Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om noen måte å sørge for at du bestemmer hvordan alle karakterene bruker poengene sine? Mine bruker dem på ting jeg ikke vil hvis de ikke er i gruppa når de lvler opp.

Det letteste hadde jo vært å fjerne haken for 'Auto-level up'? Tipper ihvertfall at dette ville medføre at de overlater levelingen til deg.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noen måte å sørge for at du bestemmer hvordan alle karakterene bruker poengene sine? Mine bruker dem på ting jeg ikke vil hvis de ikke er i gruppa når de lvler opp.

Det letteste hadde jo vært å fjerne haken for 'Auto-level up'? Tipper ihvertfall at dette ville medføre at de overlater levelingen til deg.

Nei den er fjernet. Poenget er at de leveler opp når de ikke er i gruppa mi. For eksempel når jeg gikk fra lvl 9 til 11 (tror jeg det var?) hoppet companione opp til lvl 11 fra ca lvl 9 - selv om jeg ikke hadde brukt dem. Da hadde de brukt attributes / skills på ting jeg ikke ville.

Mener i hvert fall det var sånn.

Derimot så hvis de er i gruppa når de lvler får jeg brukt poengene slik jeg vil.

Lenke til kommentar

Som sagt, ikke noe stort problem da det bare er å restarte spillet, selv om det er irriterende.

Hjelper ikke for meg :cry:

Er vel mest sannsynlig på grunn av at du har en piratkopiert versjon.

Ellers synes jeg fade-delen er ganske interessant. Et fint avbrekk, og den surrealistiske stilen er også litt kul.

Lenke til kommentar

Nei den er fjernet. Poenget er at de leveler opp når de ikke er i gruppa mi. For eksempel når jeg gikk fra lvl 9 til 11 (tror jeg det var?) hoppet companione opp til lvl 11 fra ca lvl 9 - selv om jeg ikke hadde brukt dem. Da hadde de brukt attributes / skills på ting jeg ikke ville.

Mener i hvert fall det var sånn.

Derimot så hvis de er i gruppa når de lvler får jeg brukt poengene slik jeg vil.

Det har ikke fungert slik hos meg. Den ene gangen jeg har opplevd dette så hadde jeg seks attributtpoeng jeg kunne fordele, samt et talent-poeng. Sikker på at du ikke hadde auto-level på?

Lenke til kommentar

Det har ikke fungert slik hos meg. Den ene gangen jeg har opplevd dette så hadde jeg seks attributtpoeng jeg kunne fordele, samt et talent-poeng. Sikker på at du ikke hadde auto-level på?

Jeg var helt sikker til du skrev det der. Kan hende jeg hadde glemt å slå det av på enkelte karakterer kanskje ...

Lenke til kommentar

Er det noen flere som opplever at spillet blir tregere etterhvert som du spiller? Til og begynne med går alt glatt, og loading screens er over på få sekunder, men utover kvelden kan en enkelt loading screen ta opptil flere minutter. Om jeg restarter spillet går alt helt greit igjen. Irriterende egentlig, det gjør at jeg ikke vil starte dialoger da det nesten henger seg når jeg er ferdig!

Ikke bare jeg som opplever det nei! phew! skjedde det samme her igår, sovna nesten på noen av loading vinduene. =) satser på at de fikser det ja,

Lenke til kommentar

Er det noen som har noe tips på å drepe de gresle sterke revenantene? Har 3 melee og 1 mage som da fører til at melee blir hakkamøkk fortere enn de får pottet seg, og cc er veldig random om det treffer når dem resister mer enn bossene... <_<

Har bare truffet en til nå. Magen min banka inn en Paralyze, så var det bare alle mann på'n og delje løs.

Han rakk å levne til en gang underveis, men noen (aner ikke hvem) greide å få inn et stun-angrep før revenanten fikk somlet seg til å ha aggro på noen andre enn magen.

Ellers så er kiting en fullstendig brukbar taktikk.

Lenke til kommentar

Er det noen som har noe tips på å drepe de gresle sterke revenantene? Har 3 melee og 1 mage som da fører til at melee blir hakkamøkk fortere enn de får pottet seg, og cc er veldig random om det treffer når dem resister mer enn bossene... <_<

Jeg spiller på normal, og etter rundt 6-7 forsøk klarte jeg endelig å ta han ned. Heldigvis for meg er jeg i en litt annen situasjon siden jeg har en melee, en melee/ranged og to mages.

Det jeg gjorde var at jeg sendte tanken inn og spam heala han fra sekund en (var ikke nok, han måtte også drikke en hel haug med potions). Jeg satte også dps'ene mine til å angripe slemmingen, og bruke så mye stuns og debuffs som mulig på han. Det gikk utrolig treigt ned, og jeg var utrolig nær døden veldig mange ganger, men det gikk til slutt :)

Hvis du er i Redcliff kan det være at hvis du drar i en sånn spak som er ved gaten så kommer det noen soldater og hjelper deg, men det skjedde ikke med meg. Er sikkert et spesielt quest du må gjøre først.

Lenke til kommentar

Ble "misbruk" av paralyze og cone of cold ja, får se om det funker på resten =)

Prøver å skrape sammen "Juggernaut" armoren i barcelain forest(?) til allistair for de litt mer elemental res krevende kampene.

Edit: Han remnant i redcliffe castle er barnemat i forhold til de jævlene man slipper ut ifra flasker/graver. Affal min mening B)

Endret av Draift
Lenke til kommentar

Fullførte fjerningen av demonen fra Connor i Redcliffe castle igår ved å drepe demonen og jeg må nesten få lov til å si at den scenen som utspiller seg etterpå der moren snakker med guttungen og deretter dreper han var fenomenalt bra laget med tanke på voice acting og stemning

Genialt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...