Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Det er håpløst å tanke alt med Alistair, ihvertfall hvis du har "decent" DPS på andre chars... Hvis du ikke har fokus bare på ett mål om gangen da, da burde det ihvertfall være teoretisk mulig. :p

Selv med threat og taunt er det håpløst. Men å tanke det meste er mulig.

 

Så jeg blir tvunget til å bruke Shale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal begynne å spille det nå. Noen som har noen nybegynnertips til meg?

Beste tipset jeg kan gi er:

- Er du dwarf noble, så ikke aktiver downloadable content før etter at du har avsluttet origin storyen.

- Uansett hva du spiller: Kjøp en backpack i første stedet du kommer til etter origin storyen, og når du kommer tilbake til samme sted og det er natt - kjøp en til. Du trenger den ekstra lagringsplassen, og de koster "ingenting" i starter området i forhold til resten av spillet.

- På ett tidspunkt møter du to dverger som lurer på om de kan reise sammen med deg: Ikke avvis dem, det er veldig dumt :)

 

Sånn rent ellers ville jeg anbefalt å gjøre mage delen først når du skal velge hvilken hovedquest du skal fortsette på litt uti spillet, fordi det gir deg en healer speccet karakter i gruppa di som er utrolig nyttig (hvis du spiller mage selv, kan du egentlig ignorere dette).

 

Jeg begynner å lure på om det er noe spesialkode rundt din karakter - for når jeg spiller warrior tanker hun utrolig mye bedre enn alistair gjør, og begge er shield + weapon spec.

Endret av Aebriol
Lenke til kommentar

Jeg er Dalish Elf som er Rogue. Jeg husker ikke hva det stedet heter der jeg er akkurat nå. Det er det stedet du drar til etter at det store slaget har vært i begynnelsen hvor alt gikk til helvete også våkner du i The Wilds igjen hos hun gamle dama og hun jenta.

 

Da kan du ikke kjøpe backpack hvis du ikke har gjort det allerede, men du har ikke kommet til dvergene enda :)

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med spillet og snart starter min episke gjennomgang av spillet på nightmare.

 

Slutten var egentlig ganske lett, med tanke på at jeg soloet. Samtidig så var det bare å angripe om og om igjen. Så... Tror ikke Nightmare blir så vanskelig. Morsomme var det å løpe rundt og onehitte alle utenom fiender med oransje tekst.

Lenke til kommentar

Slutten:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Litt synd at man ikke kan dra til noen av stedene som er på kartet utenom premium content... Gjelder selvsagt etter man har gjort spillet ferdig. Burde ha vært noe sånt som i Oblivion hvor spillet fortsetter og man har i allefall mulighet til å dra rundt og bekjempe diverse darkspawns som angriper steder. But but... Spillet var Awesome!

 

Oh Alistair ofret seg selv hos meg, så Anora ble dronning likevel. Litt synd at jeg ikke klarte å få Anora og Alistair til å gifte seg med hverandre.

Lenke til kommentar

Da var spillet rundet. Årets spill for min del!

 

 

 

Runde spillet med Elven Mage. CHECK

Overleve drapet på erkedemonen uten å drepe meg selv eller noen i gruppa mi. CHECK

Forført Morrigan. CHECK

Få Alistair gjort til konge. CHECK

Få frigjort the Circle fra Templar styret. CHECK

Unngå å bli dolket i ryggen av Zevran. FAIL

 

Nå driver altså Morrigan og springer rundt om kring i Thedas med djevelyngelen min på armen. Jeg gleder meg til å få se hva som skjer videre med akkurat det valget i en eventuell expansion :)

 

 

 

Da gjenstår det bare å starte på en ny gjennomgang med en Dwarf Noble warrior!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...