Morten Porten Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 veldig dårlig utvalg av light armor, det ser for kjedelig ut... massive armor er vel det eneste som ser flott ut... det blir litt for teit for meg når Alistair ser kulere ut en meg, det blir jo feil, det er jo jeg som skal ha all oppmerksomheten god damnit! Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Synest det er for lite ringer, belter og Mages robes Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Synest det er for lite ringer, belter og Mages robes Nå ja, finner en del hvis du bare leter:) Får også kjøpt en del ringer og belter flere steder. Har ikke funnet mange mage robes, men de jeg har kommet over er rimelig bra. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 For lite kule light rustninger, kun stygge mage hatter, få mage staver. Litt lite utvalg av det meste egentlig, men Massive Armour har et greit utvalg. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Stygge mage-hatter er det ihvertfall. De er bare jævlige Håper at noen eller bioware legger til hetter (hoods/cowls)... Eller noe sånt. Ikke minst flere drakter for mages. EDIT: Bare tenker dette burde nevnes: http://social.bioware.com/project/463/&v=comments#details Legger til storage i campen, laget av en Biowareansatt. Endret 11. november 2009 av Batabusa Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Toolset spørsmål: Når jeg laster det ned får jeg en rar error, noe i henhold til Microsoft SQL Server tror jeg. Og når det er innstalert får jeg feilbeskjed: Can't open, unable to find database. Have to shut down now - noe i den duren. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Startet på en female human mage i går kveld på normal. Har så langt kommet til Ostagar, men tror jeg skal skru opp til Hard igjen, da jeg følte det ble så "lett" på normal. Trenger jo knapt å være forsiktig! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Andre som spiller på hard? Er warrior level 11 og flere av kampene er sykt vanskelige... Sleit helt jævli med å ta 3 drakes: måtte lokke 1 og 1 vekk fra de andre Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Mage er jo lettere så hvis du har spilt på hard så vil du vel åpenbart føle det sånn skulle jeg tro. Startet en female human warrior i går for å teste litt. Alle andre varianter enn mage er vanskeligere ut fra hva jeg er erfart så langt. Mest pga cone of cold som du kan få "med en gang" og som gjør alt så utrolig mye lettere. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg spiller på hard. Er straks level 8 nå, og synes det ikke er spesielt vanskelig i det hele tatt opp til nå, men så pauser jeg jo nesten mer enn jeg spiller, og har slått av AI'en til gruppen min. Så lenge man tar det med ro og bruker egenskapene til gruppen, så går det helt greit. Har faktisk ikke måttet loade enda.... Spiller med en dual wielding warrior også... som er eneste tank, så det kommer nok til å bli vanskeligere etterhvert. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når jeg har rundet spillet på normal nå, hvor jeg ikke trenger å sette på pause. Skal jeg runde det på Nightmare, hva slags karakter skal jeg kjøre? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Bør du ikke heller gå for Hard? Det er et stort hopp i mellom Normal og Hard, og fra Normal til Nightmare, tør jeg ikke engang tenke på Men gå for mage, mye lettere enn de andre klassene. Gjerne gå for healer spesialisering, om du ikke har tenkt å plukke opp Wynne veldig raskt. En healer gjør helt sinnsyk forskjell på høyere vanskelighetsgrad. Endret 11. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg spiller på hard. Er straks level 8 nå, og synes det ikke er spesielt vanskelig i det hele tatt opp til nå, men så pauser jeg jo nesten mer enn jeg spiller, og har slått av AI'en til gruppen min. Da er du vel nettopp ut av Lothering da? Jeg var i allefall nesten lvl 8 før jeg var ferdig der. Spillet er egentlig ganske lett, i allefall fram til da. Blir verre utover før du begynner å komme i 15+ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Bør du ikke heller gå for Hard? Det er et stort hopp i mellom Normal og Hard, og fra Normal til Nightmare, tør jeg ikke engang tenke på Hard er relativt lett det også. Startet på normal men skrudde opp til hard. Men når jeg spiller, spiller jeg på det jeg startet på. Eneste jeg skal gjøre er å loade litt tilbake før jeg valgte spesiliseringene mine. 10 min fra jeg savet. Hmm tror jeg kjører reaver og champion combo hvis det er mulighet. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, om du allerede har spilt på Hard ser jeg ingenting i veien med å starte på Nightmare i så fall. Mente ikke at Hard var så sykt vanskelig, da jeg klarte det meste rimelig lett, men at Normal er såpass mye lettere. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når jeg har rundet spillet på normal nå, hvor jeg ikke trenger å sette på pause. Skal jeg runde det på Nightmare, hva slags karakter skal jeg kjøre? Vel som sagt er mage kraftigste karakteren du kan ha så ... mage? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Mage fastslått. Menneske eller alv? Mann eller kvinne? Hvilke spesilisjoner? Retning for skills? Jeg skal la dere avgjøre. Dette er for å få en totalt random og morsom karakter ^^. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Alv har bedre bonuser for mage. Plukk opp i allefall Spirit Healer. Kvinne slik at du kan lure Alistair. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kvinnelig Alv mage med i allefall spirithealer. Men hvordan kan jeg lure Alistair? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du kan ha deg med ham, og så dumper du ham til fordel for enten Zevran eller damen som går begge veier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå