Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Fanken, jeg sitter jo helt fast i dragong age

bare les de som har fullført spillet!

Jeg har drept begge generalene under questet Final battle, skulle gå videre til market district som var den eneste utgangen, men da kom archdemon og ødela den broa, hva gjør jeg nå?

Er absolutt ingen utgang/inngang til noe, heller ikke mulige å "reise" fra kartet, hva skal jeg gjøre?

Du skal havne på den riktige siden av brua, der skal det være mulig å gå videre ved å knærte en god del fiender.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurte på det med the stone prisoner.. Jeg har vært og fått den tingen av han fyren, så sa han at jeg skulle gå til en eller landsby, men det kommer ikke noen opp på kartet.

Har også problemer med warden's keep.. Har snakka med han i campen, og jeg sa at jeg skulle møte ham der og han sa han skulle markere det på kartet..

Men ingen av dem vises..

Lenke til kommentar

Jeg bare lurte på det med the stone prisoner.. Jeg har vært og fått den tingen av han fyren, så sa han at jeg skulle gå til en eller landsby, men det kommer ikke noen opp på kartet.

Har også problemer med warden's keep.. Har snakka med han i campen, og jeg sa at jeg skulle møte ham der og han sa han skulle markere det på kartet..

Men ingen av dem vises..

Sjekk at Wardens Keep og SP faktisk er aktivert før du starter spillet. Har hatt ett par tilfeller hvor jeg har fått en feilmelding angående DLCene og de blir deaktivert. Hvis de er aktivert så skal de vises som gule firkanter på verdens kartet som nevnt over.

SKal si det var litt gøy å utnytte buggen ved wardens camp, viste meg egentig hvor dårlig archer egentlig er i dette spillet :(

Testet "Arrow of Slaying?" ;)

Lenke til kommentar

Vis innleggamir90 skrev 19.11.2009 17:11:

SKal si det var litt gøy å utnytte buggen ved wardens camp, viste meg egentig hvor dårlig archer egentlig er i dette spillet :(

Testet "Arrow of Slaying?" ;)

Det har jeg, var det eneste som imponerte meg, men skiftet til combat rouge, eller var det kalles, utrolig fet.

Hard går smooth nå, weeeeeeeeeeee :)

Lenke til kommentar

Menne er det flere som har problemer med Broodmother.. Har tatt ned til easy, men jeg klarer fanden med ikke å slå henne.. Jeg er ferdig med redcliffe og brecilian forest og jeg har finnet the Urn of Sacred Ashes..

Det gikk fint for meg. Jeg kjørte med meg (tank), Wynne, Leliana og Oghren. Lot Oghren og jeg ta tentakler, Wynne og Leliana adds. Wynne -> Petrify + Leliana -> Critical Shot = Shatter! Jeg passet bare på at Leliana og Wynne holdt seg unna tentakler mens jeg og Oghren kverka di. Når ikke tentaklene var der fokuserte jeg på brood mother. Gikk glatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...