele tatt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vil våpnene ha en stat som for eksempel er "d20" Jeg skjønte ikke bæret av dette i NWN2 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Usikker på akkurat dette, men Dragon Age sitt system er lettere å skjønne enn D&D, så du skal ikke ha problemer med det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kampsystemet er det eneste negative jeg ser med dette spillet. Hadde kampsystemet vært mer som i TES og Mass Effect så hadde det vært perfekt for meg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Synes det var på tide med nok et spill med denne type kampsystem, Risen kommer jo nå med lignende system som TES, og da passer det fint at DA:O tar det andre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sant nok. Er bare ikke så særlig glad i den typen kampsystem. Men hvem vet, kanskje blir dette spillet som får meg til å like det. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hater i hvert fall kamp- og gjenstands-systemer som ikke klar rene verdier.. "Does D23, if critical d10+8 times 9 times the digital weight of your character + 8 times your dexterity, that is IF your chars strentgth is above 3 and your armor has a dex. bonus above 2". Da er det godt å komme "hjem" til Diablo II, damage 10 - 15 (+ 10 frost damage) Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei nei, tilbake med THAC0 systemet sier nå jeg Jeg er veldig fornøyd med at dette blir et semi turbasert rollespill, og ikke et fps type spill som Oblivion og Fallout 3. Jeg har virkelig ikke sansen for den typen rollespill, og hvis den spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate ble slik hadde jeg erklært rollespillsjangeren død. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei nei, tilbake med THAC0 systemet sier nå jeg Jeg er veldig fornøyd med at dette blir et semi turbasert rollespill, og ikke et fps type spill som Oblivion og Fallout 3. Jeg har virkelig ikke sansen for den typen rollespill, og hvis den spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate ble slik hadde jeg erklært rollespillsjangeren død. Skål for den! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sounds good Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Var vel snarere Neverwinter Nights som var den åndelige oppfølgeren til Baldur's Gate? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Og her trodde jeg det var Baldur's Gate II som var Baldur's Gate oppfølger, på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Forhåndsbestilte collectors edition til pc fra platekompaniet her om dagen. Lett spillet jeg gleder meg mest til i høst. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Neverwinter Nights skulle vel omtrent være Baldurs Gate 3! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Må si jeg har fått øynene opp for dette spillet. Eneste jeg er skeptisk til er combat-systemet. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva er det med systemet du er skeptisk til? Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Bestilte collectors edition fra CDON Men spiller Risen, men jeg venter på Dragon Age Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Og her trodde jeg det var Baldur's Gate II som var Baldur's Gate oppfølger, på alle mulige måter. Dårlig gjort å ødelegge poenget mitt ved å vise til fakta, la oss si at jeg mente Baldur's Gate serien så blir det ikke så feil. Var vel snarere Neverwinter Nights som var den åndelige oppfølgeren til Baldur's Gate? Vi har tidligere sagt at dette er en spirituell oppfølger til Baldur’s Gate, og det er sant. Vi returnerer på mange måter tilbake til røttene våre, sier Dan Tudge, sjefsprodusent på Dragon Age. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) http://www.spill.no/...=artikkel&id=31 Edit: Og så leste jeg at man bare kunne lagre karakteren hvis man kjøper det på PC Endret 4. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå