Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Håper noen vil svare på følgende to spørsmål:

1) Har du problemer med lastetider og hakking i Dragon Age Origins?

2) Spiller du via DVD eller Steam?

Mistenker som nevnt at feilen ligger i Steam-utgaven (siden utviklerne virker helt ukjent med problemet), men vil gjerne ha litt flere "bevis" før jeg bruker penger på DVD-versjonen. Kommer så mange storspill nå at det bør begrenses til en utgave av hver:-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillet via steam, har enda ikke opplevd noe hakking. Er lvl 16 eller 17 akkurat nå. Derimot blir lastetidene til tider uvanlig lang uten noen videre forklaring. Det skjer vanligvis bare en eller to ganger før det går tilbake til det normale.

Ett par ting jeg skal ta til rette neste gang jeg spiller. 1) mer fokus på hvem jeg tar med, går nå med wynne, morrigan og alistair og de kommer ikke alltid så godt overrens så jeg får alle "glad" :p 2) kunne mer om hvilke stats som virkelig trengs, dette gjelder spesielt "tanken" ^^

Lenke til kommentar

Har spillet via steam, har enda ikke opplevd noe hakking. Er lvl 16 eller 17 akkurat nå. Derimot blir lastetidene til tider uvanlig lang uten noen videre forklaring. Det skjer vanligvis bare en eller to ganger før det går tilbake til det normale.

Ett par ting jeg skal ta til rette neste gang jeg spiller. 1) mer fokus på hvem jeg tar med, går nå med wynne, morrigan og alistair og de kommer ikke alltid så godt overrens så jeg får alle "glad" :p 2) kunne mer om hvilke stats som virkelig trengs, dette gjelder spesielt "tanken" ^^

Kanskje disse tipsene hjelper?

http://dragonage.wikia.com/wiki/Dragon_Age:_Origins_General_Tips

Det er absolutt ikke en komplett liste over de beste tipsene jeg har sett, men det hjelper da iallfall spillere som er relativt nye til sjangeren å forstå spillet bedre.

Lenke til kommentar

Stemmer det, er mulig å klare de vanlige utfordringene i spillet, men drage kampene (ikke de små nei), da er det ikke snakk om noe annet, haha

Forresten, den %'en, er det sammenheng med achivements også`?

Jeg regner med for å få 100% må man ha gjort all quests + achievements + 100% explored, og kanskje 100% codex? (dør hvis den siste gjelder :(

Tviler på at codexen gjelder, har ikke vært i nærheten av å få alle, skjønner ikke hvordan det skal være mulig! :p

Achievements derimot vet jeg gjelder. Hoppet fra 72% til 75% når jeg hadde meg med Alistair og fikk den for å være med ham og å ha vært med alle de 4 mulighetene.

Lenke til kommentar

http://social.bioware.com/project/469/

Dette er en flott mod som lar deg nullstille alle skills og attributes på alle folkene. Veldig nyttig om du ikke har lyst til å ha med Wynne, og heller ha med Morrigan f.eks.

Akkurat nå går jeg med begge, wynne som healer. Morrigan som CC/healer.

Har noen tips til litt...slemme characters for ett party? Morrigan passer fint, har også ideen for rogue, men er usikker på warrior og eventuelt ekstra mage :p

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha to onde mages i et party, må du spille en selv, siden det bare er to å velge mellom i hele spillet (Morrigan og Wynne). Warrior kan du vel bruke Sten som, eller Shale, om han er nøytral (aner ikke).

Noen andre som synes Wynne har fryktelig lav out of combat mana-regen, forresten? Synes det tar år og dag for henne å få mana igjen, særlig i forhold til min egen mage. Og hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg kan få henne til å slutte å deaktivere cleansing aura hver gang hun får lite mana, blir jeg takknemlig. Å velge Self: Any - Activate Cleansing Aura som en tactic hindrer ikke AI-en i å skru den av, det bare gjør at den selv skrur den på igjen litt senere. Har ikke samme problemet med tilsvarende greier på min egen mage (Frost Weapons, Miasma, osv.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...