Vaenas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Fanken, jeg sitter jo helt fast i dragong age bare les de som har fullført spillet! Jeg har drept begge generalene under questet Final battle, skulle gå videre til market district som var den eneste utgangen, men da kom archdemon og ødela den broa, hva gjør jeg nå? Er absolutt ingen utgang/inngang til noe, heller ikke mulige å "reise" fra kartet, hva skal jeg gjøre? Du skal havne på den riktige siden av brua, der skal det være mulig å gå videre ved å knærte en god del fiender. Endret 18. november 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Det gjorde ikke jeg, lol Glitch much? Stor level glitch, Ikke trykk her hvis du ikke vil jukse! Endret 18. november 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg bare lurte på det med the stone prisoner.. Jeg har vært og fått den tingen av han fyren, så sa han at jeg skulle gå til en eller landsby, men det kommer ikke noen opp på kartet. Har også problemer med warden's keep.. Har snakka med han i campen, og jeg sa at jeg skulle møte ham der og han sa han skulle markere det på kartet.. Men ingen av dem vises.. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 De skal være gule merker på kartet ditt, Wardens Keep langt oppe mot nord midt på kartet, mens Stone Prisoner er til sør vest på kartet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 såpass vet jeg, men de vises ikke.. Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er det noen som vet om poengene man får ved å fullføre achievements kan brukes til å kjøpe DLC?? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Tviler på det, achievement-poeng er ikke poeng du kan kjøpe noe som helst for. Ihvertfall ville det vært en forretningsmodell som man tjente fint lite på. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Gamerscore kan ikke brukes til noe annet enn å måle cyberpenis med venner og fiender Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 SKal si det var litt gøy å utnytte buggen ved wardens camp, viste meg egentig hvor dårlig archer egentlig er i dette spillet Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg bare lurte på det med the stone prisoner.. Jeg har vært og fått den tingen av han fyren, så sa han at jeg skulle gå til en eller landsby, men det kommer ikke noen opp på kartet. Har også problemer med warden's keep.. Har snakka med han i campen, og jeg sa at jeg skulle møte ham der og han sa han skulle markere det på kartet.. Men ingen av dem vises.. Sjekk at Wardens Keep og SP faktisk er aktivert før du starter spillet. Har hatt ett par tilfeller hvor jeg har fått en feilmelding angående DLCene og de blir deaktivert. Hvis de er aktivert så skal de vises som gule firkanter på verdens kartet som nevnt over. SKal si det var litt gøy å utnytte buggen ved wardens camp, viste meg egentig hvor dårlig archer egentlig er i dette spillet Testet "Arrow of Slaying?" Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Gamerscore kan ikke brukes til noe annet enn å måle cyberpenis med venner og fiender Og det er akkurat det som teller! spot on! Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har det forresten kommet noen patch til Dragon Age til Xbox 360? Hørte rykter om en til PC. Jeg har også et problem med at jeg ikke klarer å koble til Dragon Age servere når jeg starter spillet på Sexboks Dritsexy'en. Er det mulig å fikse? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) "BioWare and the Dragon Age team are pleased to announce the next available Downloadable Content pack "Return to... http://bit.ly/ly6Kv" Endret 19. november 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 omgomgomg det blir bra omgomgomg Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Menne er det flere som har problemer med Broodmother.. Har tatt ned til easy, men jeg klarer fanden med ikke å slå henne.. Jeg er ferdig med redcliffe og brecilian forest og jeg har finnet the Urn of Sacred Ashes.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Sett mages og archers på steinen bakers, og ikkje la warriors gjere noko anna enn å drepe tentaklar og darkspawn. Så, når ho er nede på rundt 15 % health stormer du fram og bruker warriors til å drepe ho. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vis innleggamir90 skrev 19.11.2009 17:11: SKal si det var litt gøy å utnytte buggen ved wardens camp, viste meg egentig hvor dårlig archer egentlig er i dette spillet Testet "Arrow of Slaying?" Det har jeg, var det eneste som imponerte meg, men skiftet til combat rouge, eller var det kalles, utrolig fet. Hard går smooth nå, weeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Menne er det flere som har problemer med Broodmother.. Har tatt ned til easy, men jeg klarer fanden med ikke å slå henne.. Jeg er ferdig med redcliffe og brecilian forest og jeg har finnet the Urn of Sacred Ashes.. Det gikk fint for meg. Jeg kjørte med meg (tank), Wynne, Leliana og Oghren. Lot Oghren og jeg ta tentakler, Wynne og Leliana adds. Wynne -> Petrify + Leliana -> Critical Shot = Shatter! Jeg passet bare på at Leliana og Wynne holdt seg unna tentakler mens jeg og Oghren kverka di. Når ikke tentaklene var der fokuserte jeg på brood mother. Gikk glatt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Jeg prøvde det, men leliana stikker bare frem og skal angripe med daggers, selv om jeg har satt henne til archer og tatt vekk alle melee angrep.. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har du satt Behaviour til Ranged? De ender ofte opp i melee om du har den på Agressive eller Default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå