Akrabra Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tactics er vel stilt til at hvis de kommer for nærme ho, flyr ho på med dirty fighting osv. Litt stressende tactic system fra tid til annen syns jeg! et enkelt spørsmål, er det verdt å laste det av dlc som alt har kommet? Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du laster ned "The Stone Prisoner" får du med deg en companion. Han er utrolig god til å tanke, til og med bedre enn Alistair vil jeg si. Han kommer også med en morsom kommentar fra tid til annen De andre vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ikke for å pirke men det er "hun" Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) *Putter spoiler over Nostalgics kommentar* Endret 20. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du laster ned "The Stone Prisoner" får du med deg en companion. Han er utrolig god til å tanke, til og med bedre enn Alistair vil jeg si. Han kommer også med en morsom kommentar fra tid til annen De andre vet jeg ikke noe om. Angående shale... Det er ei kjerring, ikke en han Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eg spelte nettopp ferdig Dalish Origin (skulle berre fullføre alle origins historiane), og denne var heilt klart den beste! Eg har ikkje Stone Prisoner, men det som folk vil ha i spoiler ser ikkje såå veldig øydeleggjande ut... Jaja, eg har det jo ikkje, så det speler sikkert større rolle enn eg trudde. Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis det er noe i hele tatt som irriterer meg er det at jeg må switche til roguen for å unlocke chests. . Burde gjort det automatisk som i f.eks NWN. Enig. Noen ganger sier tyven "I can do that for you" on du velger en låst kiste med en Warrior for eksempel, men man må manuelt gjøre det.. hadde vært fint med litt automatikk. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ein annan ting eg gjerne skulle ha sett, er at partyet ditt kan hjelpe til i samtalar. Eg må ofte fokusere på Coercion med min main, når Combat Tactics og Combat Training ville vore mykje meir praktisk. Altså at viss ein i partyet ditt har høgare Coercion, så vil han snakke istadenfor meg. Kanskje litt dårleg forklart. Og viss det er for noko karakteren er i mot, så vil han ikkje seie det og det er opp til deg. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eg spelte nettopp ferdig Dalish Origin (skulle berre fullføre alle origins historiane), og denne var heilt klart den beste! Eg har ikkje Stone Prisoner, men det som folk vil ha i spoiler ser ikkje såå veldig øydeleggjande ut... Jaja, eg har det jo ikkje, så det speler sikkert større rolle enn eg trudde. To av de tre tilgjengelige DLC'ene følger med gratis, deriblant Stone Prisoner. Sålenge du faktisk har kjøpt spillet på lovlig vis og ikke er pirat altså. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Stone Prisoner er ikke med på alle versonen. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Den er ikkje med på vanleg versjon. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg kjøpte CE og fikk da med tre koder. Har registrert meg hos bioware og skrevet inn kodene og fått beskjed om at det var ok, men de er ikke i downloadable content i spillmenyen. Noe spesielt jeg må gjøre for å få dem dit? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Stone Prisoner skal da være med på alle versjonene. Så lenge den er ny og ikke kjøpt brukt. Endret 20. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Å? Eg kjøpte via Steam. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg trodde den fulgte med alle versjonene, mendet er mulig Stone Prisoner ikke fulgte med nedlastbar versjon, siden det ikke er noe problem med gjensalg der uansett! Du fikk vel Wardens Keep i allefall? Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Wardens keep = Collectors Edition/Limited Edition, whatever det heter Stone Prisoner = Fysisk kopi Blood dragon armor (er ikke det navnet) = Forhåndsbestilling. Tror det skal være riktig. Endret 20. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Den er ikkje med på vanleg versjon. Wardens keep = Collectors Edition/Limited Edition, whatever det heter Stone Prisoner = Fysisk kopi Blood dragon armor (er ikke det navnet) = Forhåndsbestilling. Tror det skal være riktig. Jeg har en vanlig versjon av Dragon Age (Ikke CE) som er kjøpt på release dagen og som heller ikke var forhåndsbestilt. Etter det jeg har lest så er to av DLCene gratis så lenge man kjøper spillet vanlig. Hvis du har bestilt på Steam skal du ha fått kodene til DLCene på mail. Mer info her: http://dragonage.bioware.com/addon/ SP: Every new retail box of DA:O contains a promotional code on a promotional code card which when redeemed provides a free download of The Stone Prisoner. Digital purchases of DA:O will have the code emailed. BDA: Included with original purchase and registration of Dragon Age: Origins and Mass Effect 2. Endret 21. november 2009 av Onkel Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du må bare registrere kopien din. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg kjøpte en deluxe versjon via steam, har ingen ekstra ting med da? må lese! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg trodde den fulgte med alle versjonene, mendet er mulig Stone Prisoner ikke fulgte med nedlastbar versjon, siden det ikke er noe problem med gjensalg der uansett! Du fikk vel Wardens Keep i allefall? Ikkje Warden's Keep heller. Den er ikkje med på vanleg versjon. Wardens keep = Collectors Edition/Limited Edition, whatever det heter Stone Prisoner = Fysisk kopi Blood dragon armor (er ikke det navnet) = Forhåndsbestilling. Tror det skal være riktig. Jeg har en vanlig versjon av Dragon Age (Ikke CE) som er kjøpt på release dagen og som heller ikke var forhåndsbestilt. Etter det jeg har lest så er to av DLCene gratis så lenge man kjøper spillet vanlig. Hvis du har bestilt på Steam skal du ha fått kodene til DLCene på mail. Mer info her: http://dragonage.bioware.com/addon/ SP: Every new retail box of DA:O contains a promotional code on a promotional code card which when redeemed provides a free download of The Stone Prisoner. Digital purchases of DA:O will have the code emailed. BDA: Included with original purchase and registration of Dragon Age: Origins and Mass Effect 2. Eg har ikkje fått nokon mail. Du må bare registrere kopien din. Kvar og korleis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå