Wartom_InnleggNO Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Leste at toolset har en tendens til å ødelegge spillet og savefilene dine selv om du er profesjonell og vet hvordan man unngår det. Det er vist en bug. Tror det er lurt å vente med toolset til første patchen kommer. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dragon age er faktisk 75% "raske" med quad cores. http://www.pcgameshardware.com/aid,698761/Dragon-Age-Origins-CPU-benchmarks-75-percent-boost-for-quad-cores/Practice/ Så bra at jeg har quad core da Basert på erfaring med spillet kan jeg bekreft den takler 2 GPU'er xD Lenke til kommentar
Bata Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dragon age er faktisk 75% "raske" med quad cores. http://www.pcgameshardware.com/aid,698761/Dragon-Age-Origins-CPU-benchmarks-75-percent-boost-for-quad-cores/Practice/ Så bra at jeg har quad core da Basert på erfaring med spillet kan jeg bekreft den takler 2 GPU'er xD svidde min andre... Hardkjører pcen dette spillet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kjører spillet fint på fult med min bærbare maskin jeg. Og den er ikke så veldig bra. Spillet krever ikke så veldig mye mer enn oblivion, som pcen min sleit mer med. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 hm... noen vet hvor jeg kan trene for å bli en duelist? høres ganske fint ut men aner ikke hvor jeg skal lete Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Til duelist spørsmålet: I bordellet "The Pearl" (eller hva det nå heter) i Denerim er det en dame som kan lære deg å bli duelist. Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 hm... noen vet hvor jeg kan trene for å bli en duelist? høres ganske fint ut men aner ikke hvor jeg skal lete Horehuset "the pearl"? i menneskebyen, fra en breikjefta pirat om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 hm... noen vet hvor jeg kan trene for å bli en duelist? høres ganske fint ut men aner ikke hvor jeg skal lete Horehuset "the pearl"? i menneskebyen, fra en breikjefta pirat om jeg ikke husker helt feil. Nice, trengte den jeg også =P Og angående de der bookthingyene som lar deg bli ting: Kjøpte ranger boken, bare for å se hva den hadde på av skills. Tenkte, meeh, gidder ikke å ha alle animal companions. Tok quick load, plutselig var pengene jeg hadde brukt tilbake ranger fremdeles unlocka, i tilfelle jeg skulle ønske å bli det senere... Sånn, for de som ikke vil bruke penger på det=P Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvorfor skulle jeg slå av DLC's på Dwarf noble?. Så noen skrev det men forstod ikke hvorfor . Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Tror det er sånn at du ikke får dem med deg videre i spillet eller noe hvis de er skrudd på når du starter. Har ikke prøvd å spille dwarf selv enda, men var noe sånn buggy. Du finner det sannsynligvis på de offisielle forumene=P Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har nettopp startet en human rogue og kjører origin story nå, sålangt ufattelig kult! men burde jeg gå ranged eller close combat? har nettopp spilt en dual wield warrior. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har nettopp startet en human rogue og kjører origin story nå, sålangt ufattelig kult! men burde jeg gå ranged eller close combat? har nettopp spilt en dual wield warrior. Jeg bytter litt på. Om fiendene er langt unna og ikke kommer nærme meg bruker jeg bue, men om de kommer nær meg bruker jeg dual wield. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Da var spillet rundet, etter 35 timer som Elf warrior, dual wield. Syns egentlig at archdemon/dragen var litt for lett, tok han på første forsøk på Normal. Men jeg stressa mer med de kampene som foregikk rundt omkring andre steder i byen, har ikke alltid kontroll på de store massene. Men alt i alt et helt fantastisk spill, dog jeg ser ikke helt grunn til å fortsette etter main questet er ferdig, nå er det å få opplevd flest mulig origins! og bygge nye characters! Spoiler er seff for folk som har runda spillet, ikke det at jeg tror den trengs, men alltid på den sikre siden. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Eg sliter, igjen, i The Deep Roads: Eg er i dvergebyen og prøver å skaffe støtte til Prins Behlen, eg må finne paragonen Branka for å sikre sigaren. Eg er kommet til Dead Trenches, og Broodmother. Problemet er at eg døyr mot ho, på easy... Teamet mitt er meg (lvl 14 Warrior, sword'n'board), Oghren (lvl 13 Warrior, two-handed), Morrigan (lvl 14 Mage, damager) og Wynne (lvl 13 Mage, healer). Så eg vil gjerne ha tips til å ta ho ut, og eg vil nødig måtte dra for å lvlle, for dette er det verste questet og dungeonen eg har vore ute for. Eg gjekk tom for Lyrium potions etter brua med Legion of the Dead, men har nok med healt potions Lenke til kommentar
daftportion Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Eg sliter, igjen, i The Deep Roads: Eg er i dvergebyen og prøver å skaffe støtte til Prins Behlen, eg må finne paragonen Branka for å sikre sigaren. Eg er kommet til Dead Trenches, og Broodmother. Problemet er at eg døyr mot ho, på easy... Teamet mitt er meg (lvl 14 Warrior, sword'n'board), Oghren (lvl 13 Warrior, two-handed), Morrigan (lvl 14 Mage, damager) og Wynne (lvl 13 Mage, healer). Så eg vil gjerne ha tips til å ta ho ut, og eg vil nødig måtte dra for å lvlle, for dette er det verste questet og dungeonen eg har vore ute for. Eg gjekk tom for Lyrium potions etter brua med Legion of the Dead, men har nok med healt potions Sånn jeg gjorde var at jeg tok alle de tentaklene (4 mener jeg) først, Når de er nede hamrer du løs på selve bossen! Vist tentaklene spawner igjen ta de også går du på bossen igjen. Broodmother spawner noen darkspawn halveis inni fighten og, jeg brukte oghren til å ta de mens resten av gruppen fortsetter på bossen. Skal ikke være noe problem bare passe på at alle har minst 50% liv hele tiden og ikke vær redd for og bruke pause knappen mye Endret 14. november 2009 av EtaMeta Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Godt råd fra etameta, *fryseeffekter* er også veldig bra Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Eg sliter, igjen, i The Deep Roads: Eg er i dvergebyen og prøver å skaffe støtte til Prins Behlen, eg må finne paragonen Branka for å sikre sigaren. Eg er kommet til Dead Trenches, og Broodmother. Problemet er at eg døyr mot ho, på easy... Teamet mitt er meg (lvl 14 Warrior, sword'n'board), Oghren (lvl 13 Warrior, two-handed), Morrigan (lvl 14 Mage, damager) og Wynne (lvl 13 Mage, healer). Så eg vil gjerne ha tips til å ta ho ut, og eg vil nødig måtte dra for å lvlle, for dette er det verste questet og dungeonen eg har vore ute for. Eg gjekk tom for Lyrium potions etter brua med Legion of the Dead, men har nok med healt potions Bare la alle stå bak på entrancen - tentaklene kommer bare opp hvis de står på den rød guffa og treffer dem der. La Oghren og deg selv slå ting som kommer i nærheten, la morrigan / wynne drepe ting som kommer borti deg. Har du ice er det veldig lett, for da kaster du lvl 4 ice på brood mother som står såpass langt fra deg at du selv ikke blir truffet, og konsentrerer deg om de andre. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Gjorde akkurat det samme som nevnt i tidligere postene med deep-roads Den teknikken står nemlig på den ene wikien... Satt fast, siden bossen har en constant-stun med de utvekstene. Gidda ikke putte ting i spoiler, avslører vel uansett ingenting. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg bruker den teknikken på alle boss fights, fungerer bra den. Spesielt siden cold lvl 4 også fryser mobs så de ikke kommer fram. Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg får spillet i morgen og lurer på hvilke klasse dere synes er best og hvorfor? Jeg tror ikke jeg skal være mage,da jeg synes det er moro å SLÅSS i stedet for å stå på avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå