Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Dette er helt klart et av de suverent beste spill jeg noen gang har spilt (og det er litt av en prestasjon).

Kan ikke huske sist jeg spilte et >50-timers spill flere ganger.

De MÅ imidlertid få ordnet denne forferdelige feilen som leder til ekstreme lastetider (over 5 min på det verste!!!), og hakking i grafikk etter å ha spilt en stund. Utrolig kjipt å måtte sette ned instillingene på dette relativt enkle spillet når man sitter med en monster-PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De MÅ imidlertid få ordnet denne forferdelige feilen som leder til ekstreme lastetider (over 5 min på det verste!!!), og hakking i grafikk etter å ha spilt en stund. Utrolig kjipt å måtte sette ned instillingene på dette relativt enkle spillet når man sitter med en monster-PC.

Enig med denne, enkelte ganger tar det kun et par sekunder å laste et område, for så å ta flere minutter på samme område litt senere. Hjelper å starte spillet på nytt for meg, men det tar ikke lang tid før det er et problem igjen.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er mulig for meg å runde spillet likevel :D

Normal --> Easy

Har tenkt å begynne på nytt nesten med en gang etter dette, men da skal jeg spille på hard, være mer tålmodig, og utforske litt mer.

Noen som har noen råd til party members?

Fallt litt på trynet på akkurart det der.

Jeg var dwarf tank (neutral) nå, forslag til noe annet?

Rouge som beastmaster virket ganske kult, men archer virker å være så dårlig i forhold til daggers.

Hjelp? :p

Tenkte å beholde iallefall Allistar i partyet B)

Lenke til kommentar

Fikk nesten litt dårlig samvittighet i går , jeg kom til en landsby (nevner ikke hvem for å unngå spoiler).Tok opp en masse quester , men deretter forlot jeg landsbyen for å gjøre meg ferdig et annet sted. Når jeg senere kom tilbake , så hadde de onde folka svidd av hele byen og en NPC gråt og spurte hvorfor jeg hadde forlatt dem (ca noe sånt).

Lenke til kommentar

Vurderer å droppe magen min, og starte ein ny med berre melee fighters. Meg, sword'n'board, Leliana, Sten/Oghren og Dog.

Anbefaler ikke å spille på noe særlig vanskeligere enn easy med den setupen der. Fiender som drager og revenants vil sluke deg til frokost om du ikke vil bruke ett årsforbruk med potions i hver kamp. Anbefaler ikke mer enn 2 melee, resten burde være ranged, en mage med healing spell er nokså nødvendig også.

Lenke til kommentar

Har tenkt å begynne på nytt nesten med en gang etter dette, men da skal jeg spille på hard, være mer tålmodig, og utforske litt mer.

Noen som har noen råd til party members?

Fallt litt på trynet på akkurart det der.

lefall Allistar i partyet B)

Spiller på hard selv med dette oppsettet:

Alistair - tank

Meg - 2h sverd

Morrigan spirit healer/shapeshifter

Leliana - ranged

Kan også bytte ut Morrigan med Wynne, dette setupet funker veldig bra for meg iallefall. skaff deg mye crowd control på magen også, Sleep, Waking Nightmare, force field og crushing prison er suverene.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med det selv igår på hard. 95% av spillet utforsket og 60timer brukt totalt xD.

Vil ha 100% så startet på nytt med en mage.

Spilte som Champion/Templar med sword & shield.

Shale som dps

Morrigan som healer og frost CC + stonefist for shatter

Leliana som archer

Denne gangen blir det en slem Blood Mage på nightmare :>.

Lenke til kommentar

Vurderer å droppe magen min, og starte ein ny med berre melee fighters. Meg, sword'n'board, Leliana, Sten/Oghren og Dog.

Anbefaler ikke å spille på noe særlig vanskeligere enn easy med den setupen der. Fiender som drager og revenants vil sluke deg til frokost om du ikke vil bruke ett årsforbruk med potions i hver kamp. Anbefaler ikke mer enn 2 melee, resten burde være ranged, en mage med healing spell er nokså nødvendig også.

Køyrer akkurat no (på easy):

Meg (sword'n'board)

Dog

Leliana (boge)

Morrigan (damager)

Kjem kanskje til å bytte ut Morrigan, men Sten klarte ikkje gjere noko skikkeleg DPS, syns eg. Vi får sjå.

Lenke til kommentar

Jeg kjører følgende party:

Wynne: Spirit Healer/

Leliana: Bard/Ranger

Oghren: Berserker/

Hero(tank): Templar/

Jeg har ikke unlocka alle specs enda, men tenker jeg går for Templar/Champion spec på hero.

I neste omgang kjører jeg hero som rogue archer, dernest mage :D Gleder meg til å begynne på nytt.

*edit*

Forresten, jeg spiller nå med ganske så heftig AI på normal. Er det å anbefale å skru den av som noen gjør? Har også brukt en del points på AI'en, combat tactics, men det mister jo verdien om AI er av.

Og er det noen statuser som gjelder for Petrify? Tenker å sette opp Wynne til å bruke Petrify for så å la Leliana bruke Critical Shot i AI, men finner ingen god status for fiendene som gjelder Petrify.

Endret av Sesseth
Lenke til kommentar

Fanken, jeg sitter jo helt fast i dragong age

bare les de som har fullført spillet!

Jeg har drept begge generalene under questet Final battle, skulle gå videre til market district som var den eneste utgangen, men da kom archdemon og ødela den broa, hva gjør jeg nå?

Er absolutt ingen utgang/inngang til noe, heller ikke mulige å "reise" fra kartet, hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...