Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På PC legges de inn automatisk når downloaden er ferdig (du må restarte spillet). Utover det vet jeg ingenting mer.

Jeg gjorde nettopp ferdig den store kampen i Redcliff. Uten å spoile for mye må jeg si: Fy søren det var vanskelig!

Endte opp med å måtte løpe opp til templar folka som var litt lengre oppe og pulle slemmingene inn i flammene som var der :p Tok meg 25 health potions, mange mana potions, uendelige mengder av pauser osv for å klare det!

Du slet bare fordi questet er bugga. det spawnes flere fiender enn det som er påtenkt. Er du uheldig spawner de uendelig også.....Eller questet aldri fullfører når en har clearet fiendene til og med. Tok meg 3 fullføringer før questet ble completa.

Er noen bugga quests her og der etter det også, men jevnt over greit :)

Genialt spill.

Lenke til kommentar

Det beste med spillet etter min mening er ikke kampene, men dialogene. Er så fantastisk å kunne leve seg skikkelig inn i spillet, fordi historien og dialogene er så fantastisk bra. Sideoppdragene er heller ikke "skaff 10 ulveskinn", men de har faktisk ganske bra historier bak seg.

Herreguuuuud som jeg er glad i Dragon Age nå, kommer garantert til å spille det igjen rett etterpå, de har laget det med en ekstremt god gjenspillverdi.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med EA foressten ? Jeg liker dem mer og mer !

Du er inne på noe der. EA har nok fått både fortjent og ufortjent pepper, men med Dead Space og Dragon age har de et par virkelig gode spill.

EA skiftet jo sjef for en stund siden og han gikk åpent ut og sa at deres tidligere strategi hadde vært håpløs og at de skulle fokusere langt mer på kvalitet. Kan ikke si annet enn at de har blitt merkbart bedre, selv om de fortsatt har mye å rette opp for.

Angående Dragon Age så får jeg virkelig den gamle Baldurs Gate følelsen tilbake, så full pott så langt.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Jeg vil bare advare alle som vil starte en Dwarf Noble om at de burde slå på alt ekstra content du har fått via koder eller det flash spillet etter du har fullført introen pga bug/lite gjennomtenkt design.

Haha enig med den der. Første jeg gjorde var også dwarf noble, skal si jeg fikk meg en overraskelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...